AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (PedF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
PhDr. Jan Voda, Ph.D. [41-KPPP], Úvod do pedagogiky [O01215245, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět nepřináší sice nic výrazně nového a lze si to nastudovat i samostudiem, ale tak to je jasné, když jde o úvodový předmět. Přesto byly přednášky velmi zajímavé, a to pro svou formu. Velmi také oceňuji pozitivní a vstřícný přístup učitele. Kdyby nebyl předmět v 7:15, bude to už úplně dokonalé. :) Děkuju.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Byla jsem velmi, velmi spokojená
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.01.2013, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Nejlepší přednášky za zimní semestr, se strašně milým, příjemným vyučujícím.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.02.2014, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Přednášky pana doktora Vody byly přes pozdější hodiny jedny z mých nejoblíbenějších. Jeho powerpointové prezentace měly své opodstatnění. Pracoval s videi, která se pojila k tématu a nakonec jsme si poznatky z analýzy videí odnesli i k samotné zkoušce.

Ve třídě vždycky panovala příjemná atmosféra, byl prostor pro diskuzi a dotazy a není vlastně nic, co bych výuce vytkla.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2017, 1. Ročník, Učitelství pro základní školy, magisterské
Předmět považuji za nejlepší v prvním ročníku, doktor Voda se v tématu vyzná, má praxi a hodiny se snaží dělat velmi zajímavé (videa, konkrétní detailní informace, postřehy z praxe, smysl pro humor, technologické vychytávky, zajímavé didaktické postupy - diskuse...). Osobně sice nemám ráda formu videí, ale myslím, že naprostá většina studentů je velmi ocenila.
Měla bych ale výhrady k sylabu předmětu. Za semestr jsme toho probrali zoufale málo. Jistě je dobré, že všichni měli šanci opravdu dobře pochopit základní problematiku výchovy, ale tak jako tak by stačila zhruba polovina hodin (ostatně nepříjemné ranní umístění předmětu a naopak příjemná přestávka uprostřed přímo sváděly k přicházení právě až na druhou polovinu přednášky). Osobně si pana doktora velmi vážím a věřím, že by nám toho mohl předat mnohem víc (směrem k teorii no etice výchovy například?).
U některých témat bych bývala ocenila informace o zdroji nebo historickém vývoji náhledu na tuto problematiku. Ano, souhlasím s tím, že cíle výchovy by měly být humánní, a tuším, co si pod tím představit. Ale od jaké doby se na výchovu nahlíží tímto způsobem?
Obecně ale myslím, že forma předmětu zcela odpovídá jeho cílům a vyučované látce. Nevidím přímo do jeho hodnocení, ale přesto mi test na konci semestru připadá velmi dobře nastavený a senzibilní k tomu, jak se student v látce během semestru zorientoval a jakou slovní zásobu si jejím prostřednictvím (nebo četbou) osvojil.
Škoda, že podobně užitečných předmětů není v našem studijním plánu více.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK