|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (26.09.2017)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (15.09.2020)
Studenti kurzu získají přehled o marketingové komunikaci ve sportu, jejím praktickém použití, přípravě komunikační kampaně a aktuálních trendech v této oblasti. Získají tak potřebnou orientaci pro práci s jednotlivými typy komunikačních médií, pro tvorbu obsahu komunikačních kampaní a pro vyhodnocování efektivity jednotlivých komunikačních nástrojů. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (15.09.2020)
Zpracování a prezentace případové studie v oblasti marketingové komunikace ve sportu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (26.09.2017)
1) KOTLER, P., et al. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. 2) KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management – 12. vydání. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1359-5. 3) OGILVY, D. Ogilvy o reklamě. 4. vydání. Praha: Management Press, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-7261-154-6. 4) VAN DEN BERGH, J., BEHRER, M. Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou „generaci Y“. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0002-5. 5) VORÁČEK, J. Public Relations ve sportovních organizacích. 1. vydání. Praha: Karolinum, 2012. ISBN 978-80-246-2027-5. 6) VYSEKALOVÁ, J. a kol. Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2014. ISBN 978-80-247-4843-6. 7) VYSEKALOVÁ, J. a kol. Psychologie reklamy. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2196-5. 8) VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. 3. vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 978-80-247-3492-7. 9) MILLIGAN, A. Brand it like Beckham: The story of how brand Beckham was built. 2nd edition. London: Marshall Cavendish Business, 2010. ISBN 978-981-4276-93-1. 10)PRINGLE, H. Celebrity Sells. 1st edition. West Sussex, UK: John Wiley & Sons Ltd, 2004. ISBN 978-0-470-86850-8. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (15.09.2020)
Zpracování a prezentace případové studie v oblasti marketingové komunikace ve sportu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (26.09.2017)
1. Plánování a tvorba komunikační strategie 2. Plánování reklamní kampaně 3. Reklama, efektivní formy reklamy 4. Komunikační média 5. Psychologie reklamy, motivy v reklamě 6. Využití celebrit v reklamě 7. Příprava a tvorba tištěné a televizní reklamy 8. Hodnocení účinnosti reklamní kampaně 9. Digitální a online komunikační kanály 10. Akce a nástroje na podporu prodeje 11. Úvod do public relations ve sportu 12. Zásady osobního prodeje 13. Prezentace zápočtových případových studií 14. Prezentace zápočtových případových studií |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Josef Voráček, Ph.D. (02.10.2020)
K předávání informací, znalostí a odborností bude využito on-line komunikační platformy ZOOM (přihlášení pomocí odkazu – viz níže, distribuce e-mail).
Přednášky - Zoom:
|