velikost textu

Trend slow fashion a jeho vnímanie mileniálmi

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Trend slow fashion a jeho vnímanie mileniálmi
Název v češtině:
Trend slow fashion a jeho vnímání mileniály
Název v angličtině:
The slow fashion trend and its perceptions by the millennials
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Bc. Karina Lacková
Vedoucí:
PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD.
Oponent:
Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová
Id práce:
204409
Fakulta:
Fakulta sociálních věd (FSV)
Pracoviště:
Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Program studia:
Mediální a komunikační studia (B7202)
Obor studia:
Marketingová komunikace a public relations (MKPR)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
14. 6. 2019
Výsledek obhajoby:
Výborně (A)
Jazyk práce:
Slovenština
Klíčová slova:
módny priemysel, udržateľná móda, fast fashion, slow fashion, mileniáli, hĺbkové rozhovory
Klíčová slova v angličtině:
fashion industry, sustainable fashion, fast fashion, slow fashion, millennials, in-depth interviews
Abstrakt:
najväčších kúpnych síl na trhu, je primárne skúmané fashion. Za týmto účelom je teoretickej časti najprv vymedzená móda ako dôležitú súčasť spoločnosti, následne je predstavené fungovanie súčasného módneho priemyslu s dôrazom na fast fashion. Ďalej je prenikanie udržateľnosti do módneho priemyslu. Súčasťou teoretickej časti je aj priblíženie generácie mileniálov, kde je pozornosť upriamená na ich charakteristické osobnostné rysy, ale aj na motívy ich nákupného správania všeobecne, praktickej časti sú uskutočnené pološtrukturované hĺbkové rozhovory ďalej detailne rozoberané a vyplýva, že udržateľný aspekt oblečenia
Abstract v angličtině:
Abstract The main topic of this bachelor thesis is millennials understanding of consumer purchasing behaviour within the fashion industry. So called generation Y is one of the biggest market forces and the emphasis will be put on perception of the concept slow fashion, and secondly on the fast fashion. For this purpose, the theoretical part presents fashion as an important part of the society. Subsequently, description of the current problematic condition of fashion industry is introduced. Furthermore, the concept of slow fashion and emerging of sustainability within the fashion industry is described. The last chapter of the theoretical part regards the Y generation where their shopping habits and fashion industry perceptions were revealed. In the practical part were conducted semi-structured in-depth interviews with respondents from the generation of millennials. These interviews are subsequently analysed, and the acquired data are compared with the theoretical groundwork. The analysis of the interviews suggests that the sustainable aspect of clothing is not one of the primary factors in purchasing decisions for respondents.
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Bc. Karina Lacková 2.28 MB
Stáhnout Příloha k práci Bc. Karina Lacková 961 kB
Stáhnout Abstrakt v českém jazyce Bc. Karina Lacková 61 kB
Stáhnout Abstrakt anglicky Bc. Karina Lacková 52 kB
Stáhnout Posudek vedoucího PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD. 211 kB
Stáhnout Posudek oponenta Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová 139 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby PhDr. Denisa Kasl Kollmannová, PhD. 152 kB