velikost textu

Product placement jako prostředek marketingové komunikace. Analýza výskytu product placementu ve vybraných českých filmech po roce 2000.

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Product placement jako prostředek marketingové komunikace. Analýza výskytu product placementu ve vybraných českých filmech po roce 2000.
Název v angličtině:
Product placement as a mean of marketing communication. Analysis of product placement in selected Czech Films after 2000.
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Kristýna Kollerová
Vedoucí:
Martin Bezouška
Oponent:
Doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Id práce:
67466
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
27. 1. 2009
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Kristýna Kollerová 499 kB
Stáhnout Posudek vedoucího Martin Bezouška 145 kB
Stáhnout Posudek oponenta Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. 160 kB