AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Počítačové sítě II [OB1319502, přednáška]
Jiří Hofman, 09.02.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět s tímto vyučujícím byl jeden z nejlepších co jsem zatím měl. Přednášející ví, o čem mluví, má přehled, jasný výklad, používá jako příklady vlastní zkušenosti a není problém se na něco zeptat.
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Administrace operačních systémů II [OB1319601, přednáška]
Jiří Hofman, 30.06.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pojetí předmětu doktorem Fuglíkem mi přijde jako velice nešťastné. Výuce by prospělo, kdyby přednášky vedl vyučující a ne studenti. U jiného předmětu by to bylo zajímavé, ale zrovna u Windows serverů to vhodné není. Materiály jsou těžko k sehnání, a pokud s tím člověk nepracuje, nebo Windows server nikdy neviděl, těžko dosáhne přednášku dokonalosti, kterou doktor Fuglík vyžaduje. Předmět je zajímavý, zasloužil by si větší hodinovou dotaci. Je škoda, že neexistuje předmět se stejnou náplní, ale pro servery běžící na Linuxu.
Předmět v tomto pojetí hodnotím velice nagativně!
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Práce s odbornými informacemi [OB2319415, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.05.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět by byl více přínosný, kdyby vyučující ukázal příklady z praxe a jak chybám při práci a zpracování odborných informací předcházet.
Dále by měl vyučující specifikovat chyby, kterých se studenti dopouštěli. Vyučující často kopíruje stejnou slovní odpověď na odevzdaný úkol většině studentů. Student pak neví, kde má chyby hledat a dopouští se jich opakovaně. Práce studenta poté nevyhovují požadavkům vyučujícího.
Vyučující zmíní část zadání úkolu, ale vrací nesplněný úkol všem studentům, aby jej doplnili o část, která nebyla vypsána v zadání.
Odevzdávání úkolů bylo často znepřístupněno většina studentů, kvůli špatně aplikovanému přístupu v Moodle. Studenti poté odevzdávali úkol se zpožděním nebo prostřednictvím elektronické pošty, která nebyla ohodnocena vyučujícím správně.
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Počítačové sítě II. [OB2319511, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2017, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pan doktor Fuglík by mohl být vůči studentům tolerantnější a dát jim šanci, i když se na první pohled zdá, že probírané látce nerozumějí. Stoupl by tím u nich v ceně a studenti by za takový ústupek byli vděčni. Navíc by je tohle gesto motivovalo k dalšímu učení.
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Administrace operačních systémů II. [OB2319613, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.05.2016, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Jedná se o velmi zajímavý a poučný předmět, ale jeho zařazení v studijním plánu je trochu nešťastné. Vzhledem k tom, že státnicové období začíná již týden po konci semestru...
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Administrace operačních systémů II. [OB2319613, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2015, 3. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Předmět v rukou pana doktora Fuglíka je koncipován jako výuka studentů pro studenty (mimo úvodní hodiny). Tzn., že každý z dvojice studentů si připraví své téma, které poté vyučuje pro své spolužáky.
Zajímavý a dobrý nápad. Spousta studentů si tak alespoň trochu vyzkouší, jaké to je připravit si výukovou hodinu a být připraven na nesnáze a dotazy svých "žáků". Hrubé nedostatky jsou pak doplněny vyučujícím, takže studenti nepřijdou o podstatné informace, které by měli v rámci předmětu získat.
Předmět dle mého názoru splňuje očekávání, neboť studenti si vyzkouší praktické věci a zároveň i výuku a pohled z druhé strany lavic.
PhDr. Viktor Fuglík, Ph.D. [41-KITTV], Počítačové sítě I [OKB1319302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Tento předmět byl pro mne velice přínosný, výuka byla skvěle vysvětlena.
PhDr. Martin Stejskal [41-KITTV], Počítačové sítě I [OKB1319302, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Obrovský záběr předmětu, za mě osobně srovnatelný s počítačovou grafikou v prvním ročníku. Zkoušku samotnou nehodnotím jako nesplnitelnou, ale předem deklarované požadavky (znalost látky na úrovni dvojsemestrálního předmětu matfyzu, student netuší, do jak velké hloubky budou znalosti požadovány) vedly z mého pohledu ke zbytečnému memorování.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK