AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Ing. Jindra Broukalová, Ph.D. [41-KG], Jazyková cvičení II [OB2307A02, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.06.2015, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Moc Vám děkuji za předané znalosti a myslím, že je stoprocentně zužitkuji v budoucích letech. Konečně té německé gramatice aspoň trochu rozumím. Mějte se! :)
doc. Dr. phil. PhDr. Dalibor Zeman, Ph.D. [41-KG], Morfologie II [OB2307A11, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
O seminářích se opravují cvičení, která velmi dobře doplňují přednášky. Bohužel pro mě bylo někdy dost obtížné stihnout každý týden všechna cvičení, protože máme mnoho povinností i na ostatních předmětech. Na druhou stranu chápu, že praktické procvičování je pro tento náročný předmět nezbytné a student by to bez pravidelných zadání lehce podcenil.

Morfologii celkově hodnotím jako velmi užitečný předmět.
doc. Dr. phil. PhDr. Dalibor Zeman, Ph.D. [41-KG], Syntax I [OB2307A12, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji, že vyučující považuje studenty za sobě rovné a nebojí se věcné diskuze o tématech přednášky.
doc. Dr. phil. PhDr. Dalibor Zeman, Ph.D. [41-KG], Morfosyntax německé věty [ON2307002, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Opakování látky z bakaláře. Studenti zpracovávali státnicové otázky, které jsou stejné u bakalářských i magisterských státnic. Látka je snadno dostupná v mluvnici Helbig/Buscha. Proč jsme radši neprobírali státnicové otázky, které jsou u magisterských státnic nové a/nebo pro které není látka tak snadno dostupná (není v mluvnici Helbig/Buscha)?
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmě byl obsahově zajímavý, ale měl změnit název, neboť se týkal výhradně rakouské němčiny. Forma prezentací mi nepřijde jako nejúčinnější, vždy je na hodině aktivní jen ten student, který prezentuje.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Hodiny se odvíjejí od toho, kdo si jak připraví referát.
doc. Dr. phil. PhDr. Dalibor Zeman, Ph.D. [41-KG], Obecná lingvistika a germanistika v českých zemí [ON2307018, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Hodina se odvíjí od toho, kdo si jak připraví referát (ten totiž zabere celou hodinu).
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK