AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
prof. PhDr. Tomáš Kubíček, Ph.D. [41-KCL], Teorie literatury II [OB2304103, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2016, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vyučující skvěle dokáže nadchnout pro předmět, seminář je zajímavý a přínosný. Zkouška na konci patří k těm náročnějším. (Po seminářích budete připraveni na ústní část zkoušky, aby se k ní ale člověk dostal, je nutné projít písemným testem, na který je nutné nastudovat doporučenou literaturu.)
PhDr. Josef Peterka, CSc. [41-KCL], Teorie literatury II [OB2304103, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 25.08.2013, 2. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Náročné, ale po absolvování kurzu jsem měla pocit, že vím, jak se na zkoušku připravit, a že si jsem jistější, co se rozboru literárních děl týče.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 27.08.2013, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Vynikající předmět, inspirativní, přínosný nejen z odborné stránky, ale takřka obecně pro život. Na praktických příkladech naučí lépe číst a rozumět literárním dílům. Ze strany dr. Peterky vynikající podání, oceňuji také velký důraz na interakci mezi vyučujícím a studenty. Pro mě osobně bezkonkurenčně nejzajímavější a nejpřínosnější předmět z 1. ročníku.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.06.2014, 1. Ročník, Specializace v pedagogice, bakalářské
Pro mě zatím nejlepší předmět ČJ. Velice poutavá forma a metoda výuky, která má smysl.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK