AnketaAnketa(verze: 714)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. [41-KDDD], Klasické tradice I. [OB23052C3, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2014, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Oceňuji, že nás vyučující nabádala k hodnocení výuky..:) Styl výuky mi vyhovoval, děkuji za vytvoření moodlu. Nevadilo by mi více domácích úkolů - jsou sice během roku neoblíbené, ale při učení jazyka je lepší procvičovat přes rok než se ho snažit naučit před zkouškou, jak nás vyučující upozorňovala.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.02.2015, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Rád bych především vyzdvihl perfektně připravenou oporu výuky na moodlu. Je přehledně strukturovaná, zajímavá a velmi užitečná. Kéž by si i ostatní vyučující, např. na katedrách cizích jazyků, dali taky tu práci a vytvořili pro své předměty takto vynikající podporu na internetu.
Velice mě však mrzí, že i přes moodl je náplň předmětu možná až příliš obsáhlá, procvičování je málo, ...ale plně chápu, že je to dáno skromnou časovou dotací.
Vyučující se velmi milá, má perfektní pedagogický přístup a v tomto směru je velice schopná. Opět věc, která mnohým vyučujícím na PedF chybí.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.01.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Prezentace a materiály na moodlu jsou perfektně připravené, ale byla by potřeba větší hodinová dotace. Látky je příliš mnoho.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2016, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Kurz klasické tradice se mi zdá zajímavý a i důležitý a přínosný. Jen nevím, zda by nebylo lepší jeho název pozměnit na Latina I, bylo by to více výstižné a méně matoucí, jelikož k tradicím antického starověku se nemáme téměř vůbec šanci dostat, což je škoda. Ovšem i na samotnou výuku latiny je 90 minut týdně dost málo a tak velká část práce zůstane na samostudiu. Velice si cením přístupu paní docentky ke studentům a také materiálů ke studiu na moodlu. Čemu ale nerozumím, je velký počet domácích úkolů, které vyučující všechny ani nekontroluje a tak se stává, že student neví, co má v úkolu, nad kterým strávil i třeba poměrně dost času, špatně. Z mého pohledu by bylo lepší mít úkolů spíše méně, za to ale dostat ke všem zpětnou vazbu.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK