AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Martin Rybář, Ph.D. [32-UCJF], Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Je vidět, že vyučující je dobrý odborník a opravdu se v tématu vyzná. Co jsem měl možnost pochytit, tak mě přijde, že umí poměrně složité věci vysvětlovat, tak aby se dali pochopit. vysvětlování se poslouchá příjemně. Na zkoušce byl velmi příjemný a snažil se studenta vést k přemýšlení. Zkouška byla z vyučujícím příjemná a z dialogu bylo vidět, že se snaží a chce z nás vychovat dobré učitele fyziky. je vidět, že vyučujícího zajímá zpětná vazba a nabízí případnou pomoc a při nejasnostech například při zpracovávání státnicových otázek.
Mgr. Pavel Stránský, Ph.D. [32-UCJF], Použití počítačů ve fyzice [NOFY084, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.07.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Výborný vyučující snažící se podpořit všechny studenty. Se zájmem kontroluje a také radí se zadanými problémy. Zápočty jsou uděleny v pohodě a učitel opravdu cení aktivitu, se kterou i pomáhá.
Mgr. Stanislav Valenta, Ph.D. [32-UCJF], Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Je vidět, že vyučující je dobrý odborník a v tématu se vyzná. Já osobně bych byl radši, pokud se studentovi práce nepovede viz. zápočet, aby zpětná vazba byla dána mírnější formou, ale chápu, že někdy je to obtížné. Zkouška byla z vyučujícím příjemná a z dialogu bylo vidět, že se snaží a chce z nás vychovat dobré učitele fyziky. Je vidět, že vyučujícího zajímá zpětná vazba a nabízí případnou pomoc a při nejasnostech například při zpracovávání státnicových otázek.
Připomínka k předmětu, Jaderná a částicová fyzika [NFUF405, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.06.2023, 1. Ročník, Učitelství chemie pro střední školy, navazující magisterské
Rozhodně na předmětu je vidět, že oba dva vyučující mají velmi dobré odborné znalosti a jsou schopni odpovídat na dotazy. Látku stejně jako otázky na zkoušce podávají s důrazem na porozumění a ne na zapamatování si faktů, což oceňuji. Oba vyučující si uvědomují, že učí budoucí učitele a podle toho realizují výuku, což mě přijde dobré. Osobně forma zkouška by mě asi vyhovovala běžná zkouška než příprava prezentace, i když nutno uznat, že tento formát byl poměrně snadný, což bylo příjemné. Jinak učitele absolvovali 4 semestry úvodních kurzů teoretické fyziky, i když zjednodušeným oproti fyziků v bakalářském studiu. (například základy kvantové mechaniky bych si dovolil říct, že umíme v rozsahu učebnice Skála). Myslím, že někde by se dalo z touto znalostí počítat a třeba nějaký jev vysvětlit. Myslím, že učitelé jsou na tom ze základními fyzikálními kurzy lépe než myslíte. Základy kvantové teorie na MFF UK učí doktorka Koupilová z rozsahem 4/2.
Připomínka k předmětu, Použití počítačů ve fyzice [NOFY084, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.07.2023, 1. ročník, Fyzika, bakalářské
Předmět dobrý a přiučí jak lidi, kteří už programování rozumí a zároveň i pro začátečníky. Celkově doporučuji předmět nejen pokud jsou potřeba kredity, ale také jako předmět vhodný k přiučení se užitečných zkušeností. Pokud má student zájem se učit, tak se o zápočte nemusí bát.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK