AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Hudební nauka [OB2308151, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Děkuji za kvalitní výuku předmětu. Velmi se mi líbilo zadání zkouškového testu, který objektivně ověřuje veškerý obsah učiva. Jen bych chtěl za nás za studenty říct, že často byl příčinou neúspěchu při zkoušce spíš nedostatek času, než neznalost.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Harmonie a základy kontrapunktu II [OB2308155, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující volila vhodné metody při výkladu látky. Určitý problém byl v malém počtu hodin seminářů - pouze 5. Hned na začátku roku byl 4 týdenní rozestup mezi semináři. Dle mého názoru je potřeba, aby se vyučoval tento předmět každý týden s ohledem na velké požadavky u zápočtu i zkoušky.Také by bylo dobré mít ucelenou látku v Moodlu či jiném místě, ale chápu, že to už je práce navíc. Pokud je nutné snížit počet hodin v ročníku, myslím si, že lepší by bylo mít 1 za 14 dní Intonaci a Sluchovou analýzu III a Harmonii II každý týden. Z Intonace III se sice skládá třísemestrální zkouška, ale je pouze z praktických dovedností, které většina studentů zvládne a může nacvičit sama. Navíc nejdůležitější látka Intonace a sluchové analýzy se probírá v prvních dvou semestrech studia. Oproti tomu harmonie vyžaduje velkou znalost a aplikaci teoretických znalostí, které lze těžko získat během 5 seminářů.(V tomto semestru do toho navíc přišly státní svátky a děkanský den.)
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Základy praktické harmonie I [OK0608056, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2017, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
V tomto předmětu se určitě naučíte jak doprovodit píseň, kterou zpíváte a hrajete s dětmi na 1.st. Předmět je užitečný pro praxi a vyučující se nemusíte bát zeptat, jak na to. Velmi děkuji za vstřícný přístup.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Prezentace projektu [ON2308119, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.08.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
S projekty bylo skutečně hodně práce a doufám, že je v praxi budu moci využít. Tento předmět bych ale zařadila spíše v prvním ročníku Mgr studia, protože na samotném konci jsme měli už tak hodně práce a starostí a projekty nás mnohdy značně zaneprazdňovaly.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Úvod do hry na klavír [O01308163, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.02.2013, 5. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
konečně jsme se dočkali tohoto potřebného předmětu, potřeboval by však větší reklamu a větší kapacitu (nevím, zda je možné předmět zapisovat opakovaně, rozhodně by tato možnost byla vhodná - a to nejen na dva semestry)
obrovskou výhodou je, že předmět probíhá v Praze (nikoli v Brandýse)
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Nástrojové činnosti [O01308916, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.08.2013, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Pro mě velmi přínosný předmět, stavěný přímo na míru studentovi.
Veronika Matějová, 05.06.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velice děkuji za pomoc v mých začátcích hry na klavír. Myslím si, že díky několika lekcím s Vámi jsem se do hry dokázala ponořit natolik, že jsem momentálně schopná hrát i složitější skladby a v některých případech si tvořit vlastní doprovody k písním.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 4. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nesmírně lidský přístup a prostor pro osobní rozvoj. Vážím si vyučující a její ochoty jakkoliv v tomto předmětu i časově vyhovět.
Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. [41-KHV], Nástrojové činnosti [O01308916, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.12.2015, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Paní magistra Selčanová je skvělá hudebnice a hlavně rozumí potřebám studentů. Dokáže najít materiály ke studiu jak pro pokročilé hráče na klavír, tak pro naprosté začátečníky.
Výuka záleží na potřebách studentů. Pokud potřebuji vysvětlit/naučit se hrát písně ke zkoušce z jiného HV předmětu, je ochotna mi pomoci. Pokud doma trénuji písničky pro děti, ale zdají se mi moc složité nebo si s nimi nevím rady, upraví je tak, abych je byla schopná zahrát.
Sama na sobě vidím, že se ve hře na klavír zlepšuji. Moc děkuji.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.06.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Líbí se mi, že u paní Selčanové mohu zdokonalovat sama sebe v oblastech, ve kterých potřebuji. Snaží se, aby hra na klavír byla pro začátečníky jednoduchá a aby je to bavilo. Za mě - cíl splněn a moc děkuji.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK