velikost textu

Způsoby začlenění tématu obrany proti rakovině prsu do marketingové komunikace společnosti Avon

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Způsoby začlenění tématu obrany proti rakovině prsu do marketingové komunikace společnosti Avon
Název v angličtině:
The Integration of Breast Cancer Prevention Theme into Marketing Communication of Avon
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Veronika Šumová
Vedoucí:
MUDr. Jiří Ježek
Oponent:
PhDr. Martina Vojtěchovská
Id práce:
73004
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
15. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Velmi dobře
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Veronika Šumová 1.66 MB
Stáhnout Posudek vedoucího MUDr. Jiří Ježek 155 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Martina Vojtěchovská 156 kB