AnketaAnketa(verze: 716)
Aktuálně není povolen sběr dat (MFF)
   Přihlásit přes CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Oba semestry.
Připomínky k výuce (Oba semestry)
  
Předmět: Katedra:
Typ:
Při výběru garanta předmětu se zobrazují připomínky jak k němu, tak ke všem vyučujícím daného předmětu. Při výběru vyučujícího, který garantem není, se zobrazují připomínky vztažené pouze k němu.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Opět vše v pořádku, příjemná atmosféra a fajn hodiny.
Ida Kantor, M.Sc., Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Na túto paralelku som chodil radšej ako na českú paralelku pána Klazara. Pani Kantor má kompetentne pripravené poznámky aj prednes, prišli mi intuitívnejšie ako na iných matematických prednáškach. Aj otázky na prednáške sa mi páčili.

Viac by som si prednášku užil v češtine, keďže angličtina a výslovnosť prednášajúcej nie sú veľmi plynulé.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 03.09.2023, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
Very engaging lectures and the professor is quite relaxed and helpful
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
Já si asi nemám na co stěžovat, výuka mě bavila. A fakt nevím, co víc dopsat. Přehledné, dobré, zajímavé.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Úvod do teorie čísel [NMAI040, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
Pan Klazar je příjemné povahy a velmi rád odpoví na jakýkoli dotaz, nemusíte se proto bát se na cokoli zeptat, někdy jen trochu trvá, než se tázající a odpovídající pochopí, ale pak už je to bez problému.
Na co byste se ale měli připravit je způsob zápisu na tabuli. Pan Klazar je "škatulkující" typ, který píše kde je místo. Jednotlivé chlívečky jsou pak rozmístěny velmi pestře a občas se do nich i zpětně něco doplní. Ale stačí dávat pozor a je to v pohodě.
doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky působily kvůli monotónnímu výkladu nezáživně a bylo velmi složité udržet pozornost. Možná by bylo lepší psát látku na tabuli. Také mi není jasné, proč bylo prezentováno tolik vět a tvrzení s důkazy, když pak u zkoušky je požadována znalost pouhého zlomku z nich.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Vydržal som počúvať prvých 15 minút. Prednášajúci čítal zo svojich skrípt tým najmonotónnejšim možným hlasom. Tie su navyše zbytočne mätúce a plné nepodstatnej sémantiky. Po druhej prednáške som radšej chodil na anglickú paralelku pani Kantor.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednášky byly velmi nudné - přednášející převážně četl svá skripta, která jsou sice obsáhlá ale špatně stravitelná. Déle než 30 minut jsem se soustředit nedokázal i když jsem chtěl.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Vyučujúci mi nevyhovoval, čítal svoje skriptá. Bol celý čas monotónny a nakoniec mi oveľa viac vyhovovalo prejsť si látku sám.
Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Přednáška nemá velkou přidanou hodnotu. Podklady, ze kterých pan Klazar čte, doplnil řešením nějakého cvičení či se hodilo vysvětlení důkazu, ale celkově to nestálo za to tam být. Po dvou, třech přednáškách jsem přestal chodit.
Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
Občasné nestandardní značení v textu přednášky bylo někdy trochu složitější na pochopení přímo na hodině.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Jediné, co se na přednáškách dá pochválit, jsou dobře zpracovaná skripta.
Pdfka si každý doma umíme přečíst sám, nemusíme na to chodit na přednášky, kde je pro všechny čte pan Klazar, a to bez jakéhokoliv vlastního inputu, prostě jen čte a občas se ztratí.

Písemná zkouška je téměř zadarmo, podezřívám pana přednášejícího, že nám to radši dá, než aby se s námi musel zaobírat podruhé. Cením možnost zlepšit si známku na hraně ústním zkoušením.

Pověsti matematické analýzy by prospělo, kdyby fakulta nechala přednášet někoho kompetentnějšího. Na přednášky čtvrtý týden nikdo nechodí, a to dopadá i na cvičení, kde půlka přítomných netuší, která bije.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Velmi nudný přednášející. Vůbec nemotivuje ke studiu analýzy, naopak spíše odrazuje. Jeho skripta jsou docela nečitelná. Naštěstí nedává moc těžké zkoušky, dají se upočítat.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Mohlo by to být fajn, kdyby pan docent jen nečetl věci z PDF, ale měl i trochu více kontaktu s posluchači. Ostatní věci jsou v pořádku, ale metoda výkladu mi moc nevyhovovala.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
Bohužel byl výklad dost monotónní a nezáživný. Možná by pomohlo namísto výkladu hned ve vší obecnosti a se všemi předpoklady dát víc prostoru praktičtějším, hmatatelnějším ukázkám a z nich potom zobecňovat. Drtivou většinu nových pojmů jsem tak pochopil až na cvičeních a na přednášky dál ani nechodil. Ale bylo vidět - hlavně na zkoušce, že panu Klazarovi na studentech záleží, tak mi přijde, že se šťastnějším způsobem výuky může mnohé změnit.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 01.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Moc se omlouvam, ale fakt to byla hruza. Prednasejici celou hodinu cte slovo po slove svoje skripta z pocitace. Nutno dodat ze ty skripta jsou fakt spatny (podle meho nazoru)
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Jednoznačně nejhorší přednášející, kterého jsem tento akademický rok měl. Je mi to líto, jelikož je vidět, že má pro matematiku vášeň, avšak tu absolutně nedokáže předat. Jeho výklad je suchý a nedává žádný prostor pro interakci s posluchači. Skripta jsou pěkná, ale neměl jsem šanci takové kvantum látky pochopit za tak krátký čas tak, jak bych si představoval. (Třeba z lineární algebry jsem měl mnohem lepší pocit jak z pochopení látky, tak z přístupu přednášejícího)
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 19.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Veľmi oceňujem kvalitu spísaných materiálov k prednáškam aj ochotu pána profesora odpovedať na prípadné otázky počas hodín. Inak ale hodiny pôsobili sucho. Pán profesor predčítal svoje skriptá a miestami dlhšiu pasáž označil ako "blabla" alebo povedal, že veď to si prečítame, čo ale znamenalo, že bohužiaľ som viackrát vypadol z prednášky a kým som pochopil to "blabla", tak už sme boli o dve definície ďalej. Myslím, že to bola škoda vzhľadom na to, že učivo bolo fakt zaujímavé a ešte na ňom budeme stavať v ďalších ročníkoch.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
Na mnoho přednáškách jsem nebyl, neb nemají moc velkou přidanou hodnotu a měl jsem kolize v rozvrhu. Pan Klazar dozajista tématu hluboce rozumí a jeho materiály (podklady k přednáškám a skripta) jsou vlastně fakt kvalitní shrnutí tématu a docela dobře se v nich orientuje, pokud máte o tématu nějaký přehled. Pokud ale přehled nemáte a snažíte se z toho učit bez větších základů, trochu to drhne. To samé platí o přednáškách, které nejsou o moc lepší než samostudium materiálů. Pan Klazar má bohužel velmi monotóní hlas a není jednoduché udržet pozornost.
Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Nejhorší vyučující. Celou přednášku čte z papírů. Připadá, že ani sám nerozumí látce. Jinak zkouška je v pohodě.
Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
Pan doktor je velmi hodný a milý. Ve svém oboru je skutečně velmi zdatný a tak toho má opravdu hodně co předat, ale někdy by neuškodilo věci trošku uvolnit a zjednodušit, možná pro začátek některé věty neformulovat co nejobecněji, ale přiklonit se k takovým těm jejich běžným zněním, která jsou jednodušší, sice toho říkají méně, ale bylo by to možná přínosnější. Materiály, které dává k dispozici, jsou velmi pěkně napsané (v těch z posledních pár přednášek bylo někdy trochu obtížnější se v nich vyznat, ale šlo to). Zkouška je fajn - není nijak extra těžká, ale je potřeba se na ni připravit a umět to. :)
  • Děkuji za pochvaly. Co se týká znění vět (a definic), jsou výsledkem
    mého mnohaletého přemýšlení nad tématem a stále se vyvíjejí. Mohl jsem například
    zavést bodovou derivaci pro jednoduchost jen pro funkce definované na
    na nějakém celém okolí bodu, jak se to dělává, ale proč bych to dělal,
    když to je blbost? Obecná funkce tak nevypadá. Abych to trochu zmírnil, samozřejmě
    že sám jsem ``blbou'' definici bodové derivace mnoho let přednášel, než jsem dospěl
    k tomu, že je nutné to zlepšit. Jako student(ka) nemůžete (teď) vědět, jak strašnou věcí
    je setrvačnost výuky, kopírování jedněch skript do druhých (čímž se kvalita
    materiálu průběžně zhoršuje) atd.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Velmi nudné přednášky, skripta jsou moc fajn. Kdyby byla však nějaká přidaná hodnota na samotných přednáškách, tak bych měl mnohem větší chuť na ně opravdu chodit a i si z nich něco odnesl.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášející pouze četl svoje předpřipravené materiály, které promítal a označoval v nich. Sem tam občas něco napsal na tabuli a to bylo vše. Na druhou stranu, pokud se někomu podařilo položit otázku, vždy vysvětlil.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výuka se pomalu zlepšuje oproti minulým letům, ale přednášky jsou stále monotónní a uspávající. Přijde mi, že uvedené důkazy vět často čerpají z jiných oblastí matematiky a nejsou moc přizpůsobené prvákům na informatice.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Prednasky boli v celku nezajimave, bo pan Klazar vacsinou len cital skripta.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Klazar pouze četl ze slajdů a občas přidal "no" nebo "tak". Neuvěřitelně nudné, nemělo cenu na přednášky chodit. To je smutné, protože moc jiných materiálů nemáme.
    Matěj Volf, 28.05.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    na hodinách jednoduše sedí/stojí u počítače a předčítá PDFka poznámek. rozumím, že některé věty a důkazy jsou velmi abstraktní a nelze je podat o moc lépe, ale jsem přesvědčen, že minimálně u některých částí výkladu by bylo vhodné se o nějaké oživení výkladu alespoň pokusit, a ukázat na tabuli konkrétní příklad, nějakou vizuální intuici pro obsah věty apod.
    doc. RNDr. Martin Klazar, Dr. [32-KAM], Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    I appreciated Mr Klazar's turnaround on homework marking.

    I found the system of grading homeworks to be very wishy-washy, with no clear way of keeping track of points for students despite having laid out guidelines for what it means to get the zápočet.

    Mr Klazar also seemed fairly cold during tutorials in the sense that he did not cultivate much of a relationship with the students (which some people may or may not like) and his mannerisms at the board often resembled those of a hypnotist trying to get you to fall asleep instead of someone trying to get you excited about what is in reality fairly interesting maths.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.02.2024, 1. Ročník, Computer Science, bakalářské
    He is very comitted to the course and really pays attention to the students who are taking it. Whenever I had a problem he helped me to overcome it.
    RNDr. Naděžda Krylová, CSc. [32-KAM], Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Perfektná cvičiaca. Cviká sú veľmi dobre pripravené. Cvičiaca sa snaží pomôcť najviac ako sa dá. Domáce sú veľmi dobre spravené.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá cvičící, dokáže vysvětlit problematiku "lidsky". Pečlivě opravuje úkoly a dává k nim věcnou zpětnou vazbu. Jediná výtka by byly zdržení při opravování úkolů, ale sama říkala, že si toho tento semestr bohužel naložila moc.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Milá cvičící, vysvětlí věci dopodrobna i když nic nechápete a také důkladně dává zpětnou vazbu k úkolům.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Excellent instructor and a really warm and understanding person. In her classes she aims for the student to understand the material, grades and deadlines are secondary for her. You can always ask for a consultation and everything will be explained to you in detail.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Great teacher, really understands the subject and will make you understand it as well. Mathematical Analysis is all about understanding
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Neskutecne vstricna cvicici ktera je ochotna davat konzultace kdykoliv si nekdo rekne a pomuze uplne se vsim. Bohuzel ze samotnych cviceni jsem si toho moc neodnesl, jelikoz jsme se casto pres nejaky dotaz dostali k necemu uplne jinemu a moc jsme toho nestihli. Je povine odevzdat 6 ukolu z 12 na konci jednoduchy zapoctovy test.
    Maria Filtsova, 05.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Vynikající cvičící.
    + Důraz na pochopení principů, relativně přímočaré domácí úkoly
    + Paní Krylová odpovídá i na emaily v případě jakýchkoliv otázek
    + Pokud se nepovede nějaký úkol, počítá se i postup, snaha a všechny připravené otázky
    + Dostatek zpětné vazby na cvičení, pokud jste aktivní a hodně se ptáte. Možnosti konzultace.
    + Přátelský přístup, s paní Krylovou mě druhá analýza děsila o dost méně než první, přestože jsem musela minulý předmět trochu dohánět
    - Trochu vágní podmínky zápočtu, je třeba odevzdat určitý počet DÚ a napsat test, ale nejde nahlédnout, jak na tom jste
    - Tento semestr se moc nestíhaly opravovat úkoly, což mi občas bránilo v získání zpětné vazby (to se ale napravilo konzultacemi)
    - Na cvičení mi často chyběly konkrétní ukázky výpočtů a zkoušení příkladů, proto domácí úkoly byl potřeba samostudium. Samotné úkoly naštěstí nebyly moc náročné, ale chtělo by to něco zkusit spočítat i na cvičení.

    Ze začátku bylo trochu složité najít systém, jak si to zorganizujeme, jelikož struktura hodiny nebyla ze začátku předem dána. Pokud vím, spousta cvičících nevěděla vždy od pana Pultra, co se na přednášce probíralo, možná i toto způsobilo výše popsanou nejistotu. Osobně jsem si zvykla na explicitnější požadavky z hlediska bodování a rozebíraných témat, ale povedlo se nám nastavit toto cvičení tak, aby fungovalo.
    doc. RNDr. Markéta Lopatková, Ph.D. [32-UFAL], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a milá cvičící s výborným přístupem ke všem typům studentů.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    SUPER! Opravdu povedené cvičení - vše jsme si nejdřív vysvětlili tak lidsky, čímž jsme si vybudovali intuici, a pak i správně matematicky, což je přesně to, jak mi to vyhovuje :)
    doc. RNDr. Markéta Lopatková, Ph.D. [32-UFAL], Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní Lopatková je velmi milá a ochotná, byť docela přísná cvičící. Látku umí dobře vysvětlit. Úkoly jsou na několik hodin, ale donutí k pochopení tématu a nejsou každý týden. Zápočtový test byl obtížný, ale ne nezvládnutelně.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičící byla velmi vstřícná a dávala mnoho prostoru na otázky, takže se člověk nebál se hodně ptát. Cením, že nás občas nechala počítat příklady u tabule, mně by to vyhovovalo klidně i častěji. Na druhou stranu chápu, že na to nejspíš není čas.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Nemohl jsem si na matematickou analýzu přát nikoho lepšího, než je právě paní docentka Lopatková. Aktuálně probíranou látku dokázala vždy skvěle vysvětlit, což mi prakticky kompenzovalo přednášky. Při hodnocení úloh byla vždy férová.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla super, vše co bylo potřeba bylo dovysvětleno, byla to zábava.
    RNDr. Jana Maxová, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Vyučujúca bola profesionálna, na cvičeniach som bol vždy zaujatý.
    Petr Hrdina, 14.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji cvičící, že byla vždy dobře připravená a dokázala látku srozumitelně vysvětlit. Bystřejší žáci se mohou místy nudit, ale to nevadí, buďme rádi za toto kvalitní cvičení. Doporučuji všem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jedna z nejlepších cvičících vůbec (nejenom na analýze). Snaží se vše vysvětlit, je příjemná, nehází klacky podnohy. Zápočet nedává zadarmo, ale zadává dostatek práce pro jeho získání.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Jenom díky paní Maxové jsem analýzu zvládl, je absolutně skvělá. Na to, jak málo času jsme měli do nás zvládla všechno nahustit. Dovysvětlit mezery z přednášek i napočítat příklady. Podmínky na zápočet jsou odpovídající, skvělý je systém domácích úkolů.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 03.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Umí vše výborně vysvětlit. Asi nejlepší cvičící, kterého jsem tento semestr měl.
    Aleš Manuel Papáček, 01.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Super, vse skvele vysvetleno. Jelikoz na prednasku nikdo nechodil, tak to castecne nahrazovalo i prednasku.
    Peter Kochelka, 19.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pani profesorka bola skvelo pripravená, ochotná dovysvetliť prípadné nejasnosti aj férová pri zápočte.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní Maxová je náš zachránce. Nelehkého úkolu připravit nás na předmět, jehož obsahové složení je velmi rozsáhlé a který je pro mnohé studenty jednou z největších výzev studia, se zhostila neuvěřitelně dobře. Má nekonečnou trpělivost, její materiály jsou úžasné a byly pro mne primárním učebním materiálem pro zkoušku. Na každém cvičení shrnula většinu učiva probraného na přednášce, což bylo super, protože většina z nás si toho z přednášek mnoho neodnesla, naopak většinu učiva znám jen díky cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Příjemná a trpělivá cvičící, vždy všechno dovysvětlila a byla velmi vstřícná.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 28.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Hodiny paní doktorky mě bavily, vlastně cvičení patřilo k mým nejoblíbenějším. Na začátku hodin se vždy prošlo to nejdůležitější z přednášek a zbytek hodiny se počítalo (víceméně ve středoškolském stylu, což mě osobně vyhovovalo). Zápočet je férový, tři písemky za semestr + body za dobrovolné domácí úkoly, které se rozhodně vyplatí dělat ;-). Látku vždy vysvětlila tak, že ji musel pochopit i ten, kdo v životě limitu nebo rybářský háček ještě nikdy neviděl. Skvělé cvičení.
    RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. [32-IUUK], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla dobrá.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Rozhodne najťažšie cviko prvého ročníka. Pán Pangrác ho však podal skvele. Každú hodinu sme stihli prejsť mnoho príkladov a spôsobov ako ich riešiť.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý cvičící, doporučuji.
    Jiří Kruchina, 13.09.2023, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Oceňuji srozumitelné vysvětlení hlavních konceptů z přednášek.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý cvičiaci. Naučil ma veľmi dobre analýzu. Písomky sú na primeranej úrovni, nič ťažké, nič ľahké. Je férový, keď niečo potrebujete dá sa dohodnúť, čo veľmi cením.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 11.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý vyučujúci, dobre vysvetlí. Ak treba opraviť písomku tak je možnosť.
    Mgr. Lenka Ptáčková, Ph.D. [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Paní doktorka na začátku trochu zmatkovala, ale v průběhu cvičení se v učení výrazně zlepšila. Celkově mě hodiny bavily a ke zkoušce jsem si připadal v příkladech ze cvika dobře připravený.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 24.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Myslím, že to byl její první semestr a podle toho také začátek semestru vypadal. Ale můžu říct, že zhruba v polovině semestru se vše o hodně zlepšilo
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Behem semestru sa to zlepsilo ale na zacatku nikto nevedel co ma zle v ulohach, nebola spatna vazba, na cvikach sa islo extremne rychlo. Priklady sme nestihali pocitat na cvikach a casto neboli ani dost pripravene. Ku koncu to uz bylo lepsi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Domácí úkoly byly vždy hodnoceny s velkým zpožděním. Jen vzácně bylo vysvětleno, kde jsme udělali chybu. Podmínky k získání zápočtu nebyly nikde sepsány (co jsem viděl), tak někdy bylo nejasné, co pro zápočet mohu nebo musím udělat. Při hodinách vyučující nedávala dojem že by rozuměla tomu, co dělá, pouze následovala návod postupu a v momentě kdy se někde objevila chyba tak se vše rozpadlo.
    prof. RNDr. Aleš Pultr, DrSc. [32-KAM], Matematická analýza 2 [NMAI055, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    ...CIHLIČKY...
    Pultrovo přednášky jsou sice fascinující, bohužel ale moc nepomáhají v pochopení látky.
    Skripta jsou těžko čitelná, spousta věcí v nich není řádně zadefinována a čtenář si tak musí domýšlet dle kontextu co věci znamenají.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Z materiálov sa mi neučilo dobre
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan profesor Pultr je bezesporu velmi moudrý a zkušený člověk, jeho přednášení mi ale beznadějně nesedlo. Složité partie často přejde rychle a stráví příliš mnoho času v jednoduchých věcech. Jak jsem zmiňoval, na přednášce jsem se ztratil někde u druhé přednášky a už se nenašel. Chyba je asi z netriviální části na mém přijímači, ale z přednášky jsem si prostě nebyl schopen odnést mnoho.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Pultr jako člověk je naprosto v pořádku, ovšem jeho skripta jsou spíše takovým rychlým přehledem látky, některé důkazy nejsou skoro vůbec okomentované a časté jsou i význam měnící chyby. Zakončit předmět rozhodně není tak složité, jak někteří tvrdí.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    The way topics are explained by the professor either clicks for you or it doesn't, and it might differ from topic to topic, at times it seems like only a high level overview, but the professor encourages asking questions and is very helpful
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Veľmi dobrý prednášajúci. Snaží sa podať výklad, čo najviac zrozumiteľne, aby to nebolo náročné. Skriptá sú perfektne spísané.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Přednášky pana profesora Pultra mi moc nevyhovovaly. Je to sice moc milý a chytrý člověk, ale mnoho věcí během přednášky pak odmává s tím, že je to triviálně triviální s čímž by asi mnoho lidí nesouhlasilo. Na druhou stranu oceňuji, že se snaží dávat prostor na otázky a je ke studentům vstřícný. Také je super, že narozdíl od Matematické analýzy 1 píše matematiku na tabuli a pouze neukazuje prezentaci jako jistý nejmenovaný přednášející.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělý přednášející. Oceňuji, že i přes zdravotní komplikace stále zvládá přednášet velmi zábavně. Bohužel hodně přednášek se konalo přes Zoom nebo přednášel někdo jiný. Přesto však hodnotím pana profesora velmi pozitivně, protože se snažil výuku udržet na důstojné úrovni, alespoň vrámci možností. Přednášel velmi názorně a pomalu, takže to šlo stíhat. Zkouška byla jednoduchá a velmi pohodová, chyběla už jenom kávička (prý se to tak dřív dělalo).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 14.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    I přes to, že pan profesor je jistě v matematické analýze velkým odborníkem a jako přednášející velký sympaťák, musím říct, že jeho přednášky mi nevyhovovaly. Jeho "intuitivní“ vysvětlování jednotlivých témat mě spíše mátlo a často jsem netušil, jestli se právě probírá pouze myšlenka za větou nebo již samotný důkaz. Později jsem tedy přešel na samostudium ze skript, která jsou na druhou stranu sepsána pěkně (i když jsou v nich občas chyby). Cením si také přístupu u zkoušky, která byla příjemná.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Bohužel jsem byl všeho všudy, z časových důvodů, na jedné přednášce, ale z ní a zkoušky mi přišel pan profesor jako milý a zapálený vyučující. Na zkoušce mi ochotně dovysvětlil moje mezery a bylo to fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Většinou zábavný přednes, i když někdy opakování toho, že nějaká věta "je přece triviální" má spíše zastrašující než zamýšlený uklidňující efekt.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    I found Professor Pultr a most sweet man, who would be willing to explain the contents that were being covered till we finally understood them (which for our lecture group was quite a while).

    His lectures were always insightful. His mannerisms when speaking made it almost made him sound like an old-timey storyteller, leading us through the wonderful (for some) world of multivariable calculus. Sometimes though, this distracted a bit from the mathematical contents.

    At exams Professor Pultr was exceedingly generous as long as you could show him you had some knowledge of what you were talking about and gave you a helping hand if needed. He understood the humanity of students during exams and (within reason) did not expect all the formal bells and whistles in the answers as long as you demonstrated a good understanding of the underlying concepts.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 07.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan profesor byl vždy schopen vysvětlit nějakým hezkým obrázkem cokoliv. Byl vždy otevřený konzultacím (bohužel tento semestr online, ale nevadilo). Vše hezky vysvětleno a u zkoušky se snažil aby student řekl všechno co ví :)
    Aleš Manuel Papáček, 03.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Bohuzel pan profesor Pultr nebyl pritomen osobne na velke casti prednasek. Jinak je pan prof. Pultr velice vstricny a prijemny.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 27.01.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pan profesor se na přednášce snaží všechno vysvětlovat intuitivně, což je na jednu stranu dobře, ale na druhou stranu to je občas poměrně matoucí.

    Na tabuli během přednášky téměř nepíše, což je u předmětu tohoto stylu docela zásadní problém.

    K samostudiu poskytuje poznámky z přednášek, ale jsou to s přehledem ty nejhorší materiály, se kterými jsem se na matfyzu zatím setkal. Často chybí závorky, písemka, nerovnosti jsou opačně atd. Ve složitějších důkazech často vůběc nejsou vysvětlené různé implikace a celkově se z toho učí špatně.

    Během zkoušky byl pan profesor velmi vstřícný.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Dávám horší hodnocení, neboť nejsou dostupné vhodné materiály k učení, pokud člověk nemůže chodit na přednášky (např. záznam přednášek nebo dostatečně podrobná skripta). Nejvíce bych ocenil záznam přednášky jako to dělá většina ostatních pedagogů.
    Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Pultr přednáší rád a dobře, ale bohužel tento semestr se nám museli přednášející hodně střídat vzhledem k jeho zdravotnímu stavu a je to velká škoda :(
    Mgr. David Sychrovský [32-KAM], Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    U cvičení jsem musela zapojit všechny smysly, což mi zprvu přišlo zvláštní, ale zvykla jsem si na to a nyní už tento způsob výuky přímo vyžaduji.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Jedinečné - přátelské, vstřícné, s prvky komedie. Prostě skvělé.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Mgr. David Sychrovský byl jedním z mých nejlepších cvičících tento akademický rok. Domácí úkoly od něj daly zabrat, ale stálo to za to. Oceňuji ale hlavně jeho nadšení pro matematiku a s ním související skvělý výklad. Pěkné zpestření byla také doporučená videa od 3 Blue 1 Brown týkající se vždy probírané látky. Toto cvičení byl důvod, proč jsem dokázal přetrpět tento předmět v podání pana docenta Klazara.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Výborně vedená cvičení. Velmi jsem ocenil těžší příklady a hlubší vhledy do samotné látky pro opravdové pochopení. Finální zápočtový test je malinko těžší, ale pomohl mi k dopochopení všeho, čemu jsem nerozuměl. Za mě super.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Pan Sychrovský odvádí obrovskou práci jako cvičící, čímž zachraňuje celý předmět. Vysvětluje učivo z přednášek, vede studenty u tabule při samostatném řešení úloh a doplňuje látku zajímavostmi. Je vstřícný a nápomocný.

    Chybělo mi v hodinách víc mechanického procvičování základních věcí, jelikož domácí úlohy jsou náročné a je třeba provést nějaký trik nebo použit pokročilou techniku. Bohužel na to často není čas kvůli přednáškám (je třeba se hodně věnovat samostudiu pro pochopení učiva) a získání zápočtu je tím pádem velmi náročné.

    Přesto se stále domnívám, že to je nejlepší cvičící, kterého můžete na tento předmět mít.
    doc. Mgr. Robert Šámal, Ph.D. [32-IUUK], Pravděpodobnostní techniky 2 [NTIN095, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. ročník, Computer Science - Theory of Computing, Discrete Models and Optimization, doktorské
    In my opinion Dr. Samal was very clear in his lectures and presented the material in a clear manner. Also Dr. Samal was very attentive to my doubts.
    Mykhaylo Tyomkyn, Ph.D. [32-KAM], Pravděpodobnostní techniky 2 [NTIN095, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. ročník, Computer Science - Theory of Computing, Discrete Models and Optimization, doktorské
    Dr. Tyomkyn is pretty good at teaching and answers lecture doubts quite clearly.
    RNDr. Václav Vlasák, Ph.D. [32-KMA], Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 5. ročník, Informatika, bakalářské
    Se cvičením jsem velmi spokojený. Cvičící chodil na hodiny připravený, všechny příklady spočítal na tabuli, každý krok výpočtu popsal a vysvětlil. Oceňuji, že řešené příklady ze cvičení jsou i na webu. Během semestru byly 3 dopředu ohlášené písemky. Podmínky zápočtu nastavené férově.
    Filip Makara, 17.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Na cvičeniach je Pán Vlasák odborný a skúsený. Oceňujem, ako predstavil množstvo techník ako riesiť problémy reálnych funkcií viacerých premenných. Pri riešení príkladov častokrát počítal prirýchlo a nestíhali sme odpisovať z tabule. Taktiež niektoré ktory úprav výrazov preskočil a museli sme sa veľa pýtať.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Doktor Vlasák nedává dostatečný prostor pro cvičení. Skoro všechno spočítá sám a studentům obvykle nedává čas si příklady rozmyslet. Zbytečně ztrácí čas s dodatečnou teorií, která se probírá na Karlíně, u nás však nikoli. Kvůli tomu pak nezbyl čas na počítání vícerozměrných integrálů. Na webu má nedostatek řešených i neřešených příkladů. Na druhou stranu oceňuji povinnou účast - pomohla by i řadě jiných předmětů. Také má možná zbytečné nároky při bodování, ale bodů není potřeba tolik. Nejvíc mě mrzí, že jsem si dal(a) dost práce s řešením domácích úkolů, na které se ani nepodíval (a ani předem neoznámil, že je nebude kontrolovat).
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 29.01.2024, 2. ročník, Bioinformatika, bakalářské
    Nedalo by se říct, že bych si ze cvičení něco odnesl. Pan doktor počítal na tabuli, komentoval to, ale většinu času mi to přišlo jako monolog, nakonec jsem si to musel cvičit sám doma (nemyslím tím standardní domácí přípravu).

    Možná by mohl pan doktor příšt více interagovat.
    Připomínka k předmětu, Úvod do teorie čísel [NMAI040, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 1. Ročník, Obecná matematika, bakalářské
    Předmět jsem si (na doporučení staršího známého) zapsal již v prváku, ačkoli je doporučen až od druháku. Doporučil bych toto i ostatním? Pokud dotyčný má již v teorii čísel nějaký přehled (zejména pokud nějak víc řešil matematickou olympiádu/korespondenční semináře), tak to asi není nic proti ničemu. Ovšem pokud jako já jste příliš nepolíbení, nedoporučoval bych. Předmět vyžaduje aparát probíraný v prváku, takže byste trávili hodně času doháněním. Co se zajímavosti a obtížnosti týče - nejlépe posoudíte sami, veškeré probírané učivo je totiž obsaženo ve volně dostupných poznámkách k předmětu.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMAI054, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičenia boli záživné, nikdy som sa nenudil. Oceňujem predbežné písomky, motivovali ma k predbežnému učeniu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení z matematické analýzy hodnotím o něco lépe než přednášku. Mám dojem, že přednášky se zbytečně moc zaměřily na teorii, zatímco cvičení více na praktické využití. To má pro studium informatiky mnohem větší význam.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení rozumně souvisí s přednáškou. Obtížnost je dobře zvladatelná.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení bylo extrémně uspěchané, jen co se nakouslo jedno téma už se muselo na další a pak zase na další... Rozložení látky by jistě pomohlo.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 02.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvěle doplní nedostatky ve znalostech témat z přednášky. Matematickou analýzu jsem se naučil převážně na tomto cvičení.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět matematická analýza je velmi užitečný a jsem rád, že nabízí praktická cvičení, které vyvažují suchý teoretický výklad pana docenta Klazara. Občas mi chybělo vysvětlení, proč nějaké konkrétní matematické techniky fungují. Například různé kritéria konvergence atd.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou fajn, ale udržet krok s přednáškou je poněkud obtížný úkol.
    Petr Tvrdek, 23.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Moc fajn cvičení, na kterém jsme si upevnili použití vět z přednášky. :)
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Cvičení z analýzy mě překvapily asi ze všeho nejvíce. Přednášky byly zhruba srovnatelné jako jsem zažil semestr předtím na učitelství, ale cvičení se dost změnily. Průběžné úkoly dost pomohly k procvičení příkladů + mi přišlo, že úlohy byly jakýmsi způsobem zajímavější. Na učitelství to bylo jen spočtěte limitu 1) až 18)... Zde byly úlohy rozmanitější.
    Šimon Jůza, 13.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Skvělá cvičení, mnohem lepší než samotné přednášky.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Malá časová dotace na takový objem informací. Předmět je extrémně náročný na domácí přípravu a samostatnou práci.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 1 [NMAI054, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Predmet je jeden z tých menej zaujímavých. Zaoberá sa hlavne jednoduchými konceptami s pedantnými definíciami a dôkazmi. Taktiež nepomáha tohtoročný výber prednášok.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 15.09.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Učivo malo dobrú následnosť. Chýbali mi však ďalšie učebné materiály, pretože tie z prednášky neboli dostatočné na detailné pochopenie látky.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Pověsti matematické analýzy by prospělo, kdyby fakulta nechala přednášet někoho kompetentnějšího. Na přednášky čtvrtý týden nikdo nechodí, a to dopadá i na cvičení, kde půlka přítomných netuší, která bije.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 13.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Matematická analýza je spíše méně užitečný předmět, ale poskytuje základní vhled do jednoho ze základních matematických oborů. Obtížnost byla velmi nízká, zejména pro mě jako absolvent(a/ku) matematického gymnázia.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 04.09.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je rozumně náročný, cvičení a přednáška docela navazují.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 04.09.2023, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Bohužel se snahou vměstnat spoustu učiva do jednoho semestru mám pocit dost věcí a klíčových témat trochu ztratilo nebo zapadlo v záplavu nových konceptů - to teda bylo vidět hlavně na cvičeních.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 30.08.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Dle mého názoru obsahoval tento předmět příliš mnoho látky na to, aby se dala v jednom semestru dobře pochopit a spíš se jednalo o jakýsi rychlý průlet, který však v paměti po absolvování zkoušky příliš nezanechá. (To je potřeba se tématu věnovat trochu více do hloubky a nechat čas k tomu, pochopit souvislosti a více se s každým tématem seznámit) Doporučoval bych se zaměřit spíše na kvalitu než kvantitu.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 20.07.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    MA1 je předmět poněkud zvláštní. V některých věcech, obzvlášť v první půlce semestru, se učivo bere hrozně do detailu, v druhé půlce se zase většina učiva projede hrozně rychle a povrchově. S většinou učiva se dá potkat i na střední škole, pokud jste ho ale nepotkali, bude vám to chybět a předmět vám v pochopení moc nepomůže. Narozdíl od LA není brán prakticky žádný důraz na důkazy (právě kvůli nedostatku času a obtížnosti učiva), což je možná škoda. Za mě by bylo lepší dát jediné povinné analýze více času a snížit koncentraci učiva, a spíše ho probrat více do hloubky s větším důrazem na pochopení a osvojení si učiva. Záznamy paní Klimošové jsou moc fajn. :)
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 23.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět byl moc fajn. Je ale škoda, že je to celé takové narychlo a pořádně jsme se nestihli u ničeho pozastavit a vidět to více do hloubky. Zdá se mi, že jsme těch témat prolétli snad i více než matematici, kteří pokud se nepletu ale mají dvě přednášky týdne, takže to mají takové pořádnější. Takže by možná neškodilo toho trochu ubrat, třeba zastavit u derivací a integrální počet nechat až do MA 2, kde, co jsem tak slyšel, toho je prý znatelně méně než v MA 1, takže by se to mohlo lépe rozložit. Ale jinak to bylo fajn.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 17.06.2023, 1. ročník, Matematika se zaměřením na vzdělávání, bakalářské
    Pro mě osobně byl hlavně skvělý zážitek vzít si předmět v AJ, osobně bych to doporučil každému prvákovi.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.06.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Náročnější předmět zabývající se posloupnostmi, řadami, funkcemi a s tím souvisejícími derivacemi a integrály. Asi to, co od matematické analýzy čekáte.
    Maria Filtsova, 06.06.2023, 1. Ročník, Informatika, bakalářské
    Je moc málo zdrojů a struktury, předmět působí kvůli tomu náročnější než má být.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 29.05.2023, 1. ročník, Informatika, bakalářské
    Předmět je do nějaké míry užitečný, integrace a derivace se určitě můžou hodit. Ovšem mi osobně připadá, že bylo příliš velké zaměření na formality a definice, tak aby analýza mohla vyplynout z teorie množin (proč?), a nedostatečné zaměření na intuitivní stránku, tj. Co to integrál a derivace znamená (reálně, ne formálně), a proč to někdy chceme použít
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení jsou rozhodně přínosnější než přednáška. Praktické dovednosti jsou předávány v dobrém pořadí a práce na cvičení dobře podporuje pochopení tématu.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Látka probíraná na cvičeních je vcelku zajímavá a velmi užitečná do mnoha dalších předmětů.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení byla velmi dobrá. Oceňuji domácí úlohy, které byly hezky vybrané na pochopení tématu. Fajn byl i procvičující test v průběhu semestru, který člověka donutil, vše si hezky zopakovat. Bylo by hezké, mít možnost úkoly posílat třeba do Moodlu nebo na poštovní sovu, ale nebyl to takový problém.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Cvičení tohoto předmětu nejsou moc promyšlená. Každé cvičení mělo svůj vlastní okruh témat (někde se probraly lokální extrémy, jinde zase totální diferenciál). Navíc ne všechno se probíralo na přednášce, resp. na cvičení se některé věci učily jinak.
    ---, Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Bylo dostatek času si všechno vyzkoušet a procvičit, důraz na intuici. Super.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 2 [NMAI055, cvičení]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 10.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    The tutorials were fairly connected to the lectures, divulging in some parts such as Taylor polynomials.

    I felt the structure of the tutorials was not designed to hold attention and incentivize students to attend.

    Each week a new set of homework problems would be given with a one week deadline. These questions ranged from easy to time-consuming, but they were never too time-consuming.

    When the tutorial came, it consisted of the tutorial teacher giving the answers to EVERY homework question, which took up a significant amount of time, and, given the relative ease of the questions, for me rarely proved insightful unless I had gotten a particular question wrong. This meant that sometimes, to get the answer to my wrong question I would have to sit through 40 mins of explanation about questions I did not care about.

    There were no dedicated tutorial questions to solve, and the tutorial usually ended after all homework questions were finished.

    I found these tutorials to not be engaging and usually not worth my time.
    Maria Filtsova, 05.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Informatikům hodně chybí kvalitní materiály a učebnice z matematické analýzy, to by pomohlo se lépe orientovat v předmětu. Aktuálně máme skripta, která sice mají obsah přednášek a něco navíc, ale složitě se s tím pracuje samostatně, například při opakování na zkoušku a pochopení, jak se látka aplikuje nebo jak se něco spočítá.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 2 [NMAI055, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 18.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skripta od Pultra jsou těžko čitelná, spousta věcí v nich není řádně zadefinována a čtenář si tak musí domýšlet dle konfextu co věci znamenají.
    Přednáška a cvika sice probírali stejnou látku, bohužel mi přednáška moc na cvikách nepomáhala.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Uff. Na začátek se asi sluší říct, že jsme si s Matematickou Analýzou asi prostě nebyli souzeni. Poté, co jsem prošel prvním semestrem s panem Klazarem bez toho, aby ve mě zůstalo jakékoliv povědomí o celém tomto oboru jsem si řekl, že si vezmu povinně volitelný druhý díl, zkusím to znovu a třeba to dopadne lépe. Hned na druhé přednášce jsem se v tématu beznadějně ztratil a už se nenašel. Během studia jsem si, abych alespoň trochu tušil co se děje, musel dohledávat jiné studijní materiály, které, díky tomu, že je učivo MA2 v poněkud netradičním pořadí, často představují látku z úplně jiných úhlů a je obtížné znalosti získané jinde umístit do kontextu přednášky. Jediný materiál, který proto s přednáškou souzní, jsou skripta prof. Pultra, která jsou bohužel v elektronické verzi velmi obtížně použitelná – stránky v pdf a v textu jsou různé, neobsahují klikatelné odkazy a obsahují mnoho překlepů. Také obsahují mnoho dost netriviálních skoků v logice nebo algebraických úprav, které, pokud už člověk předem neví, co se tím snaží autor říci, vůbec nedávají smysl. Stejně tak je místy použita notace, která nejenže pochopení nepomáhá, ale místy mu aktivně brání. Studentská skripta od Soukupa et. al. jsou v některých ohledech lepší, ale jsou dost stručná a některé nejasnosti přebírají od skript, na kterých jsou založena.

    Zkouška je také dosti neadekvátní. Většinu studentů letos vyzkoušel pan Klazar, který se v 50% případů zeptá na jednu a tu stejnou definici a znění věty, přičemž na známku 1 stačí korektně znát právě tuto definici a znění jedné věty, důkazů netřeba. Na druhou stranu, pokud člověk tuto definici neumí perfektně nazpaměť a udělá někde chybu, pan Klazar moc neumí poradit a je velmi jednoduché vyletět. Když budete mít štěstí, rozdíl mezi čtyřkou a jedničkou je 15 minut učení se, což je dost znepokojující zjištění, když člověk stráví několik dní učením se, jen aby zjistil, že stačilo 15 minut...

    Nemyslím, že by můj zážitek byl 100% objektivní – základy tohoto oboru položené na střední škole téměř nemám, předchozímu dílu přednášky jsem moc nevěnoval a rozhodně se nepovažuji za svědomitého studenta. V neposlední řadě jsem měl asi prostě smůlu. Na druhou stranu mám pocit, že je výuka a tematické rozdělení Matematické Analýzy jako celku prostě na MFF rozbitá a pro studenty, kteří nemají dobré základy ze střední školy nebo si nesednou s přednášejícím, je velmi bolestivým zážitkem.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 18.02.2024, 2. ročník, Computer Science, bakalářské
    A good and manageable syllabus that might be called "easy" at this faculty but to me felt just right
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 16.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Skripta k předmětu od pana Pultra mě vůbec neoslovila. Často v nich byly různé překlepy, což pro někoho, kdo už ty koncepty chápe, není problém, ale když se to člověk snaží pochopit, tak je to veliká překážka. U mnoha důkazů bylo těžké si představit, co se tam vlastně děje. Ocenil bych nějakou vizualizaci třeba v méně dimenzích, pokud by to šlo. Člověk si to pak i lépe zapamatuje.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 16.02.2024, 3. ročník, Informatika, bakalářské
    Zkouška férová, bez důkazů nejlépe trojka.
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 15.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Na matematickou analýzu velmi jednoduchý předmět. Okruh témat je celkem adekvátní, ale myslím si, že by se sem měla přesunout část učiva z Analýzy 1 (např. Riemannův integrál). Předchozí semestr byl až zbytečně napěchovaný, oproti tomu Analýza 2 byla poněkud vyprázdněná. Přitom mám pocit, že nic nového už není potřeba, stačila by lepší distribuce témat mezi prvním a druhým semestrem. A taky by Analýza 2 měla být povinná pro všechny (nebo aspoň povinně volitelná ve skupině s Lineární algebrou 3 a Výrokovou a Predikátovou logikou).
    ---, Matematická analýza 2 [NMAI055, přednáška]
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 13.02.2024, 2. ročník, Informatika, bakalářské
    Oproti MA1 mnohem méně uspěchané a pohodové. Velmi mi pomohlo upevnit znalosti a intuici z MA1, doporučuji.
    Připomínka k předmětu, Matematická analýza 2 [NMAI055, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 12.02.2024, 3. Ročník, Informatika, bakalářské
    Sylabus je hlavně hromada definic, ty nejlehčí věci (vícerozměrný integrál) jsou až na konci. Trochu mě mrzí, že se nestihly diferenciální rovnice, ale asi si kvůli tomu nechci zapisovat MA3.

    Zkouška lehká.
    Šimon Libřický, 10.02.2024, 2. Ročník, Computer Science, bakalářské
    I found the course to cover fairly interesting topics and was very much a natural extension of MA1. I felt that, while important, maybe too much time was given to the groundwork and that left less time for the interesting and practical parts that were briefly touched upon at the end (like Lebesgue integrals), though I understand that it is hard to build anything on an unstable foundation.

    Going largely off the scripts from Professor Pultr left a lot to be desired, as the scripts has an above-average amount of typos and were formatted in a non-standard way. Again, this did not detract from the contents of the script too much, but it did make it a bit tougher to read.

    It was a shame that some topics covered in the tutorials were never fully covered in the lecture like multivariable Taylor polynomials.
    Jakub Smolík, 27.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Zajímavý předmět.
    Autor příspěvku je pořadateli ankety známý, 17.01.2024, 1. ročník, , Program CŽV - zájmový
    Dávám horší hodnocení, neboť nejsou dostupné vhodné materiály k učení, pokud člověk nemůže chodit na přednášky (např. záznam přednášek nebo dostatečně podrobná skripta). Nejvíce bych ocenil záznam přednášky jako to dělá většina ostatních pedagogů.
    Maria Filtsova, 12.01.2024, 2. Ročník, Informatika, bakalářské
    Viz hodnocení ke cvičení
    Připomínka k předmětu, Pravděpodobnostní techniky 2 [NTIN095, přednáška]
    Student zakázal zobrazování osobních údajů, 05.06.2023, 2. ročník, Computer Science - Theory of Computing, Discrete Models and Optimization, doktorské
    The various probability related theorems like talagrand inequality, azuma inequality, Harris equality and other such theorems increased my knowledge of probability theory. I have also had fun dealing with their applications. There was a lot of cohesion between the lectures and the availability of literature.
     
    Univerzita Karlova | Informační systém UK