Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Mapování, zpracování a reprezentace map pro Unreal Tournament boty
Název práce v češtině:
Mapování, zpracování a reprezentace map pro Unreal Tournament boty
Název v anglickém jazyce:
Mapping, processing, and representation of a map for Unreal Tournament bots
Akademický rok vypsání:
2005/2006
Typ práce:
bakalářská práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel:
doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení:
09.11.2005
Datum zadání:
09.11.2005
Datum a čas obhajoby:
18.09.2006 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby: 18.09.2006
Datum odevzdání tištěné podoby: 18.09.2006
Datum proběhlé obhajoby:
18.09.2006
Oponenti:
RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navržení algoritmu pro automatické mapování virtuálního prostředí bota z počítačové hry Unreal Tournament. Součástí práce je i prototyp bota využívající navržený algoritmus. Student zkombinuje algoritmy pro generování navigačního mřížky a algoritmu A*.
Seznam odborné literatury
AI Gaming Wisdom I, Steve Rabin (eds.), 2002
AI Gaming Wisdom II, Steve Rabin (eds.), 2004