Řízení kvality zájmového vzdělávání v Ústeckém kraji
Quality control of interest education in the Ústí nad Labem region
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/104102Identifikátory
SIS: 196309
Kolekce
- Kvalifikační práce [18096]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Paulovčáková, Lucie
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání
Datum obhajoby
10. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
zájmové vzdělávání, řízení kvality, střediska volného času, kvalitaKlíčová slova (anglicky)
interest-based education, quality management, leisure centres, qualityZájmové vzdělávání a volný čas jsou důležité v životě každého člověka a mají vliv na správné fungování celé společnosti. Aby zájmové vzdělávání mohlo plnit své funkce, je důležité klást důraz na jeho kvalitu. Cílem diplomové práce Řízení kvality zájmového vzdělávání v Ústeckém kraji je odhalit skutečný stav řízení kvality zájmového vzdělávání ve střediscích volného času a zjištění možností inovace řízení kvality v těchto organizacích. Hlavní výzkumnou metodou sběru dat je dotazníkové šetření a doplňkovou metodou jsou rozhovory. KLÍČOVÁ SLOVA zájmové vzdělávání, řízení kvality, střediska volného času, kvalita
Interest-based education and leisure time are important in every person's life and they influence the proper functioning of the whole society. In order to fulfil its functions, it is important to emphasize its quality. The aim of the Diploma Thesis The Management of Interest Based Education Quality in the Ústí Region is to reveal the real status of the quality management of the interest-based education in the leisure time centres; and to identify the possibilities to innovate the leisure time education quality management. The questionnaire survey was used as the main research method of data collection. Interviews were used as the supplementary method. KEYWORDS interest-based education, quality management, leisure centres, quality