AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PaedDr. Šimon Brejcha [41-KVV], Výtvarné explorace prostorové I [O01321048, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.01.2013, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Skvělé pojetí hodin!
Mgr. Anna Kovandová [41-KVV], Výtvarné explorace prostorové I [O01321048, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Děkuji za spoustu nových nápadů na oživení výtvarné výchovy na ZŠ.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Moc pěkně organizovaná a strukturovaná výuka!Provázanost s praxí. Nové, neotřelé nápady. Výborné tvůrčí klima! Nejlepší výtvarná výchova, kterou jsem na UK zatím zažila!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Děkuji za vstřícnost, která mi byla prokázána, jakožto studentce na erasmu. Po příjezdu mi byla poskytnuta dobrá konzultace a bylo mi umožněno předmět splnit individuálně, což mi moc pomohlo pro moje další studium.
MgA. Jan Pfeiffer, Ph.D. [41-KVV], Výtvarné explorace prostorové I [OK0621048, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vynikající vyučující, měli jsme na výběr, pokud bych měla vybírat znova, neváhala bych. Unikátní přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.01.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nápady, které jsem využila k práci
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
1. Setkání, profesionalita, jasný cíl, skvěle připravené
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Modelování II [OB2321A08, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Milý vyučující s lidským přístupem. Na hodinách vždy panovala přátelská atmosféra. Vyučující se nám v průběhu hodiny věnoval a na hodiny jsem se vždy těšila.
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Prostorová, objektová a akční tvorba I [OB2321A13, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice milý a přínosný přístup vyučujícího k výuce i osobní, milý přístup ke studentům. Zadání práce i její hodnocení nadmíru vyhovující.
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Dílna I - prostorová tvorba I [OB2321A30, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Velice zajímavý předmět, který mi pro můj rozvoj dal velmi mnoho. Přístup pedagoga bych hodnotila velice kladndě, zajímavě zvolené úkoly, velice srozumitelné až podrobné zadání, vynikající zpětná vazba a možnost konzultace práce. Negativně bych ovšem hodnotila výrazně nízké kreditové podhodnocení předmětu vzhledem k jeho náročnosti a významu, přínosnosti. Zároveň i dotaci hodin v semestru. Hodin bylo v semestru velmi málo až nedostatečně. Hodina je velmi zajímavá a přínosná, uvítala bych proto výrazně vyšší dotaci hodin v semestru, například každý týden a ne tři bloky hodin v semestru. To mi přijde hrubě nedostatečné. Stejně tak i jeho kreditové ohodnocení.
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Výtvarné vyjadřov.prostor. I pro spec. HV,TV.DV [OB7321218, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Opravdu skvělá hodina. Jen kéž bychom měli více času z týdnu, abychom všechno stihli! To je jediný předmět, u kterého jsem dala "souhlasím" na každou otázku. Fakt mi to bavilo a hodně jsem se naučila.
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Projekt Ateliery 1: Atelier III - prostorová tvorba/výtvarná dramatika [ON9321A08, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
MgA Sedláka vyplňuji ve všech kolonkách jako "nechci odpovědět/ nevím" - budeme ho mít až v příštím semestru.
doc. MgA. Michal Sedlák, Ph.D. [41-KVV], Výtvarné explorace prostorové II [O01321063, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2016, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Vyučující je velmi hodný a laskavý. Je dobrým odborníkem a zároveň skromným člověkem. Má individuální přístup ke každému studentovi. Radí a pomáhá. Dbá na to, aby studenti měli z tvorby radost. Vysvětluje smysl tvorby i popisuje didaktické metody. Naučili jsme se plno nových věcí a posunuli jsme se v chápání umění. I přes to, že jsme pracovali s hlínou a měli upatlané ruce mě jeho hodiny moc bavily a vždy jsem se na ně těšila:-)
PhDr. Jan Šmíd, Ph.D. [41-KVV], Výtvarné explorace prostorové I [O01321048, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.01.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Velkým zklamáním bylo fotografování místo tvoření v keramické dílně, které zažili naši spolužáci v minulých letech. Přesto byli etudy, které jsme na seminářích dělali zajímavé a přínosné. Trochu mě mrzí z mého pohledu nedbalý přístup k výuce. Opravdu je málo věcí, které mi vadí tolik jako čekání na vyučujícího, který pravidelně přichází na seminář o 20 minut později, na což se ale bohužel nedá spoléhat. Často jsme nevěděli, co budeme dělat, či jestli něco vůbec dělat budeme... Přijde mi to škoda zejména proto, že pan doktor má co předat. Když se několikrát na chvíli rozpovídal o umění fotografování apd., mnoho jsem si z toho odnesla. Možná, že je pro některé studenty tento způsob výuky atraktivní. Já bych spíše ocenila svědomitý přístup a neplýtvání časem studentů, kteří mají vždy, co dělat. Na druhou stranu chápu, že je těžké pracovat se studenty, kteří nejsou příliš motivovaní ve výtvarné sféře pracovat, protože je v případě Učitelství pro 1.stupeň jejich zájem v jiných odvětvích. Jsem přesvědčená, že i s motivací se dá něco dělat. Některé z nás naopak mrzelo, že jsme na seminářích netvořili více...
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2015, 3. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Jakožto studentka oboru Učitelství pro první stupeň si myslím, že tento předmět byl zcela zbytečný. Nepřinesl mi žádné poučení, žádné metodické taktiky, žádné nové trendy a co dělat při hodině s dětmi. Cílem tohoto přemětu bylo běhat po našem okolí a fotografovat, zkopírovat nějaký článek z odborné literatury. Pana vyučujícího jsme viděli pouze 1x na začátku semestru. Ke konci semestru jsme zaslali práci a bylo hotovo. Sliboval, že rozešle emaily v polovině semestru a že se sejdeme, žádný email nepřišel. Nejsem si jistá, zda si je vědom, že jsme z oboru pro první stupeň, kde většina z nás výtvarnou výchovu bude učit a jelikož všechny, co jsme na tento předmět byly přihlášené, máme vybranou anglickou specializaci, s výtvarnou výchovou na této škole se s námi počítá jen ve třech semestrech. Tak prosím, ať nám tyto tři semestry dají nějaké rady do naší učitelské kariéry! Tento přemět pro mne byl zcela zcestným. Práci jsem nevypracovala - odmítám to, počkám si na další rok, doufám, že bude vybrán jiný vyučující nebo jiný styl výuky. Kateřina Šmídová
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK