velikost textu

Impact of free customer credits on purchases: Case of a major discount portal

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Impact of free customer credits on purchases: Case of a major discount portal
Název v češtině:
Vliv zákaznických kreditů na nákupy na slevovém portálu
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Theodor Petřík
Vedoucí:
Mgr. Kateřina Chadimová
Oponent:
Mgr. Barbara Pertold-Gebicka, M.A., Ph.D.
Id práce:
214079
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Institut ekonomických studií (23-IES)
Program studia:
Ekonomické teorie (B6201)
Obor studia:
Ekonomie a finance (EF)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
9. 6. 2020
Výsledek obhajoby:
Výborně (B)
Jazyk práce:
Angličtina
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Theodor Petřík 898 kB
Stáhnout Příloha k práci Bc. Theodor Petřík 15 kB
Stáhnout Posudek vedoucího Mgr. Kateřina Chadimová 721 kB
Stáhnout Posudek oponenta Mgr. Barbara Pertold-Gebicka, M.A., Ph.D. 207 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby PhDr. Julie Chytilová, Ph.D. 153 kB