velikost textu

Selfpromotion českých televizních stanic na příkladu České televize a TV Prima v posledním čtvrtletí roku 2007

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Selfpromotion českých televizních stanic na příkladu České televize a TV Prima v posledním čtvrtletí roku 2007
Název v angličtině:
Selfpromotion of Czech Television Stations on the Example of Czech Television and TV Prima in the Last Quarter of 2007
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Mgr. Martina Čapková
Vedoucí:
PhDr. Milan Šmíd
Oponent:
PhDr. Alice Němcová Tejkalová, Ph.D.
Id práce:
59306
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
18. 6. 2008
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Mgr. Martina Čapková 6.5 MB
Stáhnout Posudek vedoucího PhDr. Milan Šmíd 141 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Alice Němcová Tejkalová, Ph.D. 165 kB