Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Twilight Struggle
Název práce v češtině: Twilight Struggle
Název v anglickém jazyce: Twilight Struggle
Klíčová slova: stolní hra, hotseat, umělá inteligence
Klíčová slova anglicky: board game, hotseat, artificial intelligence
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra aplikované matematiky (32-KAM)
Vedoucí / školitel: RNDr. Josef Cibulka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 10.11.2011
Datum zadání: 21.11.2011
Datum potvrzení stud. oddělením: 01.12.2011
Datum a čas obhajoby: 02.09.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:01.08.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:01.08.2013
Datum proběhlé obhajoby: 02.09.2013
Oponenti: Mgr. Vladan Majerech, Dr.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Nastudovat pravidla deskové hry Twilight Struggle ve verzi Deluxe. Napsat program umožňující hrát hru proti hráči na stejném počitači v režimu hotseat a proti počítačem ovládanému hráči. Implementovat umělou inteligenci.
Seznam odborné literatury
Ian Millington: Artificial Intelligence for Games, Morgan Kaufmann, 2009
Mat Buckland: Programming game AI by example, Jones & Bartlett Learning, 2005
Pravidla hry Twilight Struggle: http://www.gmtgames.com/nnts/TSRules-2009.pdf
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK