velikost textu

Analýza vizuální komunikace značek Volkswagen a Ford za období jaro 2007

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Analýza vizuální komunikace značek Volkswagen a Ford za období jaro 2007
Název v angličtině:
Analysis of visual communication of the Brands Volkswagen and ford in the period of Spring 2007
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Andrea Macháčková
Vedoucí:
PhDr. Tomáš Trampota, PhD.
Oponent:
ing. Ladislav Kopecký
Id práce:
59332
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
18. 6. 2008
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Andrea Macháčková 14.35 MB
Stáhnout Posudek vedoucího PhDr. Tomáš Trampota, PhD. 116 kB
Stáhnout Posudek oponenta ing. Ladislav Kopecký 157 kB