velikost textu

Marketingová komunikace mezinárodního knižního veletrhu a literárního festivalu svět knihy Praha 2007

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Marketingová komunikace mezinárodního knižního veletrhu a literárního festivalu svět knihy Praha 2007
Název v angličtině:
Makreting Communications of the International Book fair and Literary festival Book World Prague 2007
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Kristýna Čermáková
Vedoucí:
Doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Oponent:
PhDr.,PhD. Jana Čeňková
Id práce:
72950
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
16. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Kristýna Čermáková 10.44 MB
Stáhnout Posudek vedoucího Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. 133 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr.,PhD. Jana Čeňková 159 kB