velikost textu

Marketingové komunikace TN.CZ při vstupu na Český internet (květen-prosinec 2008)

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Marketingové komunikace TN.CZ při vstupu na Český internet (květen-prosinec 2008)
Název v angličtině:
TN.CZ marketing Communications. During its Internet Launch (may-december 2008)
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Kateřina Pošepná
Vedoucí:
Mgr. Daniel Köppl
Oponent:
PhDr. Milan Šmíd
Id práce:
72979
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
16. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Kateřina Pošepná 5.9 MB
Stáhnout Posudek vedoucího Mgr. Daniel Köppl 148 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Milan Šmíd 156 kB