velikost textu

Mobilní telefon jako integrovaný nástroj marketingové komunikace

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Mobilní telefon jako integrovaný nástroj marketingové komunikace
Název v angličtině:
The Mobile Phone as the Integrated Toll of Marketing Communication
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Filip Gregor
Vedoucí:
ing. Ladislav Kopecký
Oponent:
PhDr. Nora Dolanská, MBA
Id práce:
72957
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
16. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Filip Gregor 2.24 MB
Stáhnout Posudek vedoucího ing. Ladislav Kopecký 143 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Nora Dolanská, MBA 145 kB