text size

Rysy marketingu pražských středních škol se školním vzdělávacím programem podle rámcového vzdělávacího programu Veřejnosprávní činnost

Notice: I hereby declare that I am aware that the information acquired from theses published by Charles University may not be used for commercial purposes or may not be published for educational, scientific or other creative activities as activities of person other than the author.
Title:
Rysy marketingu pražských středních škol se školním vzdělávacím programem podle rámcového vzdělávacího programu Veřejnosprávní činnost
Titile (in english):
The marketing features of prague's secondary schools with a school educational program based on a frame educational program Public-law activities
Type:
Bachelor's thesis
Author:
Mgr. Jiří Faltus
Supervisor:
Mgr. Jiří Trunda
Opponent:
Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D.
Thesis Id:
212311
Faculty:
Faculty of Education (PedF)
Department:
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Study programm:
Specialization in Education (B7507)
Study branch:
School Management (B SMG)
Degree granted:
Bc.
Defence date:
20/05/2019
Defence result:
Excellent
Language:
Czech
Keywords (in czech):
Marketing školy, veřejnosprávní činnost, marketingový mix, marketingový plán, marketingový výzkum.
Keywords:
School Marketing, public-law activities, marketing mix, marketing plan, marketing research.
Documents
Download Document Author Type File size
Download Text of the thesis Mgr. Jiří Faltus 1.88 MB
Download Supervisor's review Mgr. Jiří Trunda 184 kB
Download Opponent's review Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. 178 kB
Download Defence's report PhDr. Jaroslav Veteška, PhD. 152 kB