AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Libor Forst [32-SISAL], Úvod do počítačových sítí [NSWI141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pána doktora sa na prednáške vždy dobre počúvalo, výklad sa snažil obohatiť aj o nejaké príklady z praxe, prípadne nás pobavil nejakou vtipnou poznámkou / historkou. Na zápočtovom teste sa mi páčila férovosť - kto sa naučil to, čo bolo uvedené v materiáloch a porozumel tomu, nemal problém zodpovedať na žiadnu z otázok v teste.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Forst je vždy připravený, mluví plynule.
Občas výklad doplní vložkou z historie.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky poměrně dost monotóní a moc mi z nich v hlavě neutkvělo. Na klasifikovaný zápočet se lze připravit pouze projitím dostupných prezentací (které obsahují všechny potřebné informace, což velmi kvituji).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
questions on exam doesnt make any sense
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Výborní prezentace. Komentáře stačí pro přípravu k zkoušce. Přednášky také jsou moc zajímavý.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Nikdo nechápe jak, ale dokáže stejné prezentace procházet velmi odlišnými tempy.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Forst je v klidu učitel... Asi fajn... Změnil bych ten hrozný ABCD test, ten vůbec netestuje, jak to kdo umí (dal jsem ho na první pokus, takže to není tak, že bych trucoval)... Celkem lepší dvojka. ;)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Rád odbočuje od tématu např. vzpomínkami, jak někdy kdysi dávno byl řešen internet na Malé Straně. Někdy to bylo zajímavé, někdy to spíše zdržovalo.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
z přednášek jsem nic nechápal
Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programování 1 [NMIN111, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Milá, usměvavá :)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Nemůžu říct že bych si z kurzu moc odnášel a nevím jestli je to vyučující nebo jde jen opravdu o takovou látku, která má být v předmětu probraná. Ze začátku na nás měla celkem velké nároky a počítala s tím, že nějaké věci už víme/najdeme si je na internetu (v rámci domácích úloh). Domácí úkoly moc neodpovídala látce ze cvičení. Zhruba v půlce semestru jsme to s ní ale byli schopní vydiskutovat a věnovali jsme se i v hodinách víc věcem, které byly podobné těm, které jsme pak měli na doma. Paní doktorka byla ale vždycky vstřícná a mohli jsme jí říct o pomoc.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Milá vyučující, kromě jednoho velmi náročného úkolu šlo vše bez problému zvládnout. Ocenila bych, kdyby se už na cvičeních dělaly věci podobné svou obtížností úkolům.
Martin Kuba, 07.01.2024, 1. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Oceňujem ochotu individuálne radiť a pomáhať pri programovaní na cvičeniach, ako aj pri zadaniach na doma. Veľké plus boli za mňa bonusové body za neúspešne naprogramované / nedokončené programy, hoci hodnotiaci systém ich vyhodnotil na 0 bodov.
Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Programování 2 [NMIN112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 3. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Během teoretického cvičení jsme byli vyvoláváni k tabuli příliš často, což zdržovalo hodinu a nestihli jsme tak u některých témat probrat více učiva. Také mi přišlo, že úlohy na cvičení a domácí úkoly v recodexu nás dostatečně nepřipravily na recodexový test - úlohy v recodexovém testu byly mnohem náročnější vzhledem k časovému limitu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičící byla hodná a příjemná. Nikoho nenutila chodit k tabuli, když byl úplně ztracený a příklady, které dělala na hodinách, byly podobné těm zkouškovým. Na začátku semestru ji nevadilo projít znova celé základy programování v Pythonu a své tempo přizpůsobila i těm, kteří programovali poprvé až na matfyzu. Poskytovala i super konzultace. Nasbírat body v Recodexu nebyl problém, protože cvičící zadávala i bonusové úlohy, které byly často zábavné (líbilo se mi třeba pexeso). Rozhodně doporučuju
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.06.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Vyučujúca má nesmierne pozitívny prístup k veci a je k študentom veľmi milá a ústretová. Bola ochotná v priebehu semestra meniť systém a obsah cvičení tak, aby nám maximálne vyhovoval. Myslím, že tým veľa študentom pomohla prekonať veľké množstvo požiadaviek, ktoré predmet kladie, a úspešne ho dokončiť.
Mgr. Klára Pešková, Ph.D. [32-KSVI], Úvod do počítačových sítí [NSWI141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na prednáške z webovej časti bolo fajn to, že pani doktorka dala dobrý základný prehľad o html a css aj tým, ktorí sa s nimi pred tým nestreli a nebolo preto náročné ani spraviť domácu úlohu - statický web. Domáce úlohy tiež pomerne rýchlo opravila.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Paní Pešková učila jen tři hodiny, na které jsem nechodil, protože už jsem měl s webovými stránkami hodně zkušeností.
Oceňuji ale dobře připravené prezentace.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pro studenta, který už něco ví o html a css, představují přednášky spíše ztrátu času.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Výuka by mohla být zajímavější. Příklady z hodin nejsou k dispozici na webu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Přednášky a prezentace jsou kvalitní.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pomocí jejích přednáček se dají naučit základy HTML.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
nic moc
Připomínka k předmětu, Úvod do počítačových sítí [NSWI141, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Předmětu chybí cvičení. Zkouška je test plný chytáků.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pomerne veĺa teórie, ktorá bola pomerne nudne odprezentovaná. Pán učiteľ sem tam dal nejaký vtip, ale nič extra.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Prednášky dobré. Ale ako asi väčšina ostatných súhlasím s tým že skúška je trochu až moc tipovačka.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Predmet mi prišiel primerane náročný, oceňujem kvalitné a podrobné materiály.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Na předmětu se rozebírají všechny nejdůležitější protokoly internetu.
Látka je z většiny zajímavá a důležitá pro pochopení fungování internetu.

Literatury je pochopitelně k dispozici dostatek, většina zmiňovaných protokolů má volně dostupné specifikace.

Zkouškový test obsahuje několik záludných otázek.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Tady tomuto předmětu chybí cvičení, nebo alespoň self-assesment úlohy jako na Principech. Probíraná látka je z mého pohledu extrémně abstraktní pro studenty, kteří s tématem nemají, co dočinění. Není to však podle mě tak katastrofické, jak popisují některé komentáře na anketě. Prostě jsou více zajímavé předměty a méně zajímavé předměty.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
good
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
Moc zajímavé.
Adam Jahoda, 16.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Předmět je dost specificky koncipován a to, že test ze sítí, které tvoří první část přednášky byl až skoro 2 měsíce po ukončení této části mi přišlo značně hloupé. Celkově mi přednáška přišla lehce matoucí a myslím, že by neuškodilo, kdyby nebyla oříznuta na 8 týdnu, ale šlo se do trochu větší hloubky celý semestr. Druhá část o webových technologiích si naopak myslím mohla být zkrácena.
Otomar Miskolczi, 15.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Zabývá se i starými protokoly, které nikdy nebyly výzamné. Raději bych se učil více do hloubky o rozvádění internetové připojení.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Velmi povídací a teoretický předmět, spíše pamatování než pochopení.
Samuel Vaško, 03.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Prvych +-8 hodin su cisco veci, potom html zaklady. Ja som prisiel na prve 3 prednasky osobne pretoze Libor mal istu charizmu, zvysok som pozeral online na 2.5x, Klara ani neviem ako vypada. Treba ale spravit iba jednu ulohu za cely semester - nakodit stranku v html aj s css, no bez js, to bolo celkom lahke, praca na par hodin.

Skuska bola celkom tazka skareda a neprijemna lebo to bola len biflovacka jak na medicine, zavadzajuce otazky a moznosti odpovedi (ABCD, treba 50%). Priklad: Cicavec je zviera, ktora odpoved je vystizna; A-Moze mat 3 nohy, B-obcas je to vo vode, C-moze to nemat oci, D-vsetko z vyssie uvedenych ale zaroven ziadne z vyssie uvedennych. Niektore otazky zachranne a lahke ale z inych ma napinalo.

Ak mate niekto skusenosti s ciscom tak toto je 1+2kurz v CCNA give or take. Ide sa viac do hlbky a vyzaduje sa toho proste viac
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK