Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Consumer credits in Czech Republic through the optics of behavioral economics : the impact of the form of presented information on the individual´s decision making
Název práce v češtině: Spotřebitelské úvěry v ČR optikou behaviorální ekonomie :
vliv formy smluvních podmínek na rozhodování jednotlivce
Název v anglickém jazyce: Consumer credits in Czech Republic through the optics of behavioral economics :
the impact of the form of presented information on the individual´s decision
making
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Institut ekonomických studií (23-IES)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Michal Bauer, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.05.2009
Datum zadání: 21.05.2009
Datum a čas obhajoby: 13.09.2010 00:00
Místo konání obhajoby: IES Opletalova
Datum odevzdání elektronické podoby:21.01.2011
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2010
Oponenti: Mgr. Pavel Ryska
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK