AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Vahid Borji, Ph.D. [32-KDM], Rozvíjení konceptuálních znalostí ve školské matematice [NMTM462, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super učitel, pořád dobrá nálada a energie vysvětlit některé věci klidně několikrát. Oceňuji i jeho přístup k výuce, za mě velmi dobře organizované a připravené hodiny:-). Doporučuji.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Pan doktor Borji i přes jazykovou bariéru dokáže velmi dobře předat podstatné myšlenky. Velmi oceňuji jeho milý přístup a snahu o pochopení tématu u všech studentů.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Matematický proseminář I [NMTM161, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pani doktorka bola veľmi príjemná a vždy nachystaná na hodiny. Tým, že proseminár bol večer tak mi prišlo, že neprekážala tak veľmi neživosť publika :D.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
V hodinách jsem nestíhala. Když něco rýsuju poprvé a zároveň mi je něco ukazováno a vysvětlováno, tak je skutečně nereálné stíhat obojí... je to škoda, zprotivilo mi to hodiny. Při domácí přípravě jsem dospěla k názoru, že to těžké není, jen prostě příliš příliš rychlé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednášející je výborná, věcem rozumí a odpoví na každou byť hloupou otázku. Jediná věc, která mi vadila celou dobu semestru, byla rychlost výkladu/rýsování. Pravidelně jsem nestíhal a musel si to dorýsovávat jinde.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Během učení se na zkoušku jsem nechápala, co mi během hodin nebylo jasné, ale většinou jsme jen co nejrychleji obkreslovali tabuli a nebyl čas na snahu o pochopení. Přes opakované žádosti o úpravu tempa bohužel bylo stále moc rychlé. Oceňuji přípravu na hodiny a snahu pomoci nám 3D modely těles.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka Surynková je vždy ochotná se vším pomoci, veškerou látku vysvětluje velmi jednoduše a pochopitelně. Její rýsování na tabuli je lepší, jak moje do sešitu.
RNDr. Petra Surynková, Ph.D. [32-KDM], Rozvíjení konceptuálních znalostí ve školské matematice [NMTM462, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Paní doktorka byla velmi milá, nápomocná, na každém cvičení byla připravena cokoliv vysvětlit. Zároveň byla velmi pečlivá a trpělivá, výborný didaktik.
Připomínka k předmětu, Základy zobrazovacích metod [NMTM303, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 3. ročník, Geografie se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Myslím, že je dobře, že jsme si mohli vyzkoušet různé způsoby promítání, ale bylo na vše málo času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Zajímavý rozšiřující předmět. Rýsování a promítání moc nemusím, ale tohle bylo tak akorát. Na zápočet je třeba si zejména zopakovat axonometrii.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 24.01.2024, 3. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška se prolíná s cvičením, kdy je látka neustále vysvětlována a rovnou prakticky demonstrována. S trochou prostorové orientace je předmět i bez předchozích zkušeností se zobrazovacími metodami bez problému.
Připomínka k předmětu, Rozvíjení konceptuálních znalostí ve školské matematice [NMTM462, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2024, 2. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Předmět velmi zajímavě ukazoval nový pohled na výuku určitých partiích matematiky, za mě velmi zajímavý předmět. Jádro předmětu bylo opakování středoškolské matematiky, ale důraz byl kladen především na prohloubení pochopení a na zlepšení vysvětlovacích schopností (hodí se hlavně pro studenty učitelství). Některé příklady byly nezvyklé, ale o to víc nám rozšířily obzory. Myslím si, že tento předmět je do budoucna hodně praktický a hodně jsem si z něho odnesl.
Tomáš Ploc, 24.01.2024, 3. Ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Tento nepovinný předmět bych doporučil všem studentům učitelství. Velmi zajímavě rozebírá všem známé koncepty a jejich principy. Díky němu mám další užitečné pohledy na goniometrické funkce, logaritmy apod.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK