Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Výuka programování v prostředí MIT Inventor
Název práce v češtině: Výuka programování v prostředí MIT Inventor
Název v anglickém jazyce: Computer programming education by MIT Inventor
Klíčová slova: výuka programování, didaktika, didaktika informatiky, algoritmizace, mobilní telefony,
Klíčová slova anglicky: programming education, algorithmization, didactics, teaching methods, mobile phones
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce:
Ústav: Středisko informatické sítě a laboratoří (32-SISAL)
Vedoucí / školitel: Mgr. Lenka Forstová
Řešitel: Matej Štrbka - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 27.10.2020
Datum zadání: 29.10.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.11.2020
Zásady pro vypracování
Řešitel prostuduje dostupné didaktické materiály k výuce programování žáků základních a středních škol. Dále se podrobně seznámí s prostředím MIT Inventor a s problematikou programování mobilních telefonů. Nabyté informace a inspiraci využije k návrhu vlastních výukových materiálů.
Seznam odborné literatury
Ivan Kalaš, Karolína Mayerová: Základy programování ve Scratch pro 5. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Jiří Vaníček, Ingrid Nagyová, Monika Tomcsányová: Základy programování ve Scratch pro 2. ročník ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Metodika kurzů na serveru code.org
Jan Berki, Jindra Drábková: Základy informatiky pro ZŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Dan Lessner: Základy informatiky pro SŠ; projekt PRIM, www.imysleni.cz/ucebnice
Milan Hejný, František Kuřina: Konstruktivistické přístupy k vyučování – Dítě, škola a matematika; nakladatelství Portál 2001, 2009, 2015

 
Univerzita Karlova | Informační systém UK