AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. [41-KFJL], Překladová cvičení [OB2306069, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět "Překladová cvičení" zmírnil mé obavy z překladu. :)
Paní doktorka volila texty zajímavé, pestré a obohacující jak po stránce jazykové (africká pohádka), tak i po stránce kulturní (recenze, komiks, recept etc.); na každou hodinu bylo potřeba se připravit - takže se překladem člověk skutečně zabýval - zpětná vazba probíhala hned v následující hodině, a to i prostřednictvím diskuse, což bylo, myslím, efektivní, protože mnoho věcí se takto dalo lépe vysvětlit/vyjasnit (včetně základních pravidel při tvoření překladu). Také jsem si obohatila slovní zásobu, stejně tak i přehled o aktuálních frankofonních autorech a jejich dílech. Co se týká samotného překladu, i tam jistě cítím pokrok, byť na Google jsem stále nezanevřela. :) Díky.
Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. [41-KFJL], Formy písemných projevů [OB2306070, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Leč jsem ze začátku semestru měla problém pochopit metodu paní doktorky - totiž dotazování, otevřené otázky... - musím říci, že postupně jsem toto pochopila (navíc mě to, poměrně snadno, donutilo ke spolupráci a aktivitě), a tedy nakonec děkuji za to, jak paní doktorka tento předmět uchopila, protože věřím, že probrané formy mi utkvěly v paměti a budu je moci používat. Jestli bych k něčemu měla ještě malou poznámku, tak je to "corrigé détaillé" - protože jsem nikdy předtím vážně neměla příležitost psát dle pevné normy, myslím, že by mi pomohlo, kdybych si tento "vzor" mohla pročíst již před psaním konkrétního úkolu. Jinak ale děkuji, za trpělivost asi především.
Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. [41-KFJL], Výběrový literární seminář II [OB2306084, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.12.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
„Každý z nás někdy říká hlouposti. Nesnesitelné jsou jen hlouposti slavnostně vyhlašované.“ Michel de Montaigne
... Naštěstí tohle není takový případ. :)
Děkuji za možnost dialogu, který, po prvotním ostychu, nakonec zdárně proběhl, stejně tak i za zpětnou vazbu a motivaci k poznávání Rabelaise, Ronsarda nebo Montaigne.
Mgr. Milena Fučíková, Ph.D. [41-KFJL], Výběrový literární seminář III [OB2306085, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.06.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Hodin bylo poměrně málo, tak je těžké si vytvářet objektivní názor na předmět. Ocenila jsem výběr děl - konečně jsou díla z 21. století, moderní, reakce na novodobé dějiny - takový svěží nádech do studia francouzštiny. Je mi líto, že nebyl čas rozebírat díla více - přečíst si je a vytvářet si názory na problémy celosvětové (zminované Arabské jaro, charakter M.Kundery a další). Výstup byl adekvátní - reflexe na jednoho autora a jeho dílo, jenž byl probíraný v hodinách.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK