velikost textu

Corporate Social Responsibility jako součást strategie a komunikace firmy Shell

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Corporate Social Responsibility jako součást strategie a komunikace firmy Shell
Název v angličtině:
Corporate Social Responsibility: A part of strategy and communication of the Shell Corporation
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Daniela Saranová
Vedoucí:
PhDr. Pavel Dolanský
Oponent:
PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD.
Id práce:
59351
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
18. 6. 2008
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Daniela Saranová 278 kB
Stáhnout Posudek vedoucího PhDr. Pavel Dolanský 137 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD. 149 kB