AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Jakub Ženíšek, Ph.D. [41-KAJL], Literatura a film [ON2301018, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.01.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pozitiva: skvělá podpora kurzu v Moodle, zábavné semináře, úžasná slovní zásoba - vždy se máme co přiučit, diskuse.

Negativa: výběr filmů, to že jsme na filmy museli vždy koukat doma.

Nelíbilo se mi, že byly filmy (kromě prvního) směřovány jen jedním směrem: násilí a podivné chování. Ocenila bych, kdyby nabídka byla různorodější a ne tak depresivní. Já mám problém se na takové filmy dívat. Navíc to nejsou filmy, které bych chtěla pouštět svým žákům. Takže ikdyž jsme v hodinách zajímavě diskutovali, nevidím, že by se mi to do budoucna moc hodilo. A to mě mrzí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.01.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Pozitivně hodnotím nápln předmětu, výběr filmů (různé žánry, zaměření..). Diskuze mě vedly k zamyšlení a hlubšímu uvažování nad vlastními schopnostmi pozorování a hodnocení. Velmi zajímavé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 01.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Předmět mě moc bavil. Myslím, že nejen kvůli povaze obsahu, ale i díky přístupu vyučujícího. Dával nám v hodinách prostor se projevit, žádný názor nesmetl úplně ze stolu, ale snažil se přijít na to, proč si to kdo myslí, na základě čeho co vyvodil. Nevnucoval nikomu svůj názor, ale vždycky dokázal diskuzi uřídit a nějakým smysluplným způsobem uzavřít.

Líbilo se mi, že když měl vyučující pocit, že by na otázku nikdo z nás nereagoval, dal nám prostor probrat to ve dvojicích- pak bylo snazší sdílet názory s ostatními.

Těší mě, že se nám vyučující snaží doplnit slovní zásobu. Vybírá taková slovní přirovnání a popisná slova, která nespadají do základního korpusu, ale nepůsobí to nějak povýšeně. Naopak, snaží se slova vysvětlit (vzhledem k Erasmus studentům málokdy překládá, což vítám).

Materiály jsou dobře dostupné v Moodlu, zadání splnění předmětu řekl na první hodině a bylo podle mě adekvátní. Doba přípravy na předmět byla pro mě zvládnutelná- podívat se na film nebolí a přečíst krátký skript nebo povídku taky ani ne.

Zpětnou vazbu na esej jsem dostala také poměrně brzo- když zvážím, kolik studentů esej psalo. Je příjemné, že po tolika bezvýznamných seminárkách (na jiné katedře) opravdu víte, že vaši práci někdo čte a je ochotný ji s vámi probrat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2014, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kurz má skvělé zázemí v Moodlu. Jsou zde veškeré materiály, videa, apod. Kladně hodnotím zajímavý výběr filmů, diskuse v seminářích byly podnětné.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK