velikost textu

Zelený marketing: strategické využití socio-environmentálního hnutí ve společnosti v pojetí firmy The Body Shop

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Zelený marketing: strategické využití socio-environmentálního hnutí ve společnosti v pojetí firmy The Body Shop
Název v angličtině:
Green Marketing: Strategic Use of Socio- Environmental Phd Movement of society in conception of the Compeny The Body Shop
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Pavla Baxová
Vedoucí:
PhDr. Tomáš Trampota, PhD.
Oponent:
PhDr. Martina Vojtěchovská
Id práce:
72945
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
15. 6. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Pavla Baxová 479 kB
Stáhnout Posudek vedoucího PhDr. Tomáš Trampota, PhD. 42 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Martina Vojtěchovská 178 kB