Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza současného stavu AI pro karetní hru Hearthstone.
Název práce v češtině: Analýza současného stavu AI pro karetní hru Hearthstone.
Název v anglickém jazyce: Analyzing the state-of-the-art AI in the game Hearthstone.
Klíčová slova: hry s neuplnou informaci|Hearthstone
Klíčová slova anglicky: imperfect information games|search|Hearthstone|best response
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce:
Ústav: Katedra aplikované matematiky (32-KAM)
Vedoucí / školitel: Mgr. Martin Schmid, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 13.08.2023
Datum zadání: 25.09.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 07.12.2023
Zásady pro vypracování
Games like Hearthstone have large belief spaces, which renders current search method for imperfect information unusable. State-of-the-art agents for Hearthstone thus use no search, but rather use a fixed policy networks learned through self-play. The aim of this work is to analyze the quality of such agents, and to produce policies that can exploit even the world's best agents in the game.
Seznam odborné literatury
Xi W, Zhang Y, Xiao C, Huang X, Deng S, Liang H, Chen J, Sun P. Mastering Strategy Card Game (Legends of Code and Magic) via End-to-End Policy and Optimistic Smooth Fictitious Play. arXiv preprint arXiv:2303.04096. 2023 Mar 7.

Xiao C, Zhang Y, Huang X, Huang Q, Chen J, Sun P. Mastering Strategy Card Game (Hearthstone) with Improved Techniques. arXiv preprint arXiv:2303.05197. 2023 Mar 9.

Timbers F, Bard N, Lockhart E, Lanctot M, Schmid M, Burch N, Schrittwieser J, Hubert T, Bowling M. Approximate exploitability: Learning a best response in large games. arXiv preprint arXiv:2004.09677. 2020 Apr 20.

Schmid M. Search in imperfect information games. arXiv preprint arXiv:2111.05884. 2021 Nov 10.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK