Twilight Struggle
Název práce v češtině: | Twilight Struggle |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Twilight Struggle |
Klíčová slova: | stolní hra, hotseat, umělá inteligence |
Klíčová slova anglicky: | board game, hotseat, artificial intelligence |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra aplikované matematiky (32-KAM) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Josef Cibulka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 10.11.2011 |
Datum zadání: | 21.11.2011 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 01.12.2011 |
Datum a čas obhajoby: | 02.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.08.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 01.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.09.2013 |
Oponenti: | Mgr. Vladan Majerech, Dr. |
Zásady pro vypracování |
Nastudovat pravidla deskové hry Twilight Struggle ve verzi Deluxe. Napsat program umožňující hrát hru proti hráči na stejném počitači v režimu hotseat a proti počítačem ovládanému hráči. Implementovat umělou inteligenci. |
Seznam odborné literatury |
Ian Millington: Artificial Intelligence for Games, Morgan Kaufmann, 2009
Mat Buckland: Programming game AI by example, Jones & Bartlett Learning, 2005 Pravidla hry Twilight Struggle: http://www.gmtgames.com/nnts/TSRules-2009.pdf |