velikost textu

Návrh online komunikace značky YENKEE

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Návrh online komunikace značky YENKEE
Název v angličtině:
Proposal for online communication for YENKEE
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Filip Rys
Vedoucí:
Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
Oponent:
Mgr. Eva Máchová
Id práce:
204428
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
12. 6. 2019
Výsledek obhajoby:
Dobře (E)
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
návrh komunikace, online marketing, povědomí o značce, SWOT analýza, výzkum, YENKEE
Klíčová slova v angličtině:
Brand awareness, online marketing, proposal for communication, research, SWOT analysis, YENKEE
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Filip Rys 4.58 MB
Stáhnout Posudek vedoucího Ing. Petra Koudelková, Ph.D. 238 kB
Stáhnout Posudek oponenta Mgr. Eva Máchová 111 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby Doc. PhDr. Jan Halada, CSc. 152 kB