Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro hru Carcassonne - Objevitelé
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro hru Carcassonne - Objevitelé
Název v anglickém jazyce: Artificial intelligence for the Game Carcassonne: The Discovery
Klíčová slova: hra, Carcassonne - Objevitelé, umělá inteligence, Monte Carlo metody, Expectiminimax
Klíčová slova anglicky: game, Carcassonne - The Discovery, artificial intelligence, Monte Carlo methods, Expectiminimax
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky (32-KTIML)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Hric
Řešitel: Mgr. Ondřej Motlíček - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 04.03.2020
Datum zadání: 13.03.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.05.2020
Datum a čas obhajoby: 07.07.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:05.06.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:04.06.2020
Datum proběhlé obhajoby: 07.07.2020
Oponenti: RNDr. Mikuláš Zelinka
 
 
 
Zásady pro vypracování
Student navrhne a implementuje prostředí pro hru Carcassone - Objevitelé.

Součásti práce bude prostředí pro hru a počítačový hráč (tj. umělá inteligence). Prostředí umožní hru víc hráčů, jak počítačových tak i lidských.

Umělá inteligence může být založena na kombinaci klasických metod [1] (minimax, expectimax), zpětnovazebného učení [2], Monte Carlo metod [3], případně jiných.
Seznam odborné literatury
[1] P. Norvig, S. Russell, Artificial Intelligence - A Modern Approach, Prentice Hall, 2010

[2] Richard S. Sutton, Andrew G. Barto, Reinforcement Learning: An Introduction, MIT Press, Cambridge, MA, 2018, 2nd ed., http://incompleteideas.net/book/the-book-2nd.html

[3] C. Browne, E. Powley, D. Whitehouse et. al., A Survey of Monte Carlo Tree Search Methods. IEEE Transactions on Computational Intelligence and AI in Games, IEEE, vol. 4, No. 1, 2012
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK