PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
CJ I - management sportu - AJ - PJAZ084N
Anglický název: CJ I - Professional Language - Sports management (English)
Zajišťuje: Katedra jazyků (51-400400)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2021
Semestr: zimní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: zimní s.:
Rozsah, examinace: zimní s.:0/2, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 28 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: neomezen
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: angličtina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: Mgr. William Morea Crossan, Ph.D.
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace -
Poslední úprava: PUCHMERTLOVA/FTVS.CUNI.CZ (23.03.2010)
Výuka anglického jazyka je zaměřena na porozumění a interpretaci odborných textů. Cílem je rozšíření jazykové kompetence na oblast managementu tělesné výchovy a sportu.
Literatura -
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (25.10.2019)

MULLIN, B. J., HARDY, S., SUTTON, WA.: Sport Marketing. Human Kinetics, 2014. ISBN 9781450424981

PEDERSEN, P., THIBAULT, L.: Contemporary Sport Management. Human Kinetics, 2014. ISBN 9781450496919

Požadavky ke zkoušce -
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (25.10.2019)

  • Pravidelná docházka do výuky. Tolerovány jsou 2 absence za semestr. Za 3. a 4. nepřítomnost učitel studentovi přidělí náhradní práci podle vlastního uvážení. 5 absencí a více se rovná nesplnění zápočtových požadavků. Výjimkou je individuální studijní plán.
  • V průběhu semestru písemné zpracování vybraného tématu a jeho ústní prezentace (cca 8 - 10 min.; písemná příprava na základě studia odborné literatury v anglickém/německém originále).

Sylabus -
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (25.10.2019)

Obsah

1. Sportovní organizace v anglosaských zemích/v Německu, Rakousku a Švýcarsku

2. Sport jako produkt a obchod

3. Management sportu

4. Marketing ve sportu

5. Public relations ve sportovních organizacích

6. Sponzoring ve sportu

7. Management volného času

8. Management sportovních zařízení

Poznámka:

Při koncipování jazykového kurzu zaměřeného na odborný jazyk je nezbytné zohlednit rovněž lingvodidaktické hledisko, což se promítá do počtu zvolených tematických okruhů.

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK