velikost textu

Jak může základní škola motivovat žáky druhého stupně základní školy ke čtení?

Upozornění: Informace získané z popisných dat či souborů uložených v Repozitáři závěrečných prací nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora.
Název:
Jak může základní škola motivovat žáky druhého stupně základní školy ke čtení?
Název v angličtině:
How can secondary schools motivate their pupils to read?
Typ:
Bakalářská práce
Autor:
Kateřina Svobodová
Vedoucí:
PhDr. Veronika Laufková
Oponent:
PhDr. Karel Starý, Ph.D.
Id práce:
201868
Fakulta:
Pedagogická fakulta (PedF)
Pracoviště:
Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání (41-UVRV)
Program studia:
Specializace v pedagogice (B7507)
Obor studia:
Biologie, geologie a environmentalistika se zaměřením na vzdělávání — Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (B BI-VZ)
Přidělovaný titul:
Bc.
Datum obhajoby:
22. 5. 2019
Výsledek obhajoby:
Výborně
Jazyk práce:
Čeština
Klíčová slova:
motivace ke čtení, povinná četba, čtenářství dětí, dílny čtení
Klíčová slova v angličtině:
reading motivation, assigned reading, secondary school reading habits, reading workshops, reading literacy schemes
Dokumenty
Stáhnout Dokument Autor Typ Velikost
Stáhnout Text práce Kateřina Svobodová 1.38 MB
Stáhnout Posudek vedoucího PhDr. Veronika Laufková 176 kB
Stáhnout Posudek oponenta PhDr. Karel Starý, Ph.D. 471 kB
Stáhnout Záznam o průběhu obhajoby PhDr. Karel Starý, Ph.D. 154 kB