velikost textu

Značka Pilsner Urquell v televizní reklamě na českém trhu od roku 2006

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Značka Pilsner Urquell v televizní reklamě na českém trhu od roku 2006
Název v angličtině:
The Brand Pilsner Urquell in TV Advertising on the Czech market since 2006
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Robin Kameníček
Vedoucí:
Ladislav Báča
Oponent:
ing. Ladislav Kopecký
Id práce:
72963
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
15. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Robin Kameníček 54.5 MB
Stáhnout Posudek vedoucího Ladislav Báča 118 kB
Stáhnout Posudek oponenta ing. Ladislav Kopecký 153 kB