Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Jak se učitel stává waldorfským učitelem?
Název práce v češtině: Jak se učitel stává waldorfským učitelem?
Název v anglickém jazyce: How does a Teacher become a Waldorf Teacher?
Klíčová slova: školství, alternativní školství, vzdělávací politika
Klíčová slova anglicky: education, alternative education, education policy
Akademický rok vypsání: 2013/2014
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra veřejné a sociální politiky (23-KVSP)
Vedoucí / školitel: Mgr. Magdalena Mouralová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.06.2014
Datum zadání: 05.06.2014
Datum a čas obhajoby: 01.09.2015 00:00
Místo konání obhajoby: Jinonice, U Kříže 8, Praha 5
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2015
Datum proběhlé obhajoby: 01.09.2015
Oponenti: Mgr. Eva Hejzlarová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Náplní mé práce je především zjistit, jak se učitelé stávají alternativními učiteli. Situaci budu zkoumat kvantitativní metodou pomocí rozhovorů, ve kterých se zaměřím především na to, v čem oni sami vidí svoji alternativu a jak oni sami tuto funkci vnímají. Zkoumat budu především jejich cestu, jak se k této práci dostali, a to jak po stránce formální (tedy proces studia a přípravy), tak po stránce subjektivní. Bude mne zajímat, jaké zážitky je v průběhu let formovaly a zda v těchto procesech naleznu odlišnosti mezi Českou republikou a Německem.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the thesis is to find out, how teachers can become alternative teachers. The situation is going to be examined by quantitative method using interviewing aimed especially on teachers´ opinions on their own alternatives and their perception of the employment as alternative teacher. Special focus will be aimed on teachers´ ways of getting this job from both formal (study process and preparation) and subjective point of view. Experiences, which strongly influenced alternative teachers, will be recognized. Possible differences in above mentioned processes between Czech Republic and Germany will be described.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK