Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mapování, zpracování a reprezentace map pro Unreal Tournament boty
Název práce v češtině: Mapování, zpracování a reprezentace map pro Unreal Tournament boty
Název v anglickém jazyce: Mapping, processing, and representation of a map for Unreal Tournament bots
Akademický rok vypsání: 2005/2006
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. Cyril Brom, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.11.2005
Datum zadání: 09.11.2005
Datum a čas obhajoby: 18.09.2006 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.09.2006
Datum odevzdání tištěné podoby:18.09.2006
Datum proběhlé obhajoby: 18.09.2006
Oponenti: RNDr. Jakub Yaghob, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je navržení algoritmu pro automatické mapování virtuálního prostředí bota z počítačové hry Unreal Tournament. Součástí práce je i prototyp bota využívající navržený algoritmus. Student zkombinuje algoritmy pro generování navigačního mřížky a algoritmu A*.
Seznam odborné literatury
AI Gaming Wisdom I, Steve Rabin (eds.), 2002

AI Gaming Wisdom II, Steve Rabin (eds.), 2004
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK