Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Monetizace internetového obsahu a její vliv na recepci blogů
Název práce v češtině: Monetizace internetového obsahu a její vliv na recepci blogů
Název v anglickém jazyce: Monetization of Online Content and Its Effect on the Reception of Blogs
Klíčová slova: nová média, blog, monetizace, nová ekonomika
Klíčová slova anglicky: new media, blog, monetization, new economy
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.01.2011
Datum zadání: 12.01.2011
Datum a čas obhajoby: 31.01.2012 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:09.01.2012
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2012
Oponenti: PhDr. Lenka Vochocová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK