Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro hru Tajuplné říše
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro hru Tajuplné říše
Název v anglickém jazyce: Artificial Intelligence for the Game Fantasy Realms
Klíčová slova: UI|umělá inteligence|zpětnovazební učení|karetní hra|hra
Klíčová slova anglicky: AI|artificial intelligence|reinforcement learning|card game|game
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Hric
Řešitel: Bc. Tereza Miklóšová - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 05.03.2020
Datum zadání: 13.03.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.05.2020
Datum a čas obhajoby: 02.07.2021 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:28.05.2021
Datum odevzdání tištěné podoby:27.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 02.07.2021
Oponenti: RNDr. Mikuláš Zelinka
 
 
 
Zásady pro vypracování
Student navrhne a implementuje prostředí pro hru Tajuplné říše (angl. Fantasy Realms)

Součásti práce bude prostředí pro hru a počítačový hráč (tj. umělá inteligence). Prostředí umožní současnou hru počítačových i lidských hráčů.

Umělá inteligence může být založena na kombinaci známých metod ([1], [2], [3]) a vhodných dalších technik.
Seznam odborné literatury
[1] P. Norvig, S. Russell, Artificial Intelligence - A Modern Approach, Prentice Hall, 2010

[2] Richard S. Sutton, Andrew G. Barto, Reinforcement Learning: An Introduction, MIT Press, Cambridge, MA, 2018, 2nd ed., http://incompleteideas.net/book/the-book-2nd.html

[3] C. Browne, E. Powley, D. Whitehouse et. al., A Survey of Monte Carlo Tree Search Methods. IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, IEEE, vol. 4, No. 1, 2012
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK