AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Mgr. Daniel Beďatš [32-KNM], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.07.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Dan důkladně a hlavně srozumitelně zopakuje důležité věci na začátku každé hodiny. Velmi vstřícný.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Přátelský přístup, možnost konzultovat takřka kdykoli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Daniel je skvělý cvičící! Velice milý a vše umí moc dobře vysvětlit, jeho shrnutí na začátku cvik jsou optimální aby se člověk zorientoval před počítáním příkladů.
Mgr. Jan Blechta, Ph.D. [32-MUUK], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Cvičení mi vyhovovala. Cvičící častokrát ukazoval způsoby, jakým je možné si různé věci odvozovat, a nejasnosti vždy ochotně dovysvětlil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Milý cvičící, velmi dobře dokázal vysvětlit některé problematiky a osvětlit nám třeba odvození nějakého vzorečku. Styl cvičení "studenti počítají na tabuli" je sice pomalejší, takže stihneme méně příkladů, ale pomůže vychytat některé chybky, které děláme.
Mgr. Kateřina Fuková [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Velmi milá a vstřícná vyučující, cvika s ní rozhodně doporučuji!
Mgr. Maryia Kapytka [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Vladyslav Zhuk, 28.05.2023, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Super
Mgr. Matouš Menčík [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přívětivý a ochotný pomoct, dokáže dobře objasnit učivo, které zpočátku nedávalo smysl.
RNDr. Alexander Slávik, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 26.07.2023, 2. Ročník, Matematické modelování, bakalářské
Oceňuji průběžné procvičování metodou soutěží o hodnotné ceny (většinou něco na zub), ochotně pomáhá objasnit látku. Nic bych na cvičeních neměnil.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Sympaťák. Kahoot na začátku každého cvičení byl super zpestřením, navíc se z něj dobře ukázalo, co je ještě třeba dovysvětlit.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Lineární algebra 2 [NMAG112, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na panu docentovi je jasně vidět nadšení z předmětu, občas zařadí vtipné příklady se zvířátky místo čísel a podobně. Sem tam zazmatkuje a výklad může být tak někdy trochu zmatený.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Srozumitelný přístup.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Přednáší zábavně a přitom nijak neopomíjí důležité části učiva. Na přednášky jsem chodil velmi rád.
Často se stává, že stráví hodně času vysvětlováním základních konceptů (což samozřejmě v prvním ročníku vůbec nemusí být na škodu), ale potom rychle přeběhne přes skutečně obtížné učivo a nijak moc v něm neobjasní ty netriviální části.
Výklad občas bývá trochu chaotický, ale zřejmě to je část způsobu, jakým se algebra zde učí; na druhou stranu, na těch několika přednáškách, kde suplovali ostatní přednášející z katedry, se poznámky dělaly daleko hůř.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Přednášky s panem docentem Stanovským byly určitě fajn, člověk se při nich mohl poměrně často pobavit, také měl poměrně zajímavý styl výkladu, kdy bylo vidět, že mu záleží na tom, aby studenti látku opravdu pochopili a z přednášky si odnesli co nejvíce. Na druhou stranu, přednášky míval často nepříliš připravené a tak výklad chvílemi působil poměrně chaoticky a s tím také zápis na tabuli.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Uvolněnější atmosféra na přednáškách, kde se člověk nebojí ptát se a diskutovat. Jsem rád, že jsme si ukázali i důkazy vět, které po nás nebyly požadovány u zkoušky.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Proseminář z algebry [NMAG261, seminář]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Skvělý vyučující, výklad je pochopitelný a zábavný.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Úvod do teorie grup [NMAG337, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
jako mínus bych řekl, že občas pan docent na přednáškách vypadal, že na ní sám není nějak detailně připraven. Tomu ani nepomáhali situace, kdy nám byl zadán úkol o týden později, takže jsme na něj měli o týden méně času a podobné situace, kterých bylo víc.
Také je mírně obtížné si dělat z přednášek srozumitelné zápisky. Měli jsme sice učebnici, ale spousta důkazů bylo provedeno jinak, než v ní, takže se pak chaotické přednášky opravovali suboptimálně.
Jako plus bych určitě dodal to, že občas bylo na přednáškách vidět, že se panu docentu Stanovskému vykládaná teorie opravdu líbí, díky čemuž se přednášky lépe poslouchali. Čili výstižný popis předmětu je podle mě fajn, ale trochu chaos.
doc. RNDr. David Stanovský, Ph.D. [32-KA], Algebraické invarianty v teorii uzlů [NMAG458, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 2. ročník, Mathematical Structures, navazující magisterské
Great teacher, clearly likes and knows a lot about the topic. Well prepared.
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAG112, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 2. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Cvičení následuje nové poznatky z přednášek a ilustruje je praktickými příklady a aplikacemi. Člověk se zde naučí kreativně použít probranou teorii.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Nastavit na každý týden plán učiva k probrání na cvičení je dobrý přístup (akorát se čas od času rozbije, když se na přednášce nestihne všechno), dost se to ale odráží na atmosféře cvičení. Kromě rozdání domácích úkolů z (před)minula, ukázání dvou nejlehčích příkladů na konci hodiny a občasné pomoci někomu ze studentů zde cvičící nemá žádnou roli a zdá se mi, že je to škoda.
Cvičení na mě působila velmi nepříjemně. Když jsou jenom o počítání příkladů, člověk by je rovnou mohl počítat doma (což nakonec musí tak či tak, protože zadání jsou sestavena tak, aby vždy několik příkladů zbylo) - nikam by ho nehnalo omezené množství času, netriviálnosti by si mohl pokojně rozmyslet sám a případná konzultace přes email nebo sociální sítě je stále záležitostí nanejvíc pár hodin. Ke konci semestru už na hodiny skoro nikdo nedocházel, převážně právě z tohoto důvodu (resp. až na lepší studenty, kteří byli vždy hotovi už v polovině: ti viděli problém spíš ve zbytečně brzkém vstávání).
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Škoda, že cvika nejsou vedena více aktivní formou, takto člověk nemá moc motivaci na ně chodit, když si látku může procvičit z materiálů sám.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 14.06.2023, 1. ročník, Matematické modelování, bakalářské
Líbí se mi udělování zápočtu na základě domácích úkolů a kvízů.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Na procvičení základních výsledků z přednášky je to ok, ale zajímavých příkladů je spíš poskrovnu, což mi přijde jako škoda vzhledem k tomu, že se v tomto semestru probrala spousta zajímavých a pro aplikace významných témat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 08.06.2023, 2. Ročník, Finanční matematika, bakalářské
Úvodní slovo a krátké připomenutí probírané látky mi pomohlo v lepším ucelení látky, zároveň mohu říct, že mě to i bavilo, což oceňuji
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.06.2023, 1. ročník, Finanční matematika, bakalářské
V cvičeních mi vše vyhovovalo, cvičení jsou online i s postupem řešená.
Vladyslav Zhuk, 28.05.2023, 1. Ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Super
Připomínka k předmětu, Lineární algebra 2 [NMAG112, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.09.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Lineární algebra patří právem k oblíbenějším předmětům, zde se klade velký důraz na propojení algebraických aspektů s geometrickou intuicí, což je často velmi elegantní. Ve druhém semestru je oproti prvnímu více nových věcí, o kterých na střední škole nepadlo ani slovo. Systém týdenních domácích úkolů myslím že je férový, akorát občas se stane že je jeden úkol nápadně lehký či těžký.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 19.08.2023, 2. ročník, Finanční matematika, bakalářské
Uspokojující navázání na první semestr.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Obsah předmětu je výborný a velmi dobře rozvržený.
Několik témat je v takové šedé zóně, kdy nejsou odpřednášena a studentovi je pouze doporučeno, aby se na ně podíval ve volném čase, ale není výslovně řečeno, že se (ne)budou zkoušet.
Výrazně by pomohlo posílit návaznost na první semestr; student, který právě dokončil determinanty, nemusí hned pochopit, proč se najednou má učit nějaký skalární součin. Většinou jsou odstavce o "motivaci" celkem na hlavu, ale tady by se dost hodilo nejdřív vysvětlit, jak to zapadá do dříve probrané látky a k čemu se to využije.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.07.2023, 2. ročník, Matematika pro informační technologie, bakalářské
Během semestru jsem ocenil zejména možnost sbírat body ke zkoušce za kvalitní zpracování DÚ a úspěšně napsaný midterm a možnost si látku průběžně procvičit formou kvízů a úkolů.
Škoda, že cvičení nejsou vedena více aktivní formou, takto člověk nemá příliš motivaci na ně chodit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 12.06.2023, 1. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Už v zimním semestru mě lineární algebra bavila, ale tento navazující kurz byl mnohem zajímavější, zvlášť geometrické (kvadriky, klasifikace ortogonálních zobrazení v rovině/prostoru) a praktické výsledky (skalární součin pro optimalizační úlohy, singulární rozklad pro numeriku). Stejně jako v zimním semestru je organizace tohoto kurzu precizní.
Připomínka k předmětu, Proseminář z algebry [NMAG261, seminář]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
Fajn předmět, pro jehož splnění bylo potřeba získat dostatečný počet bodů z (středně těžkých) domácích úkolů. Věnuje se různým odvětvím matematiky a má za cíl seznámit studenty s aktuálními tématy v matematických kruzích.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Předmět se mi líbil. Nejvíce bych asi ocenil nahrávky přednášek jednak proto, že si je člověk může pustit kdykoliv a jednak se podle nich daly udělat všechny úkoly, kterých nebylo moc a nebyly nijak obtížné. Předmět doporučuju.
Připomínka k předmětu, Úvod do teorie grup [NMAG337, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.01.2024, 3. ročník, Obecná matematika, bakalářské
předmět se mi velice líbil, jediné co bych ocenil je krom poslední části přednášky a kde to má smysl nějaký komentář k tomu, jaká je situace s nekonečnými grupami.
Připomínka k předmětu, Algebraické invarianty v teorii uzlů [NMAG458, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.01.2024, 2. ročník, Mathematical Structures, navazující magisterské
Topic was interesting and well presented. One thing I would've liked is if we would've seen some applications in the last lefcture instead of more theory on invariants of finite type.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK