velikost textu

Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Název v angličtině:
Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Vojtěch Masařík
Vedoucí:
Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
Oponent:
Ladislav Báča
Id práce:
204456
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
12. 6. 2019
Výsledek obhajoby:
Velmi dobře (C)
Informace o neveřejnosti:
Zveřejnění práce bylo odloženo do 07.03.2022
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
Komunikace, prodej, analýza, strategie, brand, adidas, Originals, tenisky, NMD, Deerupt
Klíčová slova v angličtině:
Marketing, communications, sales, analysis, strategy, adidas, Originals, sneakers, NMD, Deerupt
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Vojtěch Masařík 1.35 MB
Stáhnout Abstrakt v českém jazyce Bc. Vojtěch Masařík 60 kB
Stáhnout Posudek vedoucího Ing. Petra Koudelková, Ph.D. 236 kB
Stáhnout Posudek oponenta Ladislav Báča 308 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD. 152 kB