|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (27.01.2021)
Osvojení komplexních řečových dovedností - poslech, mluvení, čtení, psaní - v rovině obecného jazyka; jazyková kompetence odpovídající úrovni A1.1 SERRJ. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
Povinná literatura: MARÍN, F., MORALES, R. Vente 1. - A1, A2 Libro del Alumno. Madrid: Edelsa, Grupo Didascalia, S.A., 2014. ISBN: 978-84-7711-796-4. MARÍN, F., MORALES, R. Vente 1. - A1, A2 Libro de ejercicios. Madrid: Edelsa, Grupo Didascalia, S.A., 2014. ISBN: 978-84-7711-060-6. FENCLOVÁ J., FOUSKOVÁ K. Nuevo Ven 1, studijní příručka. Fraus, Plzeň, 2005. ISBN 80-7238-481-3. Doporučená literatura: Aula virtual - www.edelsa.es: texty, gramaticko-lexikální a poslechová cvičení
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
Požadavky na zápočet
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (24.10.2019)
1. Seznámení s koncepcí a způsobem práce v předmětu. Specifika španělštiny. Nácvik výslovnosti. 2. L 1: Pozdravy, časování sloves přítomného času „llamarse“, „ser“, „trabajar“, „vivir“. 3. L 1: Rod podstatných a přídavných jmen, spelování, pravopis a výslovnost. Čtení a poslech s porozuměním. 4. L 2: Tvoření množného čísla podstatných a přídavných jmen, přivlastňovací zájmena. 5. L 2: Ukazovací zájmena, užití podmětových zájmen, de, en. Číslovky základní od 0 do 9. Čtení a poslech s porozuměním. 6. L 3: Člen určitý, přídavná jména, tázací výraz na množství, nepravidelná slovesa. 7. L 3: Slovesný zápor, užití slovesa „estar“, číslovky základní od 10 do 20 a číslovky řadové od 1 do 10. Čtení a poslech s porozuměním. 8. L 4: Neurčitý člen, rozdíl v užití sloves „hay“/„estar“. Nepravidelná slovesa „ir“, „venir“, „seguir“, „cerrar“, „dar“. 9. L 4: Předložky a příslovce místa. Číslovky základní od 20 do 1000. Udávání času. Čtení a poslech s porozuměním. 10. L 5: Rozkazovací způsob kladný pravidelných a některých nepravidelných sloves pro tykání a vykání. 11. L 5: Sloveso mít rád, líbit se, chutnat. Nepravidelná slovesa „querer“, „poder“, hacer. Čtení a poslech s porozuměním. 12. Závěrečné opakování. Zhodnocení kurzu. Test. Průběžný nácvik řečových dovedností daný strukturou učebnice, pravidelné upevňování osvojených gramatických a syntaktických jevů, systematické rozšiřování slovní zásoby v každé vyučovací jednotce. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (13.07.2021)
Základem naší společné úspěšné práce je i během distanční výuky práce se standardní učebnicí, případně dalšími prameny, uvedenými pod odkazem "literatura".
Abychom naplnili cíle výuky i Vaše očekávání, budeme i za těchto mimořádných okolností při výuce cizím jazykům využívat kombinaci všech dostupných a přípustných komunikačních kanálů, jmenovitě platformu MS Teams, korespondenční metodu, konzultace i průběžné ověřování úrovně Vaší jazykové kompetence. |