AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
RNDr. Irena Dvořáková, Ph.D. [32-KDF], Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Super vyučující. Skvěle doplňuje Petra Kácovského a poskytuje další (jiný) pohled na pedagogiku a školství obecně. Má zkušeností na rozdávání a činí tak.
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Oceňuji připravenost na výuku, ochotu reagovat na dotazy i na úkor časových možností hodiny, že priorita byla abychom se orientovali. Hodiny probíhaly v příjemné atmosféře, přestože šlo o pětihodinový blok, neodcházela jsem až tak vyčerpaná. Na konzultaci bylo vždy možné se snadno domluvit a od zkoušky jsem odcházela s pocitem férového ohodnocení, které jsem přesně věděla, na základě čeho vzniklo. Děkuji.
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jeden z mých oblíbených vyučujících na Matfyzu. Skvěle argumentuje, vysvětluje a moderuje debaty. Kdybych jednou učil tak, jak učí pan doktor Kácovský, byl bych šťastný člověk...
RNDr. Petr Kácovský, Ph.D. [32-KDF], Praktikum školních pokusů III [NFUF832, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 3. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Nejvíce oceňuji přístup vyučujícího k předmětu, kdy nás nechal všechny experimenty vyzkoušet samotné (s použitím prac. listů) a poté nám jen pomáhal/korigoval naši práci. Myslím, že takto nám v paměti utkvělo největší množství informací.
Připomínka k předmětu, Termodynamika a statistická fyzika [NFUF302, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Na začátku semestru se zopakovala potřebná matematika, což se později ukázalo být velmi užitečné. Oceňuji, že byl kladen důraz na porozumění, jak během hodin, tak u zkoušky. Během semestru je to spousta práce, otázky v Moodlu a k tomu ještě projekty, ale vyplatí se to, protože člověk všemu lépe porozumí a příprava na zkoušku je pak celkem snadná. Jednotlivá témata byla dobře provázaná a celý předmět byl velmi zábavný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Jeden z nejlepších předmětů, co jsem zatím na MFF měla. Vyhovovala mi systematičnost výuky, která ale zároveň nebyla monotónní, vždycky byl dostatek prostoru na to věnovat se nejasnostem, přijde mi, že jsem si toho hodně odnesla. Super!
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.01.2024, 3. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Přednáška byla vhodně doplněná příklady (cvičení a přednáška nebyly striktně oddělené), díky čemuž tématické početní příklady byly probírány hned když jsme dané téma probrali, což je příjemnější než mít cvičení odděleně.
Celý semestr byly průběžné otázky, na kterých jsme si ověřili jak jsme dané téma pochopili, což vyřešilo všechna případná nepochopení hned ze začátku.
Navíc byly povinné 4 větší úkoly, což je za mě příjemnější než mít povinné úkoly každý týden. Díky tomu že jich bylo tolik a byly rovnoměrně v semestru, tak jsme na ně měli dost času a klid.
Zápočtové testy měly tu nejpříjemnější formu, jakou jsem kdy v životě zažila.
Celý kurz termodynamiky jsem si užila, kromě toho že jsem se toho hodně naučila.
Připomínka k předmětu, Proseminář výuky fyziky I [NFUF305, proseminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Během svého studia na matfyzu jsem se doposud nesetkal s předměty, které by byly výrazněji zaměřené na didaktiku, fungování učitele a další věci s tím spojené. Tento předmět je tak prvním, který je na tuto problematiku zaměřen.
Při semináři je kladen velký důraz na aktivní zapojení studentů, výrazně převažují diskuze nad nejrůznějšími tématy. Díky dvojici pedagogů je seminář příjemně dynamický. Oba vyučující navíc bohatě sdílejí zkušenosti z učitelské praxe, tudíž shledávám přítomnost obou jako velmi přínosnou, neboť jejich zkušenosti se mnohdy liší. Oba navíc velmi cením a obdivuji (nejen) kvůli tomu, že na popud jedné studentky věnovali jeden ze seminářů tématu listopadové stávky škol a učitel.
Tento předmět (i přesto, že je povinný) velmi doporučuji, je moc fajn.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.02.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Velmi oceňuji, že jsme se dozvěděli spoustu informací o různých aspektech učitelské profese, jako jsou různé dokumenty typu RVP nebo ŠVP, co všechno je potřeba udělat před začátkem školního roku na nové škole, jaká je role třídního učitele atd. O všech tématech se diskutovalo, což mi pomohlo utvořit si vlastní názor na to, jak chci učit. Velmi oceňuji srovnání pohledů základoškolského a středoškolského učitele. Předmět není náročný, ale je to asi nejužitečnější předmět pro moji budoucí praxi, jaký jsem zatím měla.
Jakub Bouška, 10.01.2024, 1. Ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Můj oblíbený předmět tohoto semestru. Praktické informace pro budoucí zaměstnání - učitel. Oceňoval jsem diskuse a interaktivní výuku.
Připomínka k předmětu, Praktikum školních pokusů III [NFUF832, laboratorní práce]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 09.02.2024, 3. Ročník, Učitelství fyziky pro střední školy, navazující magisterské
Oceňuji skvělé nápady pro laboratorní práce a experimenty na SŠ.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK