velikost textu

Věrnostní programy jako součást on-line marketingu na příkladu značek Staropramen a Coca-Cola v letech 2008-2009

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Věrnostní programy jako součást on-line marketingu na příkladu značek Staropramen a Coca-Cola v letech 2008-2009
Název v angličtině:
Loyalty Programs as Part of Online Marketing on the Example of Staropramen and Coca-Cola Brands between 2008-2009
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Martin Nevyhoštěný
Vedoucí:
Mgr. Eva Máchová
Oponent:
Doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Id práce:
72978
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
15. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Martin Nevyhoštěný 804 kB
Stáhnout Posudek vedoucího Mgr. Eva Máchová 138 kB
Stáhnout Posudek oponenta Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. 131 kB