AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D. [41-KHV], Průběžná reflexivní praxe z HV [O01308162, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vše ok, ale žádný rozbor po praxích.
Ena Stevanovič [41-KHV], Hra na nástroj I [O01308054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět mi přišel obohacující, motivující, ale zase bych chtěla vytnout jeho délku, 45 min/ 6 lidí, kteří se střídají u jednoho klavíru je dost malá časová dotace. Učitel se pak nemůže věnovat studentovi tolik individuálně.
Ena Stevanovič [41-KHV], Hra na nástroj II. [O01308105, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět měl opět velmi malou časovou dotaci, studentovi náležela velká část domácí práce a v mém případě i odborné doučovaní. Ve velkém počtu studentů a malé frekvenci, dostali jsme jen zadaní práce a výuka jako taková spočívala na studentech
Není to vina vyučujícího, ale celkového pojetí výuky.
Ena Stevanovič [41-KHV], Hra na nástroj IV. [O01308107, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Hodiny s paní doktorandkou jsou moc milé.
Bylo by však dobré, kdyby na každého studenta vyšlo více času v seminářích, to je však asi kapacitně a časově nereálné.
Dobré hudební materiály, individuální přístup ze strany kantora k nám studentům.
Děkuji.
PaedDr. Alena Tichá, Ph.D. [41-KHV], Průběžná reflexivní praxe z HV [O01308162, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Hodiny s paní doktorkou Tichou byly nejhorší, jaké jsem zažila na fakultě za celé své studium. Nikdy jsem ji neviděla učit, takže její pedagogické schopnosti směřované k dětem nemohu hodnotit. Ale její chování k nám - studentům pedagogické fakulty bylo nepřístojné. Aniž by se zeptala, od první hodiny nám všem tykala. Neslyšela jsem za celý semestr jedinou pochvalu z jejích úst, naopak jsem slýchala pouze výtky a vyloženě neslušné vyjadřování k mým kolegyním. Příklad ´To, co jsi tam celou hodinu předváděla, bylo něco příšerného! A ten Tvůj zpěv! To s tím nemůžeš něco udělat? A když nemůžeš, tak radši nezpívej, ať ty děti nezkazíš.´ Upozorňuji, že jsme se všechny ze skupiny setkaly s doktorkou Tichou na této praxi poprvé, tedy rozhodně nemohlo jít o situaci, kdy se ´dávno známe, takže si nemusíme brát servítky.´
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadná návštěva a možnost praxe na ZŠ v Brandýse nad Labem. Náslech v Čelákovicích též velice přínosný.
Bylo krásné vidět, že hudební výchova je pro děti velice důležitá, přínosná a má smysl!
Jedna z nejkrásnějších praxí vůbec.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Didaktika HV pro nehudební specializace [OK0608052, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.06.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Naprosto přehledné, jasné, motivující. Děkuji
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Didaktika HV pro nehudební specializace [O01308052, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.09.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět byl zajímavý a inspirující. Ze zkušenosti vím, že plno studentů látku nepochopilo a musela jsem je doučovat. Také vím, že mnoho lidí nezpívalo rádo o seminářích- což ovšem není chyba doc.Váňové. Myslím, že pro studenty, kteří hudebku dříve neměli je semestr velmi krátká doba na to, aby se naučili, jak HV učit. Myslím, že by bylo lepší mít tento seminář celý akademický rok, ne pouze jeden semestr.
Osobně se mi líbilo, že se doc. Váňová snažila vyhovět a pomoci každému studentu zvlášť- že nás brala jako individuality.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Didaktika hudební výchovy na 1. st. ZŠ II [O01308161, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Doposud všechny semináře s paní docentkou jsou čistě profesionální, náročné, přesto moc fajn a přínosné pro budoucí praxi a práci.
Skvělý a optimistický přístup k nám studentům. Výborná možnost domluvy přes e-mail i osobně.
Aktivní práce v hodinách, semináře jsou zajímavé, dostatek pomůcek pro všechny.
Děkuji za Vaše hodiny!
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Průběžná reflexivní praxe z HV [O01308162, praxe]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vše ok, ale žádný rozbor po praxích. Ráda bych vyzdvihla schopnost paní docentky vytknout nevhodné části výuky motivačním způsobem a navrhnout jinou - lepší formu.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadná návštěva a možnost praxe na ZŠ v Brandýse nad Labem. Náslech v Čelákovicích též velice přínosný.
Bylo krásné vidě, vnímat a ZKUSIT si, že hudební výchova je pro děti velice důležitá, přínosná a má smysl!
Jedna z nejkrásnějších praxí vůbec.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2014, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Bezvadná návštěva a možnost praxe na ZŠ v Brandýse nad Labem. Náslech v Čelákovicích též velice přínosný.
Bylo krásné vidět, vnímat a ZKUSIT si, že hudební výchova je pro děti velice důležitá, přínosná a má smysl!
Jedna z nejkrásnějších praxí vůbec.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Základy hudební psychologie [O01308275, seminář]
Veronika Matějová, 06.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vážená paní docentko,

děkuji za skvělé vedení tohoto skvělého předmětu, který mi poskytl mnoho inspirace pro další práci i osobní rozvoj.

Jsem ráda, že jsem předmět mohla navštěvovat, i když nejsem studentem specializace HV. A doufám, že tuto možnost budu mít i u dalších předmětu hudebněvýchovné specializace.

Přeji příjemný den.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Metodologie výzkumu v HV [O01308277, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velmi užitečný předmět, který mi poskytl orientaci v hudebních meteriálech a zároveň orientaci v metodách hudebního výzkumu, které jsou velmi důležité při tvorbě diplomové práce.
doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc. [41-KHV], Didaktika HV na 1. st. ZŠ I. [O01308910, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.05.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přestože chápu, že je teorie důležitá, přesto těžko hledám smysl v množství času, které jsme teorii na seminářích věnovali místo toho, abychom více věcí zkoušeli prakticky. Dva tříhodinové semináře byli věnovány procházením materiálů, které nám paní docentka předem poslala - proč jsme si je prostě všichni neprošli doma a poté obsah nezkoušeli prakticky? Většina z nás většinu aktivit z prověrky hudebnosti předtím v životě nedělala, nemáme tu zkušenost, která nám velmi schází. Bylo opravdu těžké vytvářet prověrku hudebnosti, aniž bychom vše vyzkoušeli. V této podobě to byl jen nutný výstup... Bylo by fajn, kdyby vyučující z katedry hudební výchovy počítali více s tím, že věci neznáme, nechápeme a neumíme, než vycházet z předpokladu, že už vše dávno známe a teď tomu dáváme jen teoretický rámec. Hudební výchova je jeden z mnoha našich studijních předmětů a je opravdu náročné mu věnovat další pozornost nad rámec požadavků... Přitom by stačilo jen více tréninku na seminářích, vyzkoušení prověrek na spolužačkách a podobně...
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK