PředmětyPředměty(verze: 945)
Předmět, akademický rok 2023/2024
   Přihlásit přes CAS
CJ I - vybrané kapitoly z managementu a marketingu - NJ - PJAZ081
Anglický název: CJ I - Selected Chapters from Management and Marketing - German
Zajišťuje: Katedra managementu sportu (51-300100)
Fakulta: Fakulta tělesné výchovy a sportu
Platnost: od 2022
Semestr: letní
Body: 0
E-Kredity: 3
Způsob provedení zkoušky: letní s.:
Rozsah, examinace: letní s.:0/2, Z [HT]
Rozsah za akademický rok: 28 [hodiny]
Počet míst: neurčen / neurčen (neurčen)
Minimální obsazenost: 10
4EU+: ne
Virtuální mobilita / počet míst pro virtuální mobilitu: ne
Kompetence:  
Stav předmětu: zrušen
Jazyk výuky: němčina
Způsob výuky: prezenční
Způsob výuky: prezenční
Úroveň:  
Poznámka: předmět je možno zapsat mimo plán
povolen pro zápis po webu
při zápisu přednost, je-li ve stud. plánu
Garant: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D.
Termíny zkoušek   Rozvrh   Nástěnka   
Anotace
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (07.01.2010)
Výuka německého jazyka je zaměřena na porozumění a interpretaci odborných textů. Cílem je rozšíření jazykové kompetence na oblast řízení a ekonomie.
Cíl předmětu -
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (28.01.2021)

Rozšíření jazykové kompetence na oblast řízení a ekonomie. Příprava vlastního psaného a mluveného textu na základě studia odborné literatury a jeho prezentace. Rozvoj specifických komunikačních dovedností. Stěžejní kompetence: osvojení receptivních/produktivních činností a strategií i lexikální kompetence na úrovni B1.2.

Literatura
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.11.2010)
Literatura

1. BUHLMAN, R., et al. Wirtschaftsdeutsch von A - Z: Lehr- und Arbeitsbuch. Berlin und München : Langenscheid, 1995. 192 s. ISBN 3-468-49849-7.

2. BUSCHA, A., LINTHOUT, G. Geschäftskommunikation. Verhandlungssprache. Ismaning : Max Hueber Verlag, 1997. 120 s. ISBN 3-19-011598-2.

3. GRABMÜLLER, M., et al. Firma. Němčina pro podnikový management II. Praha : Informatorium, 1999. 182 s. ISBN 80-86073-54-8.

Požadavky ke zkoušce
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.02.2015)
Požadavky na zápočet

  • Pravidelná docházka do výuky: Tolerovány jsou 2 absence za semestr. Za 3. a 4. nepřítomnost učitel studentovi přidělí náhradní práci podle vlastního uvážení. 5 absencí a více se rovná nesplnění zápočtových požadavků. Výjimkou je individuální studijní plán.
  • Ústní prezentace příspěvku na dané téma (cca 12 min., písemná příprava)

Sylabus
Poslední úprava: PhDr. Eva Pokorná, Ph.D. (19.11.2010)
Seminář

Obsah výuky

1. Management, manažerské funkce

2. Osobnost manažera

3. Personální management

4. Vstup na trh práce

5. Marketingový mix

6. Propagace a reklama

7. Public relations

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK