AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Tvorba a využití didaktických testů [ONPP149, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl velmi zajímavý, studijní materiály k seminární práci byly občas náročnější, což ale představovalo výzvu. Vyučující je velmi příjemná. Forma a obsah výuky naprosto odpovídá mé představě předmětu na vysoké škole. Předmět obsahově nabitý.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 31.01.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět se mohl zdát trochu složitý kvůli nutnosti různých výpočtů při hodnocení validity a reliability testů, které bylo také výstupem. Vyučující však vše jasně vysvětlila, motivovala svým pozitivním přístupem, poskytla materiály i praktickou přípravu a nakonec vše šlo bez problémů splnit a člověk si vyzkoušel něco, s čím se (alespoň v mém případě) běžně nesetká a přitom to může mít v následující praxi svůj velký význam.
Pavel Sovič, 10.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Vyučující je naprosto geniální. Líbí se mi, že je stále v kontaktu se třídou. Paní doktorka klade otázky a student má díky tomu možnost danou látku pochopit. Je to skvěle didakticky zvládnutá přednáška a vřele ji doporučuji úplně každému. Myslím, že každý učitel by měl umět vytvořit kvalitní didaktický test.
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková, Ph.D. et Ph.D. [41-KPG], Tvorba a využití didaktických testů [ONPP149, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět byl velmi zajímavý, studijní materiály k seminární práci byly občas náročnější, což ale představovalo výzvu. Vyučující je velmi příjemná. Forma a obsah výuky naprosto odpovídá mé představě předmětu na vysoké škole. Předmět obsahově nabitý.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK