AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení s panem docentem Fialou byly sice čas od času obtížná, ale zato mě skvěle připravili na zkoušku. Má naprosto férový přístup ke všem studentům a perfektně propojuje svá cvika s obsahem přednášky, čímž vytváří asi nejlépe učený přemět v prvním semestru na matfyzu. Lineární algebra pro mne byla nejtěžší oříšek prvního semestru hlavně a díky panu doc. Fialovi jsem dokázal ho překonat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičení dobře opakovalo témata z přednášky, testy na začátku hocdiny mají výhodu toho že donutí člověka se na cvičení dostatečně připravit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Cvičenie bolo pre mňa veľmi prínosné, presne nadväzovalo na prednášku. Prebranú látku sme vždy poctivo precvičili, pravidelné domáce úlohy boli primerane náročné. Na každom cvičení sme písali test, ktorý slúžil na zopakovanie látky z minulého cvičenia. Vďaka týmto testom a domácim úlohám bolo veľa príležitostí získať potrebné body na zápočet.
Pán docent tiež vždy na cvičení (rovnako ako na prednáške) udržal príjemnú atmosféru, ochotne dovysvetlil všetko, čo nám nebolo jasné. Tiež ochotne a rýchlo odpovedal na maily s otázkami k zadaniu domácich úloh.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je přísný, ale spravedlivý cvičící.
Během jeho cvičení je kladen důraz na manuální numerické výpočty, což nemusí každému vyhovovat.
Během cvičení se také občas studenti naučí nějaký triky, který pomůže počítat rychleji.

Zadané domácí úkoly bývají relativně časově náročné, ale ve srovnání s jinými předměty nijak drasticky.
Oceňuji, že jsou domácí úkoly opravované velmi rychle.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Za mě bezchybné cvičení s přiměřenými podmínkami na zápočet.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 1 [NMAI057, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška způsobem převrácené výuky. Za mě dobrý způsob jak se učit. Komu zní dobře tak můžu doporučit.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejlepší materiály na učení. Na přednášky se opravdu vyplatí chodit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Prezentace a videa k přednáškám jsou kvalitně zpracovaná. Protože jsou hodně koncentrované, některá témata se často o samotě těžko zpracovávají. Je proto potřeba chodit na přednášky a aktivně využívat hojných možností pro kladení dotazů.

Ocenil bych:
- větší časovou dotaci na rozebírání odpovědí u kvízů a otázek k porozumění tématu přednášky z prezentací.
- naznačení, jak se probírané koncepty v historii objevily. Vše je sice formalizováno a dokázáno, ale většinou mi nebylo jasné, jak a proč jsme se k něčemu dostali, respektive co dovedlo dávné matematiky ke zkoumání tímto směrem, a z čeho extrapolovali.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pán docent vytvoril na každej prednáške výbornú atmosféru, vždy ochotne zodpovedal na otázky tak, aby sme tomu všetci porozumeli a bol ochotný stráviť aj viac času pri témach, ktoré nás zaujímali nad rámec predmetu. Vždy bol na výuku pripravený (aj s dobrou náladou, čo veľmi pomohlo, keď začala byť látka trochu náročnejšia) a bolo vidno, že mu záleží na jeho študentoch.
Veľmi kvalitné boli aj materiály, ktoré sme mali dostupné - videá s prezentáciami. Všetko v nich bolo zrozumiteľne vysvetlené a keď v nich aj bol nejaký preklep, pán docent ho vždy v blízkej dobe opravil.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi oceňuji metodu převrácené výuky, a to hlavně díky skvělým videím, která pan Fiala připravil.
Narozdíl od záznamů přednášek u jiných předmětu jsou přiměřeně krátká, takže je možné je shlédnout rychle.
Díky tomu se z nich také dobře učí na zkoušku.
Ve videích jsou také dostatečně podrobně uvedeny důkazy vět.
Oceňuji, že není nezbytně nutné chodit na přednášku, takže si studenti mohou přispat, pokud chtějí, a v případě absence není těžké si látku doplnit.
Jakub Klesa, 15.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Převrácený způsob výuky mi velice vyhovoval. Na hromadných konzultacích bylo vždy vše skvěle zodpovězeno a dovysvětleno.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je jeden z nejlepších vyučujících, které jsem kdy potkal. Jeho metoda převrácené výuky mi velice vyhovuje a jeho výklad je snadné pochopit. Materiály, které poskytuje (tedy především videa a prezentace), jsou výborně zpracované.
Adam Jahoda, 19.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Pan Fiala je rozhodně výborný vyučující, ale co je třeba vypíchnout jsou jeho excelentní studijní materiály. Na samotné konzultace jsem přiliš nechodil, ale z jeho prezentaci jsem čerpal neustále a věřím, že se k nim budu v případě nějakých svých budoucích lingebrích pochyb vracet.

Zkouška je hodnocena férově a ač je těžká, tak se na ni dá dobře připravit
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Dobré materiály na výuku, vše dobře vysvětleno.
doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Skvělý cvičící, velmi přátelský, zadává kvalitní úlohy, motivuje k práci. Zápočet není zadarmo, ale ani není příliš drahý. Není vhodný na ty, kteří v algebřičce tápou (na ty bývá naštvaný). A jeho cvičení občas přinesou i nějaké překvapení ;-)
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Fiala je to nejlepší, co se mi v tomhle semestru mohlo stát. Cvičení jsou velmi interaktivní a pan Fiala má neskutečně osobní přístup. Úkoly jsou docela náročné, ale opravdu vás donutí učivo kvalitně pochopit. Dostatek bodů na zápočet jsem měl už v půlce semestru, ale úkoly jsem dělal až do konce, jen pro to souhlasné přikývnutí pana Fialy, když opravené úkoly rozdával zpátky. (A úkoly jsou zábavné)

    Na druhou stranu, panu Fialovi velmi záleží na tom, aby studenti uměli a když jednou spolužák u tabule moc neuměl, dostal solidní čočku.

    Pan Fiala je bezesporu jeden z nejlepších učitelů, které jsem měl tu čest potkat, ale není úplně pro každého (ale takových lidí je podle mě malá menšina).
  • Pane Černohorský, děkuji Vám i za tento milý komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
    Vybavuji si tu opravdu hodně nepříjemnou situaci a přiznávám, že bych jí napříště raději předešel.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, ke zkoušce si stačilo zopakovat pár příkladů, ale jinak si zbytek člověk jednoduše zapamatoval ze cvičení.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Striktní, ale férový přístup a moc dobře organizovaná výuka. Domácí úkoly jsou navržené, aby byly splnitelné v rozumné době, a je možnost bonusových úloh. Pan Fiala vždy odpovídá na otázky a pomáhá, nemám co mu vytknout.
  • Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám i moje cvičení líbily.
    doc. RNDr. Jiří Fiala, Ph.D. [32-KAM], Lineární algebra 2 [NMAI058, přednáška]
    Adam Balko, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pán Fiala má zaujímavý spôsob výuky. Hlavné myšlienky látky sú odprednesené formou krátkeho videa s prezentáciou. Prednáška je potom o zodpovedaní otázok, riešenia nejasností a doplnení detailov. Zakončcená je kratučkým kvízom.

    V prezentácií je vidieť úsilie látku zjednodušiť. Doplnená je diagrammi a farebným značením. Osobne by som ocenil keby text dôkazov nebol tak nahustený na seba, ľahko sa v ňom potom dá stratiť. Na prednášky sa aj tak oplatí chodiť. V prezentácií je zopár krokov, ktoré nie sú úplne očividné.

    Pán Fiala má veľmi priateľskú rétoriku, je radosť ho počúvať, a tento formát preferujem nad paralelkou pána Hladíka.
  • Pane Balko, děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. Snažím se balancovat mezi stručností a jednoduchostí na jedné straně a podrobnostmi na straně druhé. Pokud zjistím, že je některé místo obtížnější a vyžaduje doplnění podrobností nebo ukázky, prezentaci doplním. Pokud byste měl konkrétní náměty, budu rád, když mi dáte vědět.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z nejlepších přednášejících matfyzu vůbec (alespoň na informatice). Je velmi přítelský. Zkouška je o něco náročnější (zvlášť předtermín), ale jeho netradiční styl výuky za to stojí.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky pana docenta Fialy mi budou velmi chybět. Jeho interaktivní přístup mi velmi vyhovoval a také jsem se díky němu hodně naučil. Ve srovnání se suchým výkladem, který jsem zažil na matematické analýze jsem téma nejen lépe pochopil, ale dokonce jsem ze samotného procesu učení měl větší radost. Občasná záludná otázka do publika bylo také hezké zpestření a kvíz na konec samozřejmě také nesmí chybět.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Fiala je legenda. Ma velmi osobni a lidsky pristup. Neboji se si "zaspinit ruce" a primo na prednasce se pustit do i toho nejzapeklitejsiho dotazu/dukazu (coz je diky prednaskam formou konzultace mozne). Diky tomu jsem pochopil spoustu veci, ktere by mi asi jinak unikly. Opet ocenuji skvela videa (ac technickou kvalitou horsi nez v prvnim semestru - ale to se ma pry zmenit) a moznost dvou pisemnych preterminu.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila. A ano, s novým semestrem budou prezentace po technické i obsahové stránce vylepšeny.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na LA1 jsem měl pana Hladíka a nebýt toho, že jsem pana Fialu dostal v kroužkovém rozvrhu na přednášku i cvičení (a prospal jsem zápis) bych v tom asi pokračoval. Přeskok k panu Fialovi bylo nakonec to nejlepší, co se mi v tom semestru mohlo stát.

    Před "přednáškou" vždy pošle ~20 min. video, kde je vždy shrnutí učiva, které chce za daný týden probrat a na "přednášce" už pak slajdy jen pomalu prochází a zodpovídá dotazy. Když se před přednáškou na video nepodíváte, hodně nebudete tušit, ale přednášky jsou i tak must-have, pan Fiala tam obvykle jde hodně do hloubky, všechno dovysvětlí a umí z rukávu vytáhnout důkaz, protipříklad nebo lepší vysvětlení téměř čehokoliv. Pozorovat ho kouzlit na tabuli je radost.

    Taky, pan Fiala má neuvěřitelně osobní přístup. KAŽDÉHO, kdo mu chodí na přednášku zná příjmením a při každé příležitosti ho tím příjmením osloví. Já si to mega užil, protože je vidět, že se pan Fiala snaží přizpůsobit každou svou odpověď tak, aby ji tazatel dobře pochopil. Taky se naučíte znát příjmení spolužáků, což nemusí být od věci. Na druhou stranu, když přijdete pozdě nebo nedej bože usnete, dozví se to celá přednáškovka. Mně to přijde fajn součást vztahu, který si pan Fiala se studenty udržuje, někomu to může vadit.
  • Pane Černohorský, díky za milý komentář, jsem rád, že se Vám moje výuka líbila.
    Jen mi trochu přidáváte, zdaleka neznám všechna jména, a bez pomoci papírového "facebooku" bych svedl oslovit jen málokoho.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Metoda switched classroom mě opravdu baví. Pan doktor Fiala je výborný učitel, se kterým je vždy řeč a je schopen cokoliv dovysvětlil a hlavně velmi lidsky. Je poznat, že ho učení studentů, které látka zajímá (či musí zajímat :D), skutečně naplňuje. Zcela upřímně bych si přál více takových učitelů. Děkuji Vám, pane doktore :)
  • Pane Jůzo, děkuji Vám za milý komentář. A rádo se stalo - těší mě, že se Vám má výuka líbila. K tomu samozřejmě přispěla výborná atmosféra na hodinách, na které jste měli se svými spolužáky ten hlavní podíl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející byl vždy připraven vysvětlit jakýkoliv dotaz. Velice mi vyhovoval styl přednášek, kde se v podstatě jen dovysvětlovala látka z videí. Pan Fiala si vždy dal práci s tím, aby všichni v přednáškovce tématu rozuměli a vždy dodal k tématu širší přehled a spojitosti.
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Přístup přednášejícího mi vyhovuje, čteme si materiály dopředu a na přednášce nám odpoví na všechny otázky, je to víc interaktivní a mám z toho lepší pochopení předmětu.
  • Slečno Filtsová, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Převrácená výuka pana Fialy mi naprosto vyhovuje. Velká škoda, že není víc předmětů vedených stejným způsobem. A pozornější si všimli, že od minulého semestru na videích dokonce i změnil barvu svého outfitu, palec nahoru!
  • Pane Pelikáne, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila. Bod za postřeh :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující látce velmi dobře rozumí, je schopen odpovídat na otázky a ve výkladech nedělá chyby. Kombinovaná forma výuky mi vyhovuje, protože máme kompaktní video materiál ze kterého se učit. Chybí mi intuitivní podklad, většina důkazů proběhne stylem "definujeme si tady těch 20 symbolů, pak spadne z nebe tento výraz a ejhle, ono se to zjednoduší".
  • Děkuji vám za komentář. Jsem rád, že se vám má výuka líbila.
    I intuici se snažím předat, především na konzultacích.
    Řada argumentů stojí na důkazu nějaké identity, kdy začínáme levou stranou, poté ji upravujeme za použití předpokladů tak, abychom trefili stranu pravou.
    Někdy jde snadno uhádnout, co se kdy má použít, to když je fakt "očekávaný", ale jindy to může být těžké.
    V tomto ohledu často "stojíme na ramenou obrů", kteří prošlapali neintuitivní, přesto však stručnou nebo jedinou známou cestu k cíli.
    Duc Hung Le, 29.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Fiala je skvělý nejen jako učitel, ale také jako člověk. Líbil se mi jeho přátelský přístup k studentům.
  • Pane Le, děkuji Vám za komentář. Jsem rád, že se Vám má výuka líbila.
    doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
    Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení s Jelínkem u mě vedla k lepšímu pochopení látky a k pochopení jejího praktického využití.
    Každotýdenní úkoly vedli k zamyšlení nad látkou a jejímu lepšímu pochopení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobrá cviční, dost bodů k zápočtu se dalo získat aktivitou na cvičení. Je však pravda, že když za pár minut u tabule získáte stejný počet bodů, jako za úkol, u kterého můžete strávit několik hodin, působí to trochu nevyrovnaně. Celkově k přístupu vyučujícího a formě cviční nemám moc co vytknout.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn cvičení. Akorát jsem měl pocit, že počet bodů, co se dostával za předvedení řešení u tabule, byl příliš vysoký. Avšak z pohledu studenta se ale za takto získané body nezlobím.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Výborný cvičící, dokáže zodpovědět zapeklité dotazy bez přípravy na místě.
    Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi oceňujem pripravenosť vyučujúceho na každý týždeň s kolekciou cvičení. Spôsob cvičenia mi veľmi vyhovoval: najskôr chvíľa na riešenie úloh sami, potom nejaký študent predstavil svoje riešenie (a dostal body k zápočtu) a nakoniec, pán Jelínek zopakoval riešenie tak, aby to každý pochopil a počul.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Jelínek je skvělý cvičící. Líbilo se mi, že kladl důraz na to, abychom zkoušeli příklady počítat u tabule, a také ochota vše vysvětlit. Je vidět, že opravdu chce, abychom látku pochopili.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan docent Jelínek je nejen výborný přednášející, ale také cvičící. Cvičení jsou hezky připravená, body na zápočet jsou uděleny za domácí úkoly a tři písemky, přičemž je možnost získat i body za aktivitu u tabule, které s trochou snahy může získat každý. Při hodnocení úloh i písemek byl vždy pečlivý a férový.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Líbil se mi přístup k výuce. Nikdy neodbyl žádný nápad studenta, přinejhorším to řešení vyvrátil a popostrčil správným směrem.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 02.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Toto cvičenie bolo veľmi dobré, vyučujúci nám vždy na začiatku pripomenul látku z prednášky s ktorou budeme pracovať, prípadne vysvetlil nejasnosti a potom sme riešili príklady ktoré boli vačšinou primerane ťažké. Jediná vec čo by toto cvičenie podľa mňa vedela ešte zlepšiť je keby nám ukázal buď postup alebo aspoň riešenie príkladov ktoré sme na cvičení nestihli.
    Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Interaktivní cvičení, kde máme chvíli na rozmyšlení příkladů a pak předvádíme před spolužáky řešení. Líbí se mi, že se hodnotí aktivita, je to sice konkurenční prostředí, ale zase vyvolává motivaci účastnit procvičování látky a řešit něco dopředu.

    Trochu mi nesedl způsob hodnocení, protože máme výrazně více bodů za testy než za domácí úkoly, a já zrovna u testů mám problém s časovým omezením a stresem, nicméně body za aktivitu to kompenzují víc než dost, je možnost bonusových úloh, konzultací a spousta příležitostí k získání zápočtu.

    Také se mi líbí, že k úkolům v Moodle je i jejich vzorové řešení po odevzdání, což umožňuje hned získat zpětnou vazbu.
    doc. RNDr. Vít Jelínek, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Jelínek je vynikající přednásející. Přednášky mají příjemné tempo a jsou dobře připravené. Nikdy jsem neměl žádný problém s komunikací, ať už osobně nebo emailem. Nenepadá mě nic zásadního, co bych mohl vytknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Dobré přednášky, oceňuji pořizování záznamy
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška byla vedena dobře, zkouška probíhala férově, a přednášející byl u ústního zkoušení přívětivý.
    Jiří Kruchina, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na přednáškách se mi velice líbil přístup ke každému důkazu, kdy byl vždy jasně ukázán logický postup, jak důkaz zkonstruovat. Oceňuji také vypisování všeho podstatného na tabuli, neboť má zatím člověk čas vše pochopit a zapsat. Dle mého názoru tedy jeden z nejlepších výkladů.
    Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jelínek má srozumitelný přednes. K látce buduje intuitivní představu, díky které dává smysl. Ptá se, zda studenti látce porozumněli a snaží se jim s porozuměním pomoct. Když něco používá, tak to nejdříve definuje. Má záznamy z přednášek na stream.cuni.cz.
    Mohu jedině doporučit.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Jelínek je bezesporu dobrý přednášející, i když jeho styl nemusí sednout každému. Vše, o čem mluví, píše na tabuli, ale téměř vůbec nevyužívá matematické notace a vše píše celými větami. To má jednu velkou výhodu – udržuje to stabilní tempo přednášky a brzdí to přednášejícího, takže nemůže uhánět moc rychle. Na druhou stranu to má ale i tu nevýhodu, že je pro některé studenty, mě nevyjímaje, poněkud obtížné se v dlouhé zdi textu na tabuli vyznat a pro pochopení tématu je nutné si projít zápisky po přednášce a přeložit je do něčeho čitelnějšího.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Jelínek je výborný přednášející, vše vysvětlí alespoň jednou lidsky a jednou formálně. Celý předmět trpí tím, že jeho části jsou recyklací ADS a Diskrétní matematiky, tedy většina studentů je s těmito tématy, byť z jiného úhlu pohledu, předem seznámena.

    Na přednáškách mě mrzelo, že pan Jelínek urychloval konce, aby se vešel do hodiny a půl. Často tak byly konce důkazů vysvětleny příliš na rychlo a pochopit je bylo obtížné. Přednášející rád zodpoví jakékoliv dotazy a je milý.
    Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pán docent Jelínek je vtipný a pozorný prednášajúci, interaguje so študentmi otázkami, či učivu rozumejú. Vykladá skvelým tempom s dôrazom na dôležité pojmy, dopĺňa zaujímavosti alebo praktické informácie. Prednáša bez prezentácie, píše na tabuľu, takže som stíhal písať dôležité poznámky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Docent Jelínek je trošičku nudnější přednášející, ale přednáší přiměřeně pomalu a nesnaží se na studenty vysypat všechna témata, která mu přeletí přes nos. Zkouška byla také jednoduchá. Problémem bylo pouze pravidelné přetahování (někdy i o deset minut). Díku záznamům a streamu šlo přednášku v pohodě shlédnout z domova.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Prednáška bola veľmi dobrá, pán Jelínek vie zaujímavo prednášať a občas vznkli aj vtipné momenty. Jediná vec, ktorá by sa dala vytknúť je to, že skoro každá prednáška sa o 2-3 minúty natiahla.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi príjemný prednášajúci. Zaujímal sa na prednáškach, či všetci pochopili danému výkladu, čo cením. Prednášky sú nahrávané, čo som veľmi využil pri učení na skúšku.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky pana Jelínka byly jedny z mých nejoblíbenějších. Výklad byl srozumitelný a je vidět, že látce pan Jelínek opravdu dobře rozumí. Oceňuji také velkou míru interakce se studenty během přednášky. Často pokládal otázky do publika a zároveň se vždy ujišťoval, že všemu rozumíme a dával prostor na dotazy.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Vyučující přednášel srozumitelně a odpovídal na dotazy. A snaží se nepřetahovat :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    I když mě předmět jako takový moc nezaujal, musím uznat, že pan docent Jelínek je vynikající přednášející, vlastně je jeden z nejlepších, které jsem měl na matfyzu tu čest potkat. Dělá přehledné zápisky na tabuli, doplněné o intuitivní a barevné obrázky, výklad je jasný a srozumitelný, má ideální tempo a je k tomu všemu i vtipný a zábavný (což by do něj možná člověk na první pohled neřekl :-)). Jako velké plus je i to, že své přednášky nahrává. Nemám nic, co bych vytknul.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející byl vždy připraven na jakékoliv otázky a záleželo mu na tom, abychom vše pochopili. Určitě doporučuji :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky měly dobré tempo a teorie byla prezentovaná v rozumném pořadí. Přednes je velmi srozumitelný s dostatkem příkladů a nákresů. Oceňuji dobrý smysl pro humor a nemalou vstřícnost ke studentům.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Nejvíc oceňuji, že pan docent Jelínek zřejmě všechny důkazy, definice a věty psal z hlavy a bez připravených poznámek. Výklad byl velmi kvalitní, byť někdy ovšem trochu zdlouhavý. Staly se i momenty, kdy pan docent celou přednáškovnu odzbrojil nějakou hláškou, kterou nikdo v tu chvíli nečekal. Celkově jsem na přednášky chodil rád.

    Co bych trochu pověděl proti, bylo časté přetahování (i když to nebyl zase tak velký problém). Všiml jsem si, že netriviální část z přednášky zabíralo mazání tabule, na které po celé šířce byla napsaná nějaká věta. Přemýšlím, jestli by trochu nepomohlo si tabuli nějak rozkouskovat, a do oněch kusů psát ony věty, než je psát na celou tabuli?
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučující mi přišel v pohodě. Mám pocit, že nemám co vytknout, prostě fajn vyučující. :D
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednáška byla vždy dobře vysvětlena a nahrávána (sice na UK stream, odkud se nedá stáhnout, ale aspoň tak). Občasné vtípky byly taky fajn.
    Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výklad mi přišel srozumitelný a je dostatečný prostor na otázky. Videonahrávky pomáhají s opakováním učiva.
    Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Sprvu som sa veľmi zľakla/bála vášho spôsobu udeľovania zápočtu (t.j. písomky každý týždeň), no teraz musím povedať, že som rada, že ste si tento spôsob výuky vybrali. (Myslím, že mi veľmi pomohol.)
    Mala by som možno ešte pripomienku ku práci v skupine. Osobne mám problém pracovať s ostatnými, prišlo mi, že nie som schopná premýšľať a viac sa sústreďujem na to aby som pôsobila v tej ľudskej rovine alebo ak som sa dostala do trochu slabšej skupiny, popoháňať ich aby sa ma nebáli a zapojili sa viac, čo ma stavalo do situácie, kedy som si mnohokrát vravela svoje (zväčša nezmysly, ktoré nám nijako nepomohli). Nerada dominujem diskusii a nechcem sa akoby stavať nad ostatných. Na druhej strane ak som sa dostala do skupinky "silnej", moja snaha nepôsobiť hlúpo zaberala väčšinu mojich myšlienok. Uvedomujem, že je to tréning práce v skupine, len som sa s vami chcela podeliť o svoj pohľad. Mimo to mi prišlo príjemné mať aj cvičenie, ktoré takto dostalo iný ráz.
    Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Látka byla vždy jasně a srozumitelně vysvětlena. Vypíchl bych hlavně naprosto špičkové poznámky, které čitelně a přehledně látku vysvětlily snad ještě lépe než přednáška.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Super prednašajúca, pri skúške férova.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vyucujici mi prijde ze do toho nedava dostatek energie a nadseni. Prednasky jsou takove line a nudne. Chtelo by to vice nahlas, vice sebevedomi
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Moc milá paní učitelka. Vše ráda vysvětlila
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Během výuky nebyl čas, kdybych se přehnaně ztrácel, což bylo dané výborným výkladem, který na sebe postupně navazoval a při potřebě zaceloval jakékoli nejasnosti. Nejvíc si cením intuice, kterou jsem díky těmto přednáškám dostal, jelikož byly přeloženy i do lidského jazyka, což je vítaná změna. :D
    Bc. Lenka Kopfová [32-OPMK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a ochotná cvičící, cvičení mě bavila. Nemám co vytknout.
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cas na domace ulohy bol priliz kratky v porovnani s tym ako casto boli opravovane (clovek mal tak 1-2 pokusy) a bolo to velmi frustrujuce. Priklady na doma boli celkom tazke a zapocet z nich nebol zadarmo, no nepisali sme ziadne testy co bol asi dobry trade-off, ja osobne testy neznasam. Na skusku som bol pripraveny celkom dobre, pride mi ze to boli asi najtazsie cvika ake sa dali zapisat (niektore ulohy som absolutne netusil, domace z inych cvik som mal do 3minut cele hotove niekedy bez papiera).

    Hodiny boli asi trochu netradicne, po tom ako sme si vysvetlili domace, sme pracovali celu dobu v nahodnych 3-4clennych skupinnach. Po konfrontacii, ci by sme nevedeli skusit aj iny styl, napr. niekto pred tabulou nieco vysvetli, alebo aj si nieco spolocne prejdeme, bola Lenka otvorena experimentalnej zmene, avsak potom nebolo vela hodin a predsalen skupiny mali nieco doseba - clovek sa nauci vysvetlit a niekedy to je lepsie ako len pochopit vsetky priklady.
    Niekedy ta chut pocitat bola mensia ale nikto nikoho nenutil nic robit, dochadzka neexistovala lebo clovek je na matfyze pretoze chce, za mna velky plus ale aj tak som bol na kazdom cviku na ktorom som mohol byt.

    Kazdu hodinu bol taky kratky quiz, nieco na start - taky zahrievaci priklad za ktory boli extra body.
    Prislo mi ze 1.5hodiny trvalo 20minut, toto bol asi jediny krat za tyzden kedy som nepozeral na hodiny kedy skoncime, neviem ci to bolo kvoli tomu ze ma pocitanie bavilo alebo ze sme tam boli fajn partia ludi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Cvičící učí dobře, občas trochu hekticky, ale je vidět, že moc dobře ví, o čem mluví. Velmi inteligentní.
    Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Martinova cvičení jsou vedená formou řešení úloh ve skupinkách. Během těchto chvil si budete připadat jako opravdoví matfyzáci :D. Někdy je potíž když chytnete do skupiny někoho, komu to pálí a vy jste spíš pozadu. Navíc cvičení bylo hned po přednášce, na které jsem toho většinou moc nepochytil. Na druhou stranu hodně lidem vyhovovalo, že mohou nově nabité vědomosti hned zkusit aplikovat.

    Domácí úkoly byly hodně na můj vkus hodně náročné, ale pokud vydržíte až do konce, tak budete skvěle připraveni na zkoušku.

    Objektivně nevím, jak by se dalo cvičení vést lépe. Největší potíž pro mě byl zkrátka ten přechod ze středoškolské matematiky na tu vysokoškolskou, tomu se však nevyhnete. Nejlepší způsob je do toho skočit po hlavě a naučit se v tom plavat.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Koutecký vede cvičení formou řešení úloh ve skupinách.
    Jak dobře toto funguje závisí na skupině.
    Někdy si studenti v rámci řešení jedné úlohy pomáhají vymýšlením nápadů a od sebe se učí, ale jindy to dopadne tak, že řešení vymyslí jeden z nich a buď ho ostatním vysvětlí, nebo ho nepochopí.
    Koutecký ochotně odpovídá na otázky, dává nápovědy a o řešení se studenty diskutuje, což si myslím, že je pro výuku velmi přínosné.
    Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
    Vyhovuje mi forma výuky "postavte se do kroužků a řešte úlohy ve skupinkách." Spousta lidí na to bude mít jiný názor, já jsem s tím byl ale spokojený, myslím, že se to hodí k povaze předmětu a taky je to pěkná změna od jiných předmětů, kde člověk sedí 135 minut a počítá integrály (ne že bych neměl rád matalýzu.)
    Mgr. Martin Koutecký, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vše přehledně odpřednášeno. Na zkoušku je tolik času co člověk potřebuje což je u předmětu jako tento moc fajn.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Těžko se mi hodnotí Martinův výklad, protože moje nepochopení některých konceptů není tak docela jeho vina. Diskrétní matematika byl pro mě v 1. semestru asi nejnáročnější předmět. Ztratil jsem se někde v prvních týdnech a od té doby jsem byl tak nějak pozadu.

    Pokusím se alespoň napsat pár subjektivních poznámek k přednáškám:
    - Martin občas začně psát malým písmem, které nejde přečíst skoro ani z prvních lavic. U první přednášky nám však řekl, že si je toho vědom a máme ho upozornit, pokud to bude až moc nečitelné.
    - V některých přednáškách bylo tempo dost rychlé a bylo obtížné si látku stíhat zapisovat natož během toho pochopit
    - Jinak se Martin snažil znázornit dost věcí vizuálně, abychom si to lépe představili, což já osobně velmi oceňuji.

    Výklad tak měl své mouchy, ale pokud nebudete něčemu rozumět, určitě bych se nebál za ním přijít, Martin se vždy snaží být maximálně nápomocný.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor miestami pôsobil trochu nepripravene na prednášku, v niektorých dôkazoch sa zamotal, ale keď sa človek nad prebrané učivo sadol, dalo sa pochopiť. Skúška u neho bola férová, primerane náročná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Výklad byl zajímaví, učitel odpovídal na otázky.
    Zkouška byla přiměřeně obtížná, jen bylo potřeba dlouho čekat na opravení na místě.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky bývali mnohdy zmatené, obvzláště během předvádění zapeklitějších důkazů. To je však mnohonásobně kompenzováno vřelým a vstřícným přístupem ke studentům.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky byly v pohodě, když vyučující stíhal, bylo to super, dávalo to smysl a výklad byl poutavý, když nestíhal vychrlil na nás hrozně rychle větu či definici, což bylo skoro kontraproduktivní. Zkouškové okruhy odpovídaly přednáškám Martina Mareše. Věřím, že by bylo lepší udělat vlastní okruhy, které by lépe odpovídali odpřednášenému zde, takhle bylo tímpádem stejně nejlepší se učit ze záznamů Martina Mareše. Zkouška byla příjemná a férová.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky byly podstatnou část semestru poměrně chaotické a měli jsme problém neztratit se v látce. Rozhodně by bylo dobré zvětšit písmo
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    ochotný, vysvětluje dobře, u zkoušky hodný
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Koutecký je sympatický vyučující, který se dobře poslouchá a ve studentech budí zájem o předmět. Komunikace s posluchači je úžasná. Jediné co lze vytknout je, že občas je jeho výklad horší pochopit na první dobrou, ale je otevřený otázkám a proto to tolik nevadí.
    Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na prednaskach z dm1 celkom mily, je rad ked mu ludia nevykaju.
    Obcas sa trosku zamotal no motivacne intro resp 0th hodinu dal dost dost silnu. Dbal na to aby sa ludia pytali otazky ak niecomu nerozumeli a bol mily ku kazdemu, prijemna atmosfera. Bol som na prvych 4jeho prednaskach a potom som pozeral len zo zaznamov no v podobnom duchu to pokracovalo dalej ako asi 10 ludi hovorilo.

    Mal taktiez cvika z dm1 na ktorych som nebol zapisany no dostali sa ku mne priklady a velmi podobne boli aj na skuske, je asi dobre si dat cvika s clovekom ktory ich uci ak je vasim cielom nejako prejst.

    Na skuske z dm1 bol velmi napomocny, dbal na to aby clovek vedel definicie a vedel prejst, no prosim nepodcenujte to, je toho dost, resp. vediet nieco navyse moze len pomoct.


    Je to ten typ ucitela za ktoreho moze byt clovek vdacny.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Snaží se učit zábavnou formou, ale jede se moc rychle.
    Otomar Miskolczi, 13.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Koutecký probírá látku systematicky a snaží se ji prokládat vtipy a zajímavosti.
    Občas má problém vyznat se ve vlastních poznámkách. Mohl by si lépe připravit výklad před samotnou přednáškou.
    Jan Engler, 03.01.2024, 1. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
    Přednášející je velmi příjemný, líbí se mi, jak se nás často ptá, co jsme nepochopili a dává spoustu prostoru na otázky. Taky si s ním můžeme tykat. Jedině bych mu vytkl, že se občas trochu zamotá do nějakého důkazu a trvá mu pár minut se vymotat a taky občas píše dost malým písmem. Když ho na toto někdo upozorní, tak to znovu řekne jinak srozumitelněji a nebo zase začne psát čitelně.
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučujúca dobře vysvětluje učivo a pokud něčemu nerozumíte, tak je ochotná vám to vysvětlit i pětkrát za sebou. Není problém něco vyřešit, nebo se na všetkém dohodnout. Na hodině se vždy vysvětlí teorie, hlavně části, které jsou potřebné pro nasledující příklady, a pak se přejdou příklady z každého druhu po jedném a ostatní se dělají samostatně, ty se pak jenom kontrolují.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi dobře připravená cvičení, na kterých se vždy zopakují a procvičí nejduležitější poznatky z přednášky.
    Jakub Šimek, 04.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    rozhodně doporučuji, hodiny jsou přínosné. Na začátku cvičení dává přehledné zadání na papíře. Každou hodinu je možnost získat extra body za domácí úkoly, motivuje to k přípravě doma a dost jsem se naučil jen díky tomu, že jsem se na to každý týden podíval alespoň jednou.
    Mgr. David Mikšaník [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Docela fajn, jen je potřeba v domácích úkolech popisovat opravdu každou blbost a ani tak není jisté, že dostanete plný počet bodů, protože možná zapomenete zmínit, jaké bylo při psaní toho úkolu počasí
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    David Mikšaník je sice lidsky příjemný, jeho cvičení však taková nebyla. Nebylo mu rozumět (za to může částečně Malá Strana, na Inpaktu by to bylo lepší), úkoly opravoval dost dlouho. Navíc každý týden písmka i domácí úkol trošičku moc zatěžují (ale zase motivují se předmětu věnovat pravidelně).
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pán doktor vždy na cvičení navodil príjemnú atmosféru. Počas semestra s nami písal niekoľko testov, vďaka čomu sa dalo bez problémov získať zápočet. Poctivo s nami zopakoval látku a prešiel viacero zaujímavých úloh.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Jedinou nevýhodou je absence domácích úkolů, jinak ale cvičení samotné bylo záživné a vše co mělo, bylo vždy velice dobře vysvětlené. Podmínky na zápočet byly dle mého názoru také celkem jednoduché (ale určitě ne "zadarmo").
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Těžké cvičení, musel jsem se pravidelně a relativně dlouho učit, dokonce jsem málem nedostal zápočet. Ovšem u učení na zkoušku to člověk ocení. Hodiny byly vedeny skvěle.
    Mgr. Petr Sedláček [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hezky urganizovaná cvičení, oceňuji papíry s příklady a důležitými definicemi které se procházeli na cvičení a dobře kopírovali témata z přednášek. Úkoly dají nějakou práci ale jsou vpohodě. Testy v hodině taky ok.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvelý prístup k výuke aj študentom. Úlohy a testy boli primerané. Pri potrebe konzultácie nebol žiadny problém na dohodnutí termínu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Srozumitelný výklad, příjemný cvičící :) Dobře zpracované materiály. Jediné, co mi trochu vadilo, že chyběly odpovědi k úkolům.
    Mgr. Jan Soukup [32-KAM], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Soukup je exceletní cvičicí. Má velmi dobrou a hlubokou znalost probírané látky. Velmi ochotně a rychle odpovídá na otázky. Je vždy perfektné připravený. Úkoly opravuje rychle a dodá k nim podrobný feedback. má velmi inidividuální přístup a snaží se studentům opravdu pomoci. Pokud mi něco nešlo, vždy mi pomohl.

    Jsem velmi vděčný, že jsem měl možnost chodit na cvičení pana Soukupa. Mám k němu úctu jako k pedagogovi a vážím si ho jako člověka.
    Jiří Kruchina, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dobrá cvičení, některé hodiny se však stihlo vyřešit pouze pár příkladů.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý cvičiaci. Domáce boli rovnako obtiažne ako úlohy na skúške, takže veľmi dobre pripravili. Cviká boli veľmi dobre pripravené a zaujímavé. Cvičiaci chodil ku každému a pýtal sa ako to ide a snažil sa pomôcť, čo veľmi cením a mali by si veľa cvičiacich brať príklad z toho.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Spolupráce s učitelem byla užitečná a poučná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi oceňujem feedback ku každej úlohe, s možnosťou následnej opravy a odovzdania. Zápočet mi príde férový. Ocenil by som mať na webe nie len zadania príkladov riešených na cvičení ale aj nejaké ich riešenia s postupom.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 06.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla dobrá. Vždy měl ochotu pomoci. Někomu může nevyhovovat styl cvičení (dost dlouho se počítají příklady ve dvojicích, pak každý příklad se vysvětluje cca za pár minut).
    doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    teacher had too much on hand, topic either too hard or the teacher doesnt know how to explain it
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Hans insists on formulating a concrete answer to each question and not stopping on just understanding it. It all makes sense in regards of exam preparation.
    doc. Hans Raj Tiwary, M.Sc., Ph.D. [32-KAM], Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    worse teacher I have ever had
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Great tutorials, the only issue is that sometimes group gets stuck on one task, while other group moves forward, resulting in slight difference in skills
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Hans always spends well enough time to explain things introduced at the lectures. Hans manages to use understandable language to explain difficult things, as long if the student has paid attention on the previous lectures. Hans always gives a detailed response to any question.
    Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Není snad žádná hodina v mém rozvrhu na kterou bych se těšil více než na Pepovi cvika. Kromě toho, že byl perfektně připravený na každá cvika, vysvětloval látku tak, že chodit na přednášku se stalo téměř zbytečným a odpovídal elegantně na sebevíce záludné dotazy, tak i hrozně příjemně a úpřímně jednal se všemi studenty a věnoval se jim jak jen potřebovali.
    Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    P. Tkadlec byl na cvičení vždy připravený, rád látku zopakoval a příliš nelpěl na detailech, které nejsou potřeba. Naopak důkladně cvičil věci důležité ke zkoušce, na kterou mě cvičení perfektně připravilo. Domácí úkoly byli jednodušší, zápočtové testy férové. Díky, že jsem se mohl účastnit Pepo <3
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Kombinace testů a domácích úkolů, mě skvěle připravila na zkoušku. Body za jednotlivé domácí úkoly mě bezvadně motivovaly, možnost opravy domácích úkolů byla dle mého super, měl jsem vždy možnost si uvědomit co tam mám za chyby.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pepa je úžasný cvičící. Jeho přístup je velice přátelský a osobní, ale ne do míry, aby negativně ovlivňoval kvalitu výuky. Je ochotný poradit nad rámec výuky. Komunikace nikdy nebyla problém.

    Domácí cvičení jsou zadávány přes KAMáckou sovu. Oproti těm od jiných cvičících jsou jednodušší, ale i tak jsem se s látkou, řekl bych, v rámci sylabu seznámil víc než dostatečně.

    Při opravování každého úkolu se snaží studenty navádět, aby si sami uvědomili své chyby. Opravuje mírně, ale spravedlivě.

    Jeho zapálení do učiva je povzbuzující. Lekce s ním byly radost. Mohu jen doporučit.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Pepa je výborný učitel. V průběhu hodiny neustále obchází studenty a ptá se na jejich myšlenky. Když si člověk nevěděl rady s úkolem, vždy poslal nějaký nenápadný hint.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.01.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyhovuje mi jak jsme necháni vyřešit příklady sami a pak po čase se projdou na tabuli. Samotné dvojhodinovky jsou v pořádku.
    Průběžná zpětná vazba je skvělý nápad, jenom bohužel není vždy kvalitní. Říct že něco je špatně je lehké. Užitečnější by bylo poukázat co student dělá špatně a pokusit se navést na správnou cestu.
    Myslím si taky, že správné řešení by mělo být ukázáno po termínu odevzdání. I z toho se budou moci ti, kteří úlohu nevyřešili, něco naučit.
    Bc. Josef Tkadlec, Ph.D. [32-IUUK], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Jeden z najlepších cvičiacich akého som stretol. Na cvičení bola pohodová atmosféra, úlohy sa riešili v skupinách pričom Josef postupne obchádzal všetky skupiny a radil/kontroloval.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo cvičícím vedeno skvěle, k žákům se choval velmi přívětivě, opravdu pomáhal pochopit látku, a udržoval na cvičeních vždy příjemnou atmosféru. Také vždy respektoval a používal preferovaný rod studentů, za což jsem mu velmi vděčná. Stal se jedním z mých nejoblíbenějších cvičících.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pepa je borec. To je asi ta nejintenzivnější a nejdůležitější věc na jeho osobě. Cvičení začínají krátkým shrnutím tématu přednášky a následnou samostatnou skupinkovou prací, kdy Pepa skupinky obchází, ale pokud člověk nic nedělá, do ničeho ho nenutí, takže je dobré mít alespoň základní množství vlastní morálky, jinak se toho člověk na cvičení moc nenaučí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    cvicici přistupuje k výuce velmi zodpovědně, ke každému tématu vždy uvede příklady a podrobně je vysvětlí. během hodiny také pracuje s každým zvlášť a zdá se, že hodina uteče jako voda.
    Adam Kuniak, 01.02.2024, 2. Ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Super cvičiaci, dobre vysvetľuje, je aj vtipný. Na hodine sa v rýchlosti zopakuje téma z prednášky a potom sa riešia úlohy. Riešite sami/v dvojici a cvičiaci chodí pomedzi a keď tak pomáha, keď si s niečím neviete rady. Domáce sú podobné ako úlohy na hodinách a je na ne dosť času aj spätná väzba
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Fajn, hrozně v pohodě učitel, občas jsem na cvičení nepřišel, což mě pak celkem mrzelo. Co bych chtěl vyzvednout s velkým plus, vždy na začátku shrnul teorii, ale ne formálním stylem, ale tak jako přirozeně, co mi to jako říká, jak si to představit... Tak jakoby to vysvětloval opici :D, v tom doporučuji pokračovat, to se mi moc líbilo a mohlo by to dělat víc učitelů na matematických cvičení. :D
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 05.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na prvních dvou cvičeních chtěl, abychom pracovali s někým, koho neznáme, potom to už nechal na nás. Po obvykle krátkém feedbacku k úkolu rozdal papíry s příkladama a obcházel všechny skupinky. Vždy po pár obchůzkách vysvětlí pár příkladů na tabuli. Cvičení s ním mě vždy bavila, látku vysvětluje srozumitelně a zábavně. Absence se neřešila, akorát nedostanete papírky. V průběhu semestru byly úkoly v sovičce (ve srovnání s nejmenovaným jiným cvičícím mi přišly spíše lehčí), 2 testy za semestr. O body nebyla nouze. Pokud jste nestihli úkol odevzdat do týdne, dostanete osobní feedback v sovičce a máte ještě šanci úkol dodělat.
    Mykhaylo Tyomkyn, Ph.D. [32-KAM], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    One of the only tutorials which would make time fly by if you decided to really focus on the great and versitile selection of problems each class. This is extremely exhausting though.
    Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
    Mr Tyomkyn's tutorial resources were always well prepared and his style of leading tutorials worked for me (answer previous HW questions, give out question sheet, go through question sheet).

    I loved his effort during the tutorials and not being a mere spectator as we worked; instead, he walked around the class and held very useful discussions with us as we were working.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Excellent teacher, you will be forced to know the subject on his level, otherwise do not even try to pass the exam:)

    Для русскоязычных студентов: лекции и практические занятия лучше не пропускать, один из немногих предметов, который такого не прощает на экзамене
    Mykhaylo Tyomkyn, Ph.D. [32-KAM], Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    Lecture was fine, the subject itself is often quite dry and technical though, hard to follow for the whole duration, especially during long and complicated proofs.
    Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
    Professor Tyomkyn was a great professor and would highly recommend him to anyone future students. He was always prepared for class, maintained a good relationship with students, was very down-to-earth and was fair during exams.

    His exams were fairly challenging, but nothing that attention during tutorials couldn't save and you never felt swindled by him.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Representation of topics is excellent, but do not even try to skip the lectures or you'll fail the exam
    Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Great lectures
    Vladyslav Furda, 17.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    The tutor was excellent, very easy-going, open-minded, with a bit of slight humor :) You can always ask any question and get a comprehensive answer to it. The only thing is that sometimes you can hardly read a few words on the blackboard due to the handwriting, but that's okay
    Mgr. Tung Anh Vu [32-IUUK], Introduction to Parameterized Algorithms [NTIN103, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
    Tung was really attentive and his instructions/hints really helped for solving the problems and see the logic behind them
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NDMI002, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji, že cvičení navazovalo na přednášku.
    Bylo na něm možné se doptat na případné nejasnosti.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    I liked the way that this was the only class I made friends in
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení vždy navazovalo na přednášky.
    Samuel Vaško, 25.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Bolo to napomocne, asi velmi zalezi od cviciaceho do akej miery si to clovek uzije. Vo vseobecnosti sa prejde to co sa robilo na prednaske a mna osobne diskretka bavila takze to bolo fajn
    Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení nebylo za mě ani špatné, ani nijak obvzláště dobré. Procvičovaly se věci z přednášky, výhodou jistě bylo, že pí. Kantor předmět i přednášela, takže vše pěkně navazovalo. Několikrát jsem ale osobně narazil na nedostatek náročnějších příkladů, kdy jsem mě vše vyřešené před skončením cvičení, což mi přišlo jako škoda
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.01.2024, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Složitý předmět. Cvičení byla v pořádku. Kolikrát se ale neshodoval sylabus předchozí přednášky a kolikrát se stalo, že jsme byli napřed či moc pozadu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    Great format of the tutorial. The problems are of the right level of difficulty, so that a group can start working on the home assignment only if they have solved a number of challenging problems based on the lecture materials. Grouping students into teams of 3 allowed us to share ideas that may not be the most obvious to one but are fairly simple to another.
    Připomínka k předmětu, Diskrétní matematika [NDMI002, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Já mám obecně diskrétku docela rád, baví mě že si de smousta věcí dobře představit. Je to určitě z náročnějších předmětů ale nic s dostatkem zájmu nezvládnutelného.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji, že jsme probírali různá odvětví diskrétní matematiky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    too complicated
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    až na pravděpodobnost je to celkem fajn
    Adam Jahoda, 23.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je dobře koncipovaný, je to pěkný přehled, ne všechna témata na sebe navazují, ale nevadí to. Je to ta jednodušší prvácka matematika, jednodušší než lingebra. I tak není zkouška trivální, ale určitě je zvládnutelná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Rad bych aby jsme nemuseli umet tolik definic a dukazu zpameti ale treba jenom polovinu tech nedulezitejsich. Podle me je dulezitejsi jestli to chapu co se tam deje a co a jaka cisla co tam delaji za brikule nez umet vsechny definice jako basnicku
    Samuel Vaško, 17.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Neviem ci som to len ja ale oproti lingebre mi prisiel tento predmet *radovo* viac zaujimavy. Zo zaciatku mozno trochu obtiazne co sa notacie a aj chapania tyka (relacie, ekvivalencie), no pre mna ako cloveka co uz programoval od strednej, dalsie temy (grafy a stromy) boli veci ktore sa mi dost zislo pocut napisane formalne, pretoze potom vie clovek robit lepsie predpoklady a hlavne rychlejsie.

    Dokazy mi prisli celkom pochopitelne a bolo ich tam tak do 5 co boli relativne tazke, zvysok intuitivny.
    Pravdepodobnost a statistika bola neuveritelne random hlavne ked to bude predmet v 4th semestri, no netreba to podcenit.

    Na skusku som sa ucil nebezpecne malo (8hodin cisteho casu, vacsina ludi co som sa bavil tak cca 5dni) a zaroven som mal dost stastie. Spatne ked sa pozriem tak by som povedal ze minimalne 3dni full focus ak chcete eliminovat nahody.
    Kladol by som doraz na to, aby ste tomu priebezne chapali, pretoze ked sa raz clovek strati tak ano pride nova tema, ale priklady su len z tych uplnych koncov, resp clovek musi vediet dokazy a hlavne definicie aby nieco zratal, inak nie je sanca vobec pochopit otazku ...

    Spravil som experiment a pozrel si vsetky videa od Maresa este v prvy mesiac skoly (na prednasky zaroven prestal chodit), mal som o malicko vacsi prehlad na cvikach no skorej viac veci som zabudol medzicasom, zaroven tento predmet ma celkom velky passrate takze tento pokus ani nema velku vypovednu hodnotu + iny ucitel ine notacie a dorazy na dolezitost. Zaver je ze sa to neoplati no mate o starost menej a da sa potom venovat robote.
    Otomar Miskolczi, 13.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Chybí mi důkaz různé spočetnosti různých nekonečen. Údajně byl na prosemináři, nicméně bych ho raději vyděl v povinné výuce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2024, 1. ročník, Computer Science, bakalářské
    The most enjoyable math class so far. The topics are fairly challenging, but also interesting. In regards of computer science, we are already using some topics from Discrete Maths on our lectures and in assignments, which gives additional motivation to study Discrete Maths. This is the subject that makes me keep pushing.
    Připomínka k předmětu, Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla perfektní. Neměnil bych formu ani obsah. Nemám co vytknout.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení probíhalo skvěle, patřilo k mým oblíbeným cvičením. Jelikož se cvičení mé skupiny odehrávalo v čase znemožňujícím fyzickou prezenci na přednáškách, témata byla dobře vysvětlena i na cvičení. Příklady umožnily studentům dobře se seznámit s látkou v praxi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Celkově mi cvičení na MFF přijdou dost zbytečná, tohle bylo možná trochu užitečnější, že jsme si ukázali práci s vytvořujícími funkcemi, což se dost hodilo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení navazuje na přednášku a je hodně postavené na řešení úloh doma nebo na cvičení. Dva zápočtové testy bývají hodně těžké, ale i velmi slabý výsledek se dá docela dobře dohnat domácími úkoly.
    Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Domáce úlohy ma motivovali prechádzať učivo po prednáške znova, veľa som sa z nich naučil. Myslím ale, že ak by sme mali na ich vypracovanie 2 týždne namiesto jedného (pričom by sme stále dostávali nové úlohy každý týždeň), cvičenia by boli oveľa zvládnuteľnejšie.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Nejedná se o těžký předmět, možná by ale chtělo sjednotit terminologii a značení toků v síti v tomto předmětu a v Algoritmech a datových strukturách. Ideální by také bylo, aby se probírali v obou předmětech ve stejnou dobu, tím se v jednom z nich ušetří čas na zavádění mnoha elementárních definic (letos se aspoň překrývala, takže jsme toky měli v Kombinatorice a grafech v živé paměti z ADS, ale silnější propojení by prospělo).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji pravidelné domácí úkoly, které byly vždy celkem zajímavé. Odevzdávání do moodlu bylo pohodlné. Kdyby se odevzdávaly do sovy, tak by to bylo možná ještě lepší. Tři testy během semestru byly zpětně taky fajn, člověka to donutí si tu látku zopakovat. Chyběla mi možnost řešit bonusové úlohy o latinských čtvercích.
    Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
    The tutorials were well connected to the lecture - that being aided by the lecturer and tutorial teacher being one and the same, which may not be the case in the future. The organisation of the tutorials and zápočet requirements were always clear and homeworks were processed in a clear manner.

    You do have to put in a decent amount of effort in the tutorials for them to be really helpful to you, as the questions in the tutorials were rarely an easy piece of cake.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    cvičení mi hodně pomohla v pochopení látky z přednášky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Hodina je příjemná v tom, že každý může nejprve sám přemýšlet o úkolu a pak ho celá skupina může řešit u tabule.
    Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Líbilo se mi, že vzhledem k rozmanitosti obsahu předmětu jsme se naučili různé matematické postupy a techniky. Je ale občas problém si najít kvalitní materiály k procvičování k tolika různým věcem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byly, takové aplikace toho z přednášek.
    Připomínka k předmětu, Kombinatorika a grafy 1 [NDMI011, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je spíše sbírka náhodných témat. Některá mě bavila, některá ne. Celkově předmět hodnotím velmi dobře.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět byl veden dobře, byl dobře provázán se cvičením, a důkazy byly porozumitelné. Většina témat byla zajímavá. Jedno téma, které mi připadalo méně zajímavé, avšak ne špatné, byly asymptotické odhady na začátku kurzu. Nahrávky z přednášek byly velmi dobře přístupné studentům, kteří se fyzicky nemohli na přednášky dostavit.
    Patrik Vácal, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je dobře strukturovaný. K látce buduje intuici. Celé to dává smysl a skousta věcí lze vymyslet i na zkoušce.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Kombagra pro mne byla většinu semestru docela otrava. Je to taková zvláštní změť středně nesouvisejících témat, která pro mne byla velmi abstraktní a obtížná na uchopení. Na druhou stranu, když jsem věnoval nevelké množství času studování témat vlastním tempem, mnoho věcí mi začalo dávat daleko větší smysl a mám pocit, že jsem se byl s ne moc velkým úsilím schopen kvalitně připravit na zkoušku. Během studia na zkoušku se mi i podařilo objevit krásu některých probraných témat. Zkouška je adekvátní a požadavky k ní jsou jasné. I když na kombagru neexistuje jeden studijní materiál a je potřeba hledat jednotlivá témata v různých zdrojích, vždy se po nějakém čase dá dobrý zdroj najít.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňujem dobré nadväzovanie na predmety Diskrétna matematika a ADS 2. Naopak, hodili by sa mi príklady aplikácie projektívych rovín v praxi alebo ako základ pre pokročilejšiu matematiku. V opačnom prípade by som uvažoval o vypustení tejto látky z výuky.

    Oceňujem prednášanie Ramsayových a Mengerových viet, prispeli k celkovej zaujímavosti predmetu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Celkem jednoduchý předmět, bohužel jsme neprobrali téměř žádné aplikace (kromě využití projektivních rovin ve hře Dobble). Zejména na samoopravné kódy na konci semestru tak trochu nezbyl čas (přitom to je zajímavé a užitečné téma). A také chyběly latinské čtverce.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi sa mi páčil. Bola dosť dobre vyvážená záujímavosť a náročnosť jednotlivých tém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky mě bavily, jen bych ocenil, kdyby bylo značení synchronizováno s Algoritmy a datovými strukturami 2, kde se část přednášky překrývá s touto. Specificky se mi líbila hlavně část o samoopravných kódech, ta by mohla být klidně i delší. Velmi oceňuji také nahrávky z přednášek, ty byly kvalitní a užitečné. Můj největší osobní sen však je, aby se budoucí generace studentů mohly na této přednášce dozvědět něco o latinských čtvercích!
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Volba některých témat byla trochu zvláštní, ale všeobecně užitečná
    Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
    The course as a whole was coherent and difficulty never seemed to jump too much from week to week.

    The course was fairly challenging, but never in an unfair way - all the requirements were fair and made sense.

    I appreciated the placement of C&GT at the same time in the recommended study plan as Algorithms and Data Structures 2, as there was significant overlap when talking about network flows.

    I found the section of error-correcting codes to be particularly interesting and now really appreciate knowing the theoretical basis of something so practical.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Rozumím účelu předmětu, který je pouze přehledový a má dále rozvinout intuici za grafy a vylepšit kombinatorické schopnosti, nicméně mi některá témata nepřišla příliš užitečná (projektivní roviny...) a po informatické stránce ne moc rozvíjející. Každopádně byla přednáška dobře zesynchronizovaná se cvičením a na zkoušku se učilo docela příjemně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Trochu mě mrzí, že pro Kombinatoriku a Grafy nejsou nějaká ucelená skripta v češtině, a že různá témata jsou v různých knihách.

    Jinak jsem asi všechny myšlenky k tomuto předmětu vyslovil již loni...
    Vladyslav Furda, 17.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    This was one of the most difficult classes I attended, but despite this fact, it was enjoyable. We were taught real complex stuff, but in a good manner. The material is very well-organized, with enough examples; you just need to dive in deeper to understand everything
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Miestami až príliž abstraktné vysvetlenia, hodilo by sa viacej príkladov. Podobne, zadania príkladov sú super ale chcelo by to k ním aj nejakú zbierku riešení, napríklad ako u Lineárnej Algebry.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.01.2024, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Moc se mi líbila náplň předmětu, lepší už byly možná jen ADSka. :D
    Maria Filtsova, 04.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dost dobrý přehled různých témat. Chtělo by to časem sjednotit nebo uspořádat zdroje pro lepší vyhledávání materiálů k opakování a upřesnění informací.
    Připomínka k předmětu, Introduction to Parameterized Algorithms [NTIN103, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
    I discovered a really interesting topic and I was very surprised by how much I liked it, though it was difficult. Maybe it would have helped to see more problems solved. I liked that we had a session to think about the problems by ourselves, but I would have loved seeing many more resolved, especially considering how many there are in the book. For that I would have loved having another tutorial session (if that would be possible), so that we had one to review the topic and see some problems solved, and another one to solve problems ourselves.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK