AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. PhDr. Martina Šmejkalová, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika českého jazyka III [ON2303114, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Osobně jsem se stylem výuky i přístupem paní doktorky spokojená, absolvovala jsem u ní dva semestry a líbila se mi její přímost, mnohdy neústupnost a zásadovost (přeci když něco není správně je hloupost dělat že to správně je, myslím si že je přínosné být na sebe náročný, jsme tu přeci proto, abychom se něco naučili). Didaktika není lehký předmět a mnohdy vyžaduje přehodnocení dosavadních postojů, protože jen tím, že půjdeme za naše dosavadní možnosti se můžeme někam posunout.
Musím uznat, že u paní doktorky jako u jednoho z mála pedagogů na katedře čj vidím skutečnou snahu nám předat (a i udělat pro nás) maximum. (Zároveň musím pochválit i pana doktora Janovce a paní doktorku Pišlovou). Cením si ochoty se studenty otevřeně diskutovat, poskytovat prostor pro názor (a mnohdy i odlišný než má paní doktorka) a otevřeně jednat. Apelování na naše vědomosti, které možná některým studentům není příjemné, osobně nechápu jako útok, ale jako nabídnutou pomocnou ruku a je jen na nás, zda ji budeme chtít přijmout či nikoli.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2013, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Paní docentka Šmejkalová vedla semináře kreativně a zajímavě s ohledem na naše potřeby v praxi. Tento semestr jsem se do seminářů vždy těšila, atmosféra byla výborná a musím uznat, že dokáže výborně motivovat. Myslím, že vzájemná spolupráce v naší seminární skupině probíhala k oboustranné spokojenosti.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2014, 3. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Kurz vybízí k aktivní práci, což je podle mne velkým přínosem. Zabývá se aktuálními tématy. Motivuje k návštěvám přednášek mimo výuku, což studentům rozšiřuje obzory. Studenti nejsou hodnoceni za to, zda jejich názor odpovídá názoru vyučující, ale za to, že jsou schopni se k problematice na úrovni vyjádřit. Užitečný kurz!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.02.2016, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Forma seminářů byla velmi vhodná pro rozvoj našich pozorovacích schopností. Paní docentka nás vedla k analyzování didaktických situací spolužáků tak, abychom skrze jejich chyby byli schopni uvědomit si nejen své vlastní, ale i různé další souvislosti, které můžeme využít v praxi. Atmosféra seminářů byla přátelská a každý se mohl ke všemu vyjádřit. Celkově předmět hodnotím jako velmi praktický a užitečný.

Co se týká doporučení pro další roky, možná bych jednu hodinu věnovala společnému workshopu, na kterém by všichni vymýšleli didaktickou situaci na zadané téma společně. Poskytlo by to možnost sledovat proces myšlení spolužáků a vyučující by viděl, jak studenti při vymýšlení situace postupují (případně by je mohl navést správným směrem).
doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D. [41-KCJ], Didaktika českého jazyka III [ON2303114, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.02.2015, 2. Ročník, Učitelství pro střední školy, navazující magisterské
Didaktika českého jazyka byla panem doktorem vedena k potřebnému a užitečnému propojení teoretických informací a poznatků z praxe. Na hodinách byla nastolena tvůrčí atmosféra, které napomáhal otevřený a vstřícný přístup pedagoga.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK